Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod hyper9 18. 1. 2024 18:19

Budí to na mě dojem, že manažer zodpovědný za migraci HB kreditek lehce podcenil svůj úkol. A je dobré, že si to banka dobře uvědomila a snaží se problémy rychle řešit.
hyper9
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 18. 1. 2024 18:28

@_vpa:
Ne, nemusel jsi na pobočku vůbec, ani jeden tebou popsaný scénář se nemusí řešit na pobočce - to je i špatná asertivita/neznalost tebe jako klienta :). Mně také před týdnem volala "pověřená bankéřka" z blízké pobočky, ať se někdy stavím, kvůli nastavení kreditky převzaté z HB, nastavení inkasa atd. Tak jsem jí stručně, ale slušně vysvětlil, že máme 21. století, což naštěstí funguje dobře už i v ČS, tedy že vše ovládám přes George. To pochopila a bylo to v pohodě, hovor na méně jak minutu. V George jsem navíc cca dva týdny předtím přes Zprávu bankéři žádal o změnu typu účtu na Plus, což shodou okolností zpracovala k podpisu dodatku do appky stejná pobočková bankéřka, která mi kvůli exHB volala :) (volat asi musejí všem klientům s exHB kreditkou, ale kdo je soběstačný a umí obsluhovat George, nepotřebuje pobočku). Takže fakt není třeba inkaso ani návštěvu pobočky za jiným účelem řešit. Ono to splácení inkasem mají bankéři asi naučené z běžných kreditek, kde funguje jako "záchranné" - neboli i když je nastaveno, tak se aktivuje pouze a jen v situaci, kdy není v den splatnosti ráno ani minimální splátka uhrazena běžným převodem. Je to tedy spíše "pojistné inkaso" pro sklerotiky, než nezbytná funkce. A běžné věci, jako změna typu účtu na Plus, zrušení pojištění u kreditky, případně i to zařízení inkasního splácení pro případ zapomenutí převodu, když by ho někdo chtěl, to vše lze řešit v George přes Zprávu bankéři, kde to má úplně stejnou váhu, jako bys na pobočku přišel a žádal to ústně (uvnitř George je klient plně ověřený). Bankéř dodatek připraví, ty ho v George appce klíčem podepíšeš a je hotovo. K čemu návštěva pobočky? Fakt už není rok 19xx.
Naposledy upravil minarjo dne 18. 1. 2024 18:42, celkově upraveno 6
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod Pravý Tomáš Marný 18. 1. 2024 18:32

ilja2001 píše:Dostal uz nekdo prvni odmenu z te akce 3x500 Kc za pouziti exHB a hrazene s Plus uctu?

Já ne.
Pravý Tomáš Marný
Nadšenec

Odeslat příspěvekod ROlda78 18. 1. 2024 18:58

z kuloárních informací zaznívá, že to to byl JOB "za všechny prachy" koupit kmen kreditek HB!
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _vpa 18. 1. 2024 19:10

minarjo píše:@_vpa:
Ne, nemusel jsi na pobočku vůbec

Já to řešil přes George, ale pak mi napsali, že ne, že musím na pobočku.
_vpa
Návštěvník

Odeslat příspěvekod ... 18. 1. 2024 19:40

ROlda78 píše:z kuloárních informací zaznívá, že to to byl JOB "za všechny prachy" koupit kmen kreditek HB!

To je mysleno ironicky nebo skutecne?
...
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod MirekM. 18. 1. 2024 21:16

Nedivil bych se, že skutečně ... :-)

-- 18. 1. 2024 20:18 --

hyper9 píše:Budí to na mě dojem, že manažer zodpovědný za migraci HB kreditek lehce podcenil svůj úkol. A je dobré, že si to banka dobře uvědomila a snaží se problémy rychle řešit.

Nikoliv lehce, ale těžce podcenil.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod xls 18. 1. 2024 22:30

To s tím inkasem jen minimální částky je dobrý ojeb, to jsem ani nezaznamenal, a to tady čtu skoro všechno.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod Pravý Tomáš Marný 18. 1. 2024 22:43

Zedna1 píše:O inkasu tam neni ani slovo, pouze o provedeni/uhrazeni splatky.

Mně tvrdila pracovnice na pobočce, že to platí pouze pro inkaso... Říkal jsem jí, že podle toho, co mají uveřejněno na webu, to není nutné, ona pravila, že tu informaci má ze školení. Takže uvidíme, jak povídal ten slepej hluchýmu.
Pravý Tomáš Marný
Nadšenec

Odeslat příspěvekod minarjo 18. 1. 2024 22:47

@xls:
A já si myslel, že toto "záchranné inkaso", které se provede ve výši minimální splátky až v den splatnosti či den po něm, pokud není do té doby zaplaceno převodem ze strany klienta (mnoho klientů proto ani neví, že ho má zřízené, protože při včasném placení převodem se nikdy nepoužije) je u kreditek zvlášť velkých bank zcela běžné. Úplně stejně jsem to měl před mnoha lety u mé první kreditky v ČSOB, tam bylo zřízené inkasním navázáním na běžný účet a také se mi nikdy nepoužilo, když jsem platil převodem včas. Banky to berou i jako ochranu klientů před sankčními úroky, když by na manuálně zadanou splátku zapomněli, takže logicky typicky bývá to inkaso ve výši minimální splátky z výpisu, stejně jako u běžných spotřebitelských úvěrů. Až později začaly banky (typicky s příplatkem či na žádost) umožňovat i inkaso plné splátky, čímž vlastně z kreditky coby úvěru udělaly "odloženou neúročenou platbu".
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod _vpa 19. 1. 2024 07:49

Také bych to tak chápal, ale mají to v systému udělané tak, že pokud pošlete splátku sám, tak se na cílovém místě v George zobrazuje jinak, vypadá to jako že jste nic neposlali, dlužíte, u něčeho se zobrazí záporná částka ve výši té splátky, u něčeho vidíte v rozpisu, že to tam přišlo, ale na balanci se to neprojevilo a u něčeho nevidíte ani to. Takže nevíte. Všechno se opraví až s datem inkasa. I v bance spíše odhadovali, že to asi bude zaplacené, když to z účtu odešlo a nevrátilo se. Divný přístup.
_vpa
Návštěvník

Odeslat příspěvekod hero101 19. 1. 2024 09:17

Jako zákazník hellobank jsem byl převeden k spořitelně. Protože nemám zájem o jejich služby, zaslanou kartu jsem neaktivoval ani jsem nepřevzal pin který mi byl zaslán, pouze jsem splatil dlužnou částku k 31.11.2023. Dále jsem zaslal prostřednictvím datové schránky odstoupení od smlouvy o úvěru. Dnes jsem obdržel výpis z účtu, kde mám uvedenou platbu, kterou jsem vůbec neprovedl ( ani nemohl provést když jsem neměl aktivovanou kartu) ze dne 8.12.2023 ve výši 405,-Kč s popisem ROZVOZ ADAPTEE.cz/TREBIC ???? Věděl jsem, že nechci mít se spořitelnou nic společného ale toto přesahuje všechny mé nejhorší představy o spořitelně !!!! Má někdo podobnou zkušenost ???
Naposledy upravil hero101 dne 19. 1. 2024 09:37, celkově upraveno 1
hero101
Návštěvník

Odeslat příspěvekod hyper9 19. 1. 2024 09:33

Jenom pro úplnost chci dodat, že s datem 8.12.2023 jsou ve výpise uvedeny platby provedené ještě starou Hello bank kartou na konci listopadu, které Hello bank už nestačila zaúčtovat před převodem do ČS.
hyper9
Diskutér

Odeslat příspěvekod mojmax 19. 1. 2024 10:14

Objednal si jídlo a zapomněl na to. :) To se stává.
mojmax
Diskutér

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 19. 1. 2024 10:32

Propojení George s klíčem je takto špatně.
Nemůžu se deset minut dostat do aplikace.
Při spuštění aplikace mi naskočí potvrzení "Přihlášení do aplikace" - klíč, které ale nechci potvrdit, ale odmítnout. Když zmáčknu místo "Potvrdit" "Zrušit", chce to po mě potvrzení otiskem, když jediné co potvrzuji a svítí na pozadí je pořád "Přihlášení do aplikace". Věřili byste, že zrušení, shození, odmítnutí je třeba podepsat?
A bez toho se do aplikace nedostanu, a tak deset minut čekám, až to zhasne samo...
GeneHawkins
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků