Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod maeth_u 17. 11. 2020 08:03

Ano, když přišla kreditka, tak jsem ji aktivoval a na stejném místě jako minule "doklikl" notifikace i na kreditku. Možná, že to chvíli systémům ČS potrvá. Takové Komerčce trvalo tři dny propsat do IB aktivaci karty v bankomatu.

Edit: Dnes už fungovalo. Muselo to probublat systémem.
maeth_u
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod lukes8 18. 11. 2020 13:57

Máte někdo prosím praktickou zkušenost s doložením příjmu pro kreditku ČS jako nový klient s příjmem ze zaměstnání? Chtějí potvrzení od zaměstnavatele, nebo se spokojí s výpisy z BÚ, kam chodí mzda? Díky.
lukes8
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod peliculiar 18. 11. 2020 15:18

Měly by stačit výpisy za poslední tři měsíce, pokud je z nich jasně zřejmé že chodí mzda od třetí strany.
Kdo má zájem o Twisto či Skip Pay a chce bonus 500 Kč mrkněte mi do zájmů v profilu. ;-)
peliculiar
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 18. 11. 2020 16:30

Měly by ... z praxe cca před rokem ovšem pracovnice trvala na tom, aby tam byl nějaký konkrétní VS, který dle ní označuje mzdu (podle mně kravina), a pak chtěla potvrdit jejich formulář od mzdovky. (Vůbec mám pocit, že měla problém s tím, že mzda nechodí k nim.)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod tmx643 18. 11. 2020 18:31

Mzdu označuje obvykle KS 0138 (ale není povinný).
tmx643
Diskutér

Odeslat příspěvekod redhaven 18. 11. 2020 18:59

Koukam, ze lidi jsou nepoucitelni a erste do Šiditelny furt lezou a pak, a pak se divi.
redhaven
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod drkarel 18. 11. 2020 20:33

tmx643 píše:Mzdu označuje obvykle KS 0138 (ale není povinný).


Jo, KS bych bral, ale trvala si na VS a jiném. :)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod minarjo 18. 11. 2020 23:13

Měl jsi kreditku sjednat po telefonu jako já, přeci jen úvěroví specialisté na které tě přepojí vědí víc co dělají než nějaká pinda na pobočce. Já s jednou specialistkou vše sjednal, pak byl hovor přerušen abych mohl emailem poslat poslední 3 výpisy z účtu, kam chodí výplata, po ověření zavolala jiná specialistka za cca čtvrt hodiny od poslání emailu zpět a žádost byla úspěšně dokončena. Žádná pobočková pracovnice nebude mít takové zkušenosti jako specializované call centrum ČS v Prostějově, kam jsou směřovány hovory pro úvěry (jedna skupina pracovníků) a třeba i investice do fondů Erste AM (jiní specialisté). Kdo není zaměstnán, asi by obdobným způsobem doložil například poslední daňové přiznání.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod maeth_u 19. 11. 2020 08:57

Minulý týden jsem zakládal po telefonu někdy odpoledne, stočil jsem to rovnou na ty výpisy, nebyl problém. Druhý den ráno schváleno, ještě týž den na pobočce podepsáno (neměl jsem osobní ověření, George jsem sice měl, ale založeno online).
maeth_u
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 19. 11. 2020 11:25

Ano to jsem zapomněl napsat, že já tu smlouvu o kreditce sjednanou po telefonu podepsal elektronicky přes SMS v George (měl jsem ho už před kreditkou kvůli podílovým fondům, jediné co mi u ČS z minulosti zbylo). Kdo George nemá, musel by finální podpis tedy asi osobně, ale to už na schválenou smlouvu, tedy neznalost pracovnice pobočky ČS by už nehrozila.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod qwertz375 21. 11. 2020 20:33

Zavolá vám cizí ženská z neznámého čísla (na webu uvedeno jako externí call centrum), představí se jako zástupce banky a dožaduje se sdělení vašich osobních údajů, aby vám vůbec mohla oznámit proč volá. Soudě podle ohlasu na internetu je tohle v ČS naprostý standard.
qwertz375
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ROlda78 21. 11. 2020 21:03

nejen v ČS a ověřit si tě musí
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 21. 11. 2020 22:11

Nemusí. Nemusí volat.
GeneHawkins
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod peliculiar 22. 11. 2020 00:09

qwertz375 píše:... dožaduje se sdělení vašich osobních údajů, aby vám vůbec mohla oznámit proč volá.

V takovém případě to může být dobrý důvod je odmítnout. Jak člověk může vědět, že nejde o podvod / lež?
Kdo má zájem o Twisto či Skip Pay a chce bonus 500 Kč mrkněte mi do zájmů v profilu. ;-)
peliculiar
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod libol 22. 11. 2020 07:02

Přesně takhle to dělám - vy víte komu voláte, tak proč bych se měl ověřovat, já nevím kdo mi volá, pokud to není z čísla banky.
libol
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků