Stránka 411 z 930
Re: mBank

Napsal:
13. 2. 2016 21:59
od vlazy
Nevím jestli to tak je, ale mám dojem, že působení mBank v Česku a asi i na Slovensku si řídí Poláci sami někde z polské centrály této banky a ti se asi příliš nevyznají v realitě českého bankovnictví. Možná se do značné míry snaží českou mBank vést tak jako tu polskou a příliš si neuvědomují, že v Česku jsou některé věcí trochu jiné než v Polsku. Čeští bankéři jsou tu asi pouze takové loutky kteří musí dělat to co jim nařídí z Polska a nemůžou do toho příliš mnoho kecat. Myslím, že mj. i kvůli tomu z mBank odešel jeden z prvních českých bankéřů této banky A. Zbiejczuk.
Re: mBank

Napsal:
13. 2. 2016 22:24
od A1rh-
zběžně jsem se podíval na zde zmiňovanou mKreditku Eshop, ve srovnání s CITI Live vrací stejné procento, ale při útratě nad 1000Kč je vedení zdarma. Má ještě nějaké jiné výhody oproti CITI?
U Citi mám i dodatkovou kartu zdarma, takže má druhou manželka a útrácíme na společný účet. Má tu možnost i mKreditka ? Díky.
Aha, tak ještě zpět, to je skutečně jen na nákupy v e-shopu, takže na získání Vašich 500Kč jste museli utratit 25 tisíc přes internet? To se mi nějak nezdá, že byste tak nakupovali

, asi je tam ještě nějaký jiný fígl ?
Re: mBank

Napsal:
14. 2. 2016 08:33
od DrumSession
A. Zbiejczuk Webmarketing specialist mBank
říjen 2007 – srpen 2009 (1 rok 11 měsíců)
a řešil 78tis. připomínek při zlepšování webu.
Re: mBank

Napsal:
14. 2. 2016 11:26
od Ency
Franklin píše:Právě teď v ruce držím dokument nazvaný Potvrzení o zřízení účtu, včetně razítka banky a podpisu zaměstnance.
Číslo účtu je tu uvedeno bez předčíslí.
Ano, v mBank pracují naprostí idioti a celý problém si způsobili sami.
Tak to je ovsem vtipne

Budes to nejak resit? Docela bych chtel videt, jestli s k tomu na mForu nekdo vyjadri (jakoze vim, ze ne).
Re: mBank

Napsal:
14. 2. 2016 12:09
od Franklin
Na žumpě jsem dohledal toto vyjádření z mBank:
V případě, že požadujete vystavení nové smlouvy včetně předčíslí, obraťte se, prosím, s touto skutečností na naši mLinku...
Takže mBank není ochotna problém sama řešit, veškerá aktivita musí vzejít ze strany poškozeného klienta.
Re: mBank

Napsal:
14. 2. 2016 12:44
od osobne2
Ale tak to je logické, je to především nízkonákladová online banka. To je jako kdyby jsi chtěl aby tě v samoobsluze obsluhovala prodavačka a dávala ti do košíku zboží ze samoobslužných regálů.

Re: mBank

Napsal:
14. 2. 2016 12:55
od Franklin
To si musí mBank sama rozhodnout, jestli je pro ně akceptovatelný stav, kdy vrací zpět veškeré platby bez předčíslí, ale zároveň mezi klienty existují tisíce a tisíce smluvních dokumentů bez předčíslí. Na tenhle nesoulad by mBank mohla trvdě doplatit ve formě zásahu z ČNB. Já to ale řešit nebudu. V tuhle chvíli jde jen o to, aby mBank svým klientům vyplácela to, co vyplácet má. Na nic jiného už se mBank nehodí.

Napsal:
14. 2. 2016 13:36
od osobne2
Ono to bude jen par problematickych jedincu, co si problemy sami vytvareji.
Re: mBank

Napsal:
14. 2. 2016 15:03
od soban
Pokud mám účet bez předčíslí tak ho používám bez předčíslí a pokud dělá banka bordel reklamuji, žádám odškodné a určitě bych takovou banku poslal doprdele která si neumí udělat pořádek ve svých účtech.
Protože když banka která má vědět jak má číslo účtu vypadat ho nedokáže správně na smlouvu vyplnit tak to už o něčem svědčí a pak doporučuji ruce pryč od takové banky.
Tak stejně jak jsem utekl já od těch omalovánek a nelituji to co mBanka předvádí za veletoče s tím může tak akorát do cirkusu.
Re: mBank

Napsal:
14. 2. 2016 15:59
od Franklin
Mám stejný názor. Jediný důvod, proč jsem mBank začal znovu používat, jsou ty nové mKreditky.
Re: mBank

Napsal:
14. 2. 2016 16:13
od vlazy
DrumSession píše:A. Zbiejczuk Webmarketing specialist mBank
říjen 2007 – srpen 2009 (1 rok 11 měsíců)
a řešil 78tis. připomínek při zlepšování webu.
Je ale otázkou kolik z těch připomínek se mu povedlo úspěšně vyřešit a kolik mu jich v Polsku zamítli jako neřešitelné nebo, že toto se přešít nebude, nebo také co všechno mohl vyřešit sám bez toho aniž by to muselo projít schválením v Polsku. Mnohé z věcí ohledně webu které se řešily a vyřešily stejně nakonec se zprasečením stránek banky a IB přišly vniveč.
Re: mBank

Napsal:
14. 2. 2016 18:35
od DrumSession
Na začátku (2007) tu byl veliký hlad po bezpoplatkové bance, komunikace byla velmi přínosná (i ve večerních hodinách !!) a klienti si pomáhali "tvořit" vlastní banku (a vlastně dodnes je jediná přímo komunikovaná přes mForum). Zájem byl obrovský, chuť ke změnám taky, objevila se řadu zajímavých produktů, mBank byla opravdu velikým průlomem a způsobila vítr na poli českých kostnatých bank. Ale "časem" TO jaksi vyčpělo až do neuchopení klientů (ve stylu "nový klient" je nejdůležitější, plaťte kartou a nové IB...). Ze zcela 1.bezpoplatkové se stala "bezpoplatková" za podmínek, když 1) 2) 3) (takže stará klasická "bankovní pravda"). Je jasné, že zásadní strukturové nastavení podle klientů měnit nelze. V té době ale již fungovalo FIO jako kampelička, ale zrovna kampeličky neměly dobrou pověst a velikou důvěru. To se ale časem změnilo na banku (5/2010), šlo z 2.vlny bezpoplatkových bank a pomalu organicky narostlo... U mBank je vidět veliký problém v manažerském přístupu, (pro mě příliš nejasný - Kdo to zaplatí ?) business model, neuchopení příležitosti po cca 3-4 letech od startu a promarnění příležitosti v budování.
Re: mBank

Napsal:
14. 2. 2016 18:43
od S474N
Franklin: tohle tema jsem dlouho nesledoval. Jsou v necem ty kreditky zajimave? Ze bych "přikůpil"?

Re: mBank

Napsal:
14. 2. 2016 19:00
od Franklin
mKreditka Plus - vratka 1% doma, 2% v zahraničí - max. 500 Kč za měsíc
mKreditka eshop - vratka 2% z internetových plateb - max. 500 Kč za měsíc
Pozor, pro výpočet odměny je rozhodující kalendářní měsíc, nikoliv zúčtovací období.
Lze mít obě kreditky zároveň.
Re: mBank

Napsal:
14. 2. 2016 19:24
od S474N
Platba na poste asi neni internetova platba, ze?
