MirekM. píše:Bond2 píše:Když Jiřka něco řekne, tak to platí

, nevymýšlejte konspirační teorie
Jsou pro Tebe důležitější oficiální dokumenty ČS např. námi diskutovné "Produktové podmínky pro revolvingové úvěry České spořitelny, a.s. (dříve BNP Paribas Personal Finance ...)" a nebo vyjádření Jiřky, kterou asi zde nikdo osobně nezná a nemůže potvrdit, že zastupuje zde oficiálně ČS? Nebo jak psal hyper9, v případě sporu budeš někde tvrdit, že nějaká Jiřka na Finexpertu přece napsala?
Osobně věřím, že Jiřka pracuje v ČS a oficiálně zde zastupuje ČS, ale vyjádření Jiřky budu bez pochybností věřit jen v případě úplné shody s oficiálními dokumenty ČS. To co mají na stránkách jako reklamu k problematice asi zrovna oficiální dokument pro případ řešení sporu nebude.
Dobrý den, děkuji za důvěru, kterou mi projevujete. Uvědomuji si, jak může být obtížné důvěřovat informacím, které zde, jako prodloužená ruka týmu komunikace ČS, uvádím. Přestože věřím, že většina zdejších diskutujících mou totožnost zná, přikládám odkaz na svůj LI:
https://www.linkedin.com/in/jirinajancikova/ Chci vás ujistit, že navzdory kolizi produktových podmínek Hello bank, které jsme v nezměněné podobě uveřejnili na našem webu, a výhodám, které prezentujeme rovněž na webu, ale ne v podobě produktových podmínek, nemáme v úmyslu nedodržet slovo a uživatele kreditních karet HB jakkoliv poškodit.
Benefity, které příchozím klientům z HB nabízíme, jsou notoricky známy všem lidem, kteří by mohli řešit případnou stížnost. Česká spořitelna, tedy tým Péče o klienty a tým ombudsmana nedopustí, aby byl tento náš benefit smeten ze stolu jen proto, že nekotví v produktových podmínkách. Jsem si jistá, že kdyby mělo k případnému zrušení tohoto benefitu dojít, budou o tom všichni dotčení klienti dostatečně dopředu informováni. Zrušení benefitu v podobě bezúročných výběrů a plateb však aktuálně není tématem žádné diskuze.
Zde ve fóru jsem už před časem informovala, že úpravu produktových podmínek máme v plánu příští rok, bližší termín není znám. Ráda budu tuto diskuzi delegovat, nicméně, prosím, odpovědi čekejte až po Novém roce, tedy nejdříve v prvním lednovém týdnu.
Jak píše @drkarel, nepředpokládám, že by v lednu bylo nutné reklamovat naúčtování úroků za výběry z bankomatu, jelikož je to běžné nastavení kreditek ČS a kreditky z HB tuto výhodu jen přebírají. Přesto se však můžete spolehnout, že případné reklamace vyřešíme kladně.
Jiřina Jančíková, ČS
Oficiální profil České spořitelny.