Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod hyper9 4. 2. 2024 12:00

A to je hezký, jak to každý vnímá jinak a jak má každý jiné potřeby. :-)

Mně přijde skvělý vidět transakce k datu provedení. Zajímá mě, kdy jsem něco koupil. Ten den se mi snížil disponibilní zůstatek na účtu. Začíná běžet záruka.

Zaúčtování je jen technikálie, která má na můj život dopad výrazně nižší.
hyper9
Diskutér

Odeslat příspěvekod Milos 4. 2. 2024 12:06

mareka píše:Vidím u miltiměnového účtu správně, že standardní SEPA v rámci EHP (a EUR) je 7 Kč za příchozí i odchozí platbu?

Ano, vidíš dobře.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod drkarel 4. 2. 2024 12:36

hyper9 píše:A to je hezký, jak to každý vnímá jinak a jak má každý jiné potřeby. :-)


"palec nahoru" :)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod peter23p 4. 2. 2024 12:59

Ano přesně tak každý to má jinak. Také patřím k těm co by raději vyděli datum nákupu ono se pak o dost lépe něco dohledává.
peter23p
Diskutér

Odeslat příspěvekod Česká spořitelna 4. 2. 2024 13:33

Dobrý den, díky moc za námět na vylepšení zobrazení transakční historie plateb kartou. Do té doby, než stávající způsob případně změníme, si můžete u každé důležité platby, u které například existuje možnost reklamace zakoupeného zboží, vytvořit vlastní poznámku. Tato možnost je dostupná v detailu platby prostřednictvím funkce “Přidat poznámku nebo #hashtag”. Na základě této poznámky pak platbu snadno dohledáte prostřednictvím funkce Hledat. V mobilním Georgi je tato funkce v detailu účtu znázorněna ikonou lupy na spodní liště.

Jiřka, ČS
Oficiální profil České spořitelny.
Česká spořitelna
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jisy 4. 2. 2024 14:25

Možná by bylo ideální, kdyby tam byly oba údaje - datum nákupu i zaúčtování (pro mne je také zajímavější datum nákupu). Každému podle jeho gusta ... :-)

Třeba KK ČSOB to tak má.
jisy
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Česká spořitelna 4. 2. 2024 14:35

Dobrý den, u platby kartou zobrazujeme oba údaje. Datum platby je v detailu transakce a také ve variabilním symbolu.

Jiřka, ČS
Česká spořitelna
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MP007 4. 2. 2024 14:36

Pravý Tomáš Marný píše:Jestli to nebude tím, že ten, kdo si založil Plus už v listopadu, splnil tříměsíční hájení, takže teď v únoru už musí 4 platby kartou splnit...

Sám jsem přešel ze Standardu na Plus v prosinci 23, doba "hájení" tam byla 1 měsíc a v prosinci ani lednu se platby KK exHB v aplikaci nezobrazovaly. Stále ukazovala: provedeno 0 ze 4 plateb. Aktuálně v únoru už platby zobrazuje ihned po použití této karty.
MP007
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Milos 4. 2. 2024 15:49

jisy píše:Možná by bylo ideální, kdyby tam byly oba údaje - datum nákupu i zaúčtování (pro mne je také zajímavější datum nákupu). Každému podle jeho gusta ... :-)

Třeba KK ČSOB to tak má.

U kreditky ČSOB se v appce v přehledu plateb zobrazuje taky jen datum zúčtování, datum provedení platby je vidět až v detailu platby. Oba datumy jsou v přehledu plateb vidět jedině v IB, kdy datum provedení platby je vidět v textovém popisu platby, nicméně toto datum ale nelze použít třeba k filtrování plateb.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod jisy 4. 2. 2024 20:52

@Miloš: Já jsem tu diskuzi trochu nepořádně četl, měl jsem na mysli výpisy z IB. SB nepoužívám ... :-)
jisy
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod jakoubek61 6. 2. 2024 14:52

Tak jsem byl na pobočce s požadavkem převedení jedné z mých dvou exHB KK na standardní KK ČS se stejným kreditním rámcem.
První velmi mladá pracovnice na mě chvíli koukala a pak došla pro zkušenější pracovnici, která si mě vzala do svého "boxu".
Vysvětlila mi, že v současné době "převod" není možný a že je nutné podat klasickou žádost včetně doložení příjmů a že pro posouzení bonity bude vhodné "převáděnou" exHB KK zrušit.

Jenom pro info, že jednoduchý převod KK možný stále není. Nicméně mi byla, po splnění požadavků, nová KK ČS schválena.
jakoubek61
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MP007 6. 2. 2024 14:56

Poplatek za vedení Plus účtu po reklamaci dnes vrácen zpět na účet. Slušná rychlost.
MP007
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Zedna1 6. 2. 2024 15:15

Mne ho vratili hned druhy den.
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod linas 7. 2. 2024 15:27

Jako správná konzerva mám u Spořky vkladní knížku. Dnes jsem z ní chtěla v rámci banky převést peníze na účet. A ono to nejde! Musím na pobočku, kde je hotovostní pokladna.

Hlava mi nebere, že v roce 2024 nejdou bezhotovostně v rámci banky převést peníze z VK, která má svoje číslo účtu, kam bezhotovostně peníze posílat jdou.
linas
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod frelichl 7. 2. 2024 15:57

Ja teda docela rozumim tomu, ze pro tento produkt Sporitelna neutraci zadne penize na zlepseni procesu.
frelichl
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků