Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod hyper9 21. 12. 2023 23:52

Oni ty "Podmínky" nezměnili (zatím). Pouze říkají, že něco z toho budou aplikovat jinak. Tento stav není ideální a přeju České spořitelně, ať se jí to rychle podaří srovnat.
hyper9
Diskutér

Odeslat příspěvekod stepano 22. 12. 2023 08:26

No ale i ta stránka, na kterou původně odkazovala Jiřka (https://www.csas.cz/cs/page/hellobank#/ ... itni-karty) se zdá se změnila, nebo možná jsem jen slepý, ale já žadnou informací o bezúročném období pro výběry nenašel. Naopak, je tam odkaz na ten dokument co jsem postoval níže a tam se explicitně píše, že se bezúročné období nevztahuje. Já jen poprosím ty co už vybrali, aby pak podali info jak se jim to objeví na výpisu, do té doby můžeme jen spekulovat jak to nakonec bude.
stepano
Nadšenec

Odeslat příspěvekod hero101 22. 12. 2023 08:59

Po zkušenostech se spořitelnou kdy nepodporují bank ID mbank takže si nemůžu založit George
(bez návštěvy pobočky) si raději počkám na kreditní kartu od Revolutu
hero101
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Vasek06 22. 12. 2023 09:01

To je pro nás zcela zásadní informace ... OMG
Vasek06
Nadšenec

Odeslat příspěvekod hero101 22. 12. 2023 09:29

Asi zaměstnanec spořitelny �
hero101
Návštěvník

Odeslat příspěvekod MirekM. 22. 12. 2023 09:31

@stepano: na uvedené stránce - Mění se něco na podmínkách úvěru? - Jak se změní podmínky mojí kreditní karty: "Nově můžete využívat slevový program České spořitelny Moneyback, širokou síť bankomatů a poboček prostřednictvím, kterých můžete provádět jednorázové příkazy k úhradě a výběry v hotovosti. Na všechny platby i výběry hotovosti se vztahuje bezúročné období", s chybějící tečkou na konci poslední věty. :-)
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod Bond2 22. 12. 2023 09:36

Když Jiřka něco řekne, tak to platí :tleskani , nevymýšlejte konspirační teorie
Přílohy
Capture.JPG
Bond2
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Česká spořitelna 22. 12. 2023 11:21

hero101 píše:Po zkušenostech se spořitelnou kdy nepodporují bank ID mbank takže si nemůžu založit George
(bez návštěvy pobočky) si raději počkám na kreditní kartu od Revolutu


Dobrý den, to, že pomocí bankovní identity mBank nelze založit George, není chybou České spořitelny.
Banky mBank a UniCredit Bank zatím umožňují využití bankovní identity pouze při přihlašování do portálů státní správy. Informace naleznete zde: https://www.bankid.cz/

Jiřka, ČS
Oficiální profil České spořitelny.
Česká spořitelna
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 22. 12. 2023 12:24

Přesně to jsem zde chtěl napsat a Jiřka mě předběhla :). Hodně lidí si stále neuvědomuje, že jsou dva druhy bankovní identity: částečná jen na státní správu (s tou typicky banky začínaly) a plná, umožňující dané bance zapojit i soukromý sektor, firmy atd. Tu druhou zdaleka nemají všechny banky, většina ji zpřístupní až po určité době testování té první varianty (mBank má BI krátce, tak není divu, že ještě nemá plnou variantu). Ale fakt mě překvapuje, se tohle někdo, kdo BI někdy použil, neví, i když je to poznat minimálně z různého počtu možných bank u daných subjektů použití přihlášení skrz BI? A pak osočuje cílový subjekt místo toho výchozího, který je pomalý a zavádí BI později než ostatní banky a je tedy o krok vzad :).
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod MirekM. 22. 12. 2023 14:04

Bond2 píše:Když Jiřka něco řekne, tak to platí :tleskani , nevymýšlejte konspirační teorie

Jsou pro Tebe důležitější oficiální dokumenty ČS např. námi diskutovné "Produktové podmínky pro revolvingové úvěry České spořitelny, a.s. (dříve BNP Paribas Personal Finance ...)" a nebo vyjádření Jiřky, kterou asi zde nikdo osobně nezná a nemůže potvrdit, že zastupuje zde oficiálně ČS? Nebo jak psal hyper9, v případě sporu budeš někde tvrdit, že nějaká Jiřka na Finexpertu přece napsala?
Osobně věřím, že Jiřka pracuje v ČS a oficiálně zde zastupuje ČS, ale vyjádření Jiřky budu bez pochybností věřit jen v případě úplné shody s oficiálními dokumenty ČS. To co mají na stránkách jako reklamu k problematice asi zrovna oficiální dokument pro případ řešení sporu nebude.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod drkarel 22. 12. 2023 14:10

Ten rozpor mezi podmínkami a informací na webu (a zde od Jiřky) tu byl diskutován. Sama Jiřka uznala, že to není v pořádku, ale změna podmínek je běh na delší trať. Vzhledem k té informaci na webu (i já) v tomto věřím Jiřce. (Navíc to podporuje fakt, že u KK ČS je to takto běžné a systém je na to připraven, takže ani nečekám problémy jako u poplatků za výběr.)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod hyper9 22. 12. 2023 14:33

Nemyslím si, že by změna Podmínek byla během na delší trať. Prostě to nestihli udělat k ideálnímu termínu 30.11., kdy se stejně měnila rámcová smlouva a dalo se to spláchnout najednou. Ale pevně věřím tomu, že Jiřka má pravdu. A pokud se v lednu na výpise objeví něco nechtěného, pak věřím, že se to rychle vyreklamuje.
hyper9
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 22. 12. 2023 14:43

Ale od 30. 11. uběhly již 3 týdny. Nelakujte mě jako IT pracovníka, že zeditovat 12-ti stránkový dokument a "vylepit" jej místo původní verze na firemní web je běh na dlouhou trať. :-)
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod Česká spořitelna 22. 12. 2023 15:03

MirekM. píše:
Bond2 píše:Když Jiřka něco řekne, tak to platí :tleskani , nevymýšlejte konspirační teorie

Jsou pro Tebe důležitější oficiální dokumenty ČS např. námi diskutovné "Produktové podmínky pro revolvingové úvěry České spořitelny, a.s. (dříve BNP Paribas Personal Finance ...)" a nebo vyjádření Jiřky, kterou asi zde nikdo osobně nezná a nemůže potvrdit, že zastupuje zde oficiálně ČS? Nebo jak psal hyper9, v případě sporu budeš někde tvrdit, že nějaká Jiřka na Finexpertu přece napsala?
Osobně věřím, že Jiřka pracuje v ČS a oficiálně zde zastupuje ČS, ale vyjádření Jiřky budu bez pochybností věřit jen v případě úplné shody s oficiálními dokumenty ČS. To co mají na stránkách jako reklamu k problematice asi zrovna oficiální dokument pro případ řešení sporu nebude.


Dobrý den, děkuji za důvěru, kterou mi projevujete. Uvědomuji si, jak může být obtížné důvěřovat informacím, které zde, jako prodloužená ruka týmu komunikace ČS, uvádím. Přestože věřím, že většina zdejších diskutujících mou totožnost zná, přikládám odkaz na svůj LI: https://www.linkedin.com/in/jirinajancikova/

Chci vás ujistit, že navzdory kolizi produktových podmínek Hello bank, které jsme v nezměněné podobě uveřejnili na našem webu, a výhodám, které prezentujeme rovněž na webu, ale ne v podobě produktových podmínek, nemáme v úmyslu nedodržet slovo a uživatele kreditních karet HB jakkoliv poškodit.
Benefity, které příchozím klientům z HB nabízíme, jsou notoricky známy všem lidem, kteří by mohli řešit případnou stížnost. Česká spořitelna, tedy tým Péče o klienty a tým ombudsmana nedopustí, aby byl tento náš benefit smeten ze stolu jen proto, že nekotví v produktových podmínkách. Jsem si jistá, že kdyby mělo k případnému zrušení tohoto benefitu dojít, budou o tom všichni dotčení klienti dostatečně dopředu informováni. Zrušení benefitu v podobě bezúročných výběrů a plateb však aktuálně není tématem žádné diskuze.

Zde ve fóru jsem už před časem informovala, že úpravu produktových podmínek máme v plánu příští rok, bližší termín není znám. Ráda budu tuto diskuzi delegovat, nicméně, prosím, odpovědi čekejte až po Novém roce, tedy nejdříve v prvním lednovém týdnu.
Jak píše @drkarel, nepředpokládám, že by v lednu bylo nutné reklamovat naúčtování úroků za výběry z bankomatu, jelikož je to běžné nastavení kreditek ČS a kreditky z HB tuto výhodu jen přebírají. Přesto se však můžete spolehnout, že případné reklamace vyřešíme kladně.

Jiřina Jančíková, ČS
Oficiální profil České spořitelny.
Česká spořitelna
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milos 22. 12. 2023 15:05

@MirekM.: V nadnárodních korporacích i jednoduchá změna trvá obvykle velice dlouho. Je vidět, že asi nemáš žádnou osobní zkušenost z nějakého korporátu :-)

@Jiřka: Moc děkujeme za Vaši zdejší přítomnost i za Vaše odhalení na LI ;-)
Milos
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků