Tak ČS v praxi předvádí oblíbenou teorii, že zvýšení ceny si většina lidí nevšimne, nebo je líná to řešit a poohlížet se jinde. Já myslím, že to je legitimní podnikatelská strategie, a spíše se snažím z jejich přístupu poučit. My tady na fóru, co se zajímáme o finance, si alternativní řešení najít umíme, klientům ČS lze vzkázat - dobře vám tak...
Navíc jsem se osobně setkal s lidmi, kteří jsou přesvědčení, že bance se musí platit poplatky za služby, protože je to služba, jako každá jiná, banka má náklady, poskytuje specifické garance a služby. A já s touto argumentací i souhlasím. A nakonec - jestli se nepletu, ČS je jedna z mála bank bez poledních přestávek a snad jediná, která má otevřeno do 18 h, něco jsem slyšel, že snad se chystá otvírat i v sobotu. Což řada lidí přivítá.