Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod drkarel 20. 3. 2024 13:19

Takže druhej zdejší zaměstnanec, který veřejně přiznává, že v práci nepracuje. :D
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Suky. 20. 3. 2024 13:42

Příběh pokračuje.
Změna účtu na Standard nakonec proběhla jen telefonicky, nechtěl jsem jít na schůzku.
Na druhé straně paní nechápala mé důvody, vždyť přece kreditka z Hello má u nich stejné podmínky jako předtím!

Předevčírem jsem požádal v George o zrušení všech KK i debetky. Po chvíli jsem dostal odpověď, že mne někdo kontaktuje.

Volala před chvílí, ať prý přijdu zítra na schůzku. Zeptal jsem se k čemu to bude dobré, že můj postoj nezmění.
Že prý musím podepsat nějaký papír. Opáčil jsem, že na podpisy funguje George pěkně - na to ji chvíli došla řeč a nabídla kompromis - online schůzku přes George. Sice stále nevím k čemu to bude dobré, asi ji budu muset také vysvětlit mimo jiné, jak ČS zmršila kartu Cetelem, ale to už přežiju...
Suky. píše:Také mne odbyli s tím, že se mi ozve osobní bankéřka.
Kartou jsem často platil malé částky.
Suky.
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod pino 20. 3. 2024 14:22

Rušil jsem KK exHB, debetku a i Plus účet. Měl jsem pobočku po cestě a vše šlo bez jediného tisku, kromě rušení účtu. "Dohodu o ukončení účinnosti smlouvy o vedení účtu" ještě neumí. Ten jediný se tisknul a podepisoval v ruce.
pino
Návštěvník

Odeslat příspěvekod minarjo 20. 3. 2024 14:25

To nemusí být tím že to banka neumí, ale třeba tím, že aby šel zrušit celý účet, musejí zrušit tvé online kanály (George apod.) a tím tě "uzavřou/odříznou" pro tu online komunikaci. No ale pokrok to je, většina bez tisku.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 20. 3. 2024 14:36

drkarel píše:Takže druhej zdejší zaměstnanec, který veřejně přiznává, že v práci nepracuje. :D

A ty v práci nejíš? Navíc mám velmi volnou pracovní dobu.

-- 20. 3. 2024 14:37 --

Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pino 20. 3. 2024 14:42

minarjo píše:To nemusí být tím že to banka neumí, ale třeba tím, že aby šel zrušit celý účet, musejí zrušit tvé online kanály (George apod.) a tím tě "uzavřou/odříznou" pro tu online komunikaci. No ale pokrok to je, většina bez tisku.

Nerušil jsem vše, v ČS mi zůstal George i jejich KK
pino
Návštěvník

Odeslat příspěvekod drkarel 20. 3. 2024 16:10

PatrikChrz: 1) Nejsem zaměstnanec, 2) do práce v podstatě ani nechodím. :)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod hopo.hopo 20. 3. 2024 16:24

George na mobilu mi po přihlášení říká "Vyskytla se chyba. Zkuste to prosím později.". Je problém jen na mém přijímači? Přihlášení na PC s potvrzením na mobilu funguje.
hopo.hopo
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Suky. 20. 3. 2024 16:24

Online schůzka byla rychlá -> Nepodporovaný prohlížeč :oboze

Naštěstí tam bylo přímé číslo na paní a v souběžném telefonátu a potvrzováni v George byly za pár (tedy výrazné více než dvě) minut KK zrušeny.

Zrušení účtu již bylo složitější, prý tam neměla tlačítko na podpis v George a musí to poslat jinou cestou. Ale nakonec jsem to zase podepsal v George.

No myslím že rčení třikrát a dost s Č(S)S je na místě...
Suky.
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod jichaj 20. 3. 2024 17:54

Milos píše:
jichaj píše:Napsal jsem bankéři přes aplikaci žádost o změnu na Standard účet, rychlá reakce asi do 10min. Jen mě zaujalo, že píše: "Díky tomu, že využíváte kreditní kartu, máte Plus účet vždy zdarma" A abych teda zvážil přechod na Standard.

Vážně je to pravda??

Vlastnictví kreditní karty pro vedení Plus účtu zdarma nestačí, je potřeba provést 4 platby kartou měsíčně. Podle mě ten bankéř viděl, že kreditkou běžně děláš spoustu plateb, tak napsal tuto matoucí informaci. Nebo se ti snad u účtu v IB/SB nezobrazuje splnění či nesplnění podmínky 4 plateb kartou?


Je to samozřejmě tak, jak už tu všichni psali. Bankéř odpověděl, že pokud bych neudělal 4 transakce měsíčně, tak budu platit za vedení 100Kč.
jichaj
Diskutér

Odeslat příspěvekod Milos 20. 3. 2024 18:03

@Suky: Jj, na problém s nepodporovaným prohlížečem (Firefox) jsem při nedávné online schůzce taky narazil. Naštěstí jsem měl ale na počítači i podporovaný prohlížeč (Chrome).

Tuto skutečnost člověk zjistí, až když se připojí k online schůzce. Předem na to není upozorněn v informačním e-mailu ke schůzce ani v návodu, jak se připojit https://www.csas.cz/cs/caste-dotazy/jak ... e-v-george. Berte to Jiřko prosím jako podnět k doplnění informací, které klient před online schůzkou obdrží :-)
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod jichaj 20. 3. 2024 18:15

To je fakt, ani Operu na mobilu mi to nebralo.
jichaj
Diskutér

Odeslat příspěvekod Milos 20. 3. 2024 18:36

Jestli si dobře vzpomínám, tak pro online schůzku lze použít jen Chrome a Safari, možná taky Edge.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod petrmegac 20. 3. 2024 19:04

No nevím, já jsem měl online schůzku loni a doma jedu pouze na FF a bez problémů. Možná byl problém v něčem jiném.
petrmegac
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod DejvN 20. 3. 2024 19:07

Edge určitě použít jde, to by si nemohla čs dovolit nutit na pc s windows aby si uživatel instaloval Chrome.

ČS nejen že udržuje staré služby, které ale postupně ruší, tak zavádí i spoustu nových. Virtuální karty a jednorázové karty včetně instantních plateb a BankID zavedla jako jedna z prvních.
RB moc inovativních služeb nemá, ale zase má platební aplikaci, takže můžu platit i s mobilem s Androidem, to u jiných bank nemůžu.
DejvN
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků