Takže opravdu KK World je pouze součástí programu Blue. Jelikož to tu čte i zástupce ČS tak naplno musím říci, že tak nevzdělané a tupé zaměstnance, kteří ničemu nerozumí nemá snad žádná banka v ČR. Na
http://www.csas.cz/banka/appmanager/por ... =HP_banner nic o Blue není, na obrázku KK nápis "Blue" není. (Ovšem na
http://www.blue.cz/karty už je, takže ten první odkaz je hezky klamavá reklama.) Včera mi v 9:08 i v 15:46 dva různí pracovníci na infolince potvrdili, že daná KK World není součástí Blue a že je tam jen měsíční polatek 69,- nebo 49,- Kč. Tak chvátám na pobočku, tam další "porod". První zaměstnankyně o KK Wold snad nikdy neslešela, volá do Prahy, tam jí řeknou, že to dělají privátní bankéři, tak odejde na 10 minut do 1. patra. Pak se vrátí, řekne že to je asi součástí Blue. Tak se zeptám kolik to stojí. Zase volá do 1. patra, čekám dalších 5 minut. NIc se nedozvím. Pak si mě pozvou do 1. patra, privátní bankéřka 5 minut mluví zbytečně o Blue, snažím se jí přerušit, že nechci Blue, ale KK World za 69,- Kč/měsíčně a Servis24 zdarma. Ceník sama nezná, pak si na mě nechá kontakt, že mi do 3 dnů zavolá, že se pokusí něco zjistit. Pane bože, to ani "privátní bankéří" nic přesně nevědí o svých produktech a možnostech!!??? Takže opět jsem se utvrdil, že s ČS už nikdy nic na věčné časy.
... a teď mi volali z pobočky, jestli mám u nich dneska schůzku, že si chtějí potvrdit čas.
Tak jsem jim řekl, že už jsme byl u nich včera a nic jsem nedozvěděl o KK World, tak se mi omluvili, že to je omyl.
