Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Milos 20. 3. 2024 19:12

Zde https://www.csas.cz/cs/caste-dotazy/ke- ... e-pripojit jsem našel seznam aktuálně podporovaných prohlížečů pro online schůzky ČS

Je třeba používat správný webový prohlížeč. Aktuálně jsou podporované:

Počítač - Chrome, Edge, Safari (od verze 15)
Mobilní zařízení - Chrome, Safari (od iOS 15), Samsung, Edge

Na mobilních zařízeních s operačním systémem může být třeba změnit výchozí prohlížeč
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod Pospa874 20. 3. 2024 20:34

petrmegac: Skutečně můžu potvrdit, že Firefox není podporován na videohovor, taky mi to nešlo. Z druhé strany jsem pochopil, že zaměstnanci mohou použít MS Teams pro připojení.
DejvN: Ano, v tomhle Spořka učinila mílové kroky vpřed. Jsou i další věci a technologické vychytávky, které má na místním trhu jediná, případně je zavedla jako první.
Pospa874
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Rop 20. 3. 2024 20:52

DejvN píše:BankID zavedla jako jedna z prvních
BankID je jen výměný obchod se státem za puštění do registru obyvatel.
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 20. 3. 2024 21:52

Tak dle mého bankéře (komunikace zprávami přes George) lze zrušit BÚ plus i exHB KK bez návštěvy pobočky, mám jen poslat číslo účtu pro vypořádání. KK mám samozřejmě splatit.

Píšu zprávu bankéři v Georgi a ten génius (programátor George) mě těsně před odesláním zprávy bankéři odhlásil. Po novém přihlášení text zprávy v černé díře. :-(
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod malda 21. 3. 2024 07:49

Ahoj, máte někdo zkušenost, jak dlouho po zrušení karty je ještě možné vypořádat vratku na takovou kartu? Platil jsem v EUR HB KK. Teď mi takovou platbu bude obchodník vracet. ČS to dle infolinky zaúčtovává naprosto strašným deviza nákup kurzem, tak bych se tomu chtěl vyhnout. I kdybych měl třeba kartu zrušit na nesouhlas s novými podmínkami. Předpokládám ale, že to nebude tak jednoduché a bude tam ještě nějaká ochranná lhůta. Obchodník to podle všeho musí zkusit vrátit původní platební metodou a řešil by to, až by se platba vrátila - domluva s ním tedy bohužel nevyšla. Netušíte někdo, prosím?

Díky, M
malda
Návštěvník

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 21. 3. 2024 08:46

Jo, banky rády odrbávají systémem platba deviza-prodej, vratka deviza-nákup. Ale když se člověk ozve, doplatí. Takže se nenechat. V nejhorším finanční arbitr.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 21. 3. 2024 08:52

@MirekM.:
Asi píšeš pomalu či dlouhý text a tedy moc dlouho :). Snad každý systém s citlivými údaji (nejen bank), kde jsi přihlášen, tě po X minutách nečinnosti odhlásí kvůli bezpečnosti (mohl jsi třeba odejít a na odhlášení zapomenout) a jen ťukání písmenek do formuláře, kdy se jinak v online bankovnictví nic neděje (stále jsi na totožné stránce/položce menu), může být bráno jako nečinnost. Obecně doporučuji si texty pro takové systémy připravit bokem třeba ve Wordu nebo stačí jen v Poznámkovém bloku Windows a pak klasické Ctrl+C a Ctrl+V do toho "systému pod heslem", to tě pak nestihne odhlásit nic :).
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod xls 21. 3. 2024 09:27

Jinak dost nepříjemná zkušenost s převedenou KK z HB. Potřeboval jsem jednak zaplatit pár drobných plateb pod 200 Kč, celkem asi 1,5 tis., zároveň jsem chtěl splnit ty povinné platby, tak jsem to začal zadávat a potvrzovat otiskem v Georgi na mobilu. U prvních pár plateb to fungovalo, pak to najednou chtělo potvrzení přes sms.

Jsem si myslel, že když pořád otravují s přechodem na George, tak pak to nebude aspoň otravovat s smskami. A ono ne, ono mohou otravovat všemi kanály. Normálně by to nebyl problém, ale jsem v zahraničí, takže jsem musel do trezoru a zapnout telefon s českou sim, pak čekat, nic nepřišlo, tak si vyžádat sms ještě jednou, pak dorazily najednou 2. Prostě jako obvykle, místo zjednodušení opruz - jednak, že člověk musí tou kartou platit, druhák že s překážkami. Až se vrátím, tak ten účet zruším a bude pokoj.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod drkarel 21. 3. 2024 09:34

minarjo píše:@MirekM.:
Asi píšeš pomalu či dlouhý text a tedy moc dlouho :). ...


Že zrovna Ty píšeš o dlouhých textech. :) Pokud potřebuješ někomu něco vysvětlit (problém), pak krátký text nestačí (Než to např. v chatu vysvětlím, už jsou na druhý straně netrpěliví.) Na tohle byla "výborná" Moneta, tam jsem to nikdy nestihl, ani když to bylo krátké. Mmch, toto je taky třeba pohodlnější (včetně kopírování) dělat v IB než v SB.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod malda 21. 3. 2024 10:21

PatrikChrz píše:Jo, banky rády odrbávají systémem platba deviza-prodej, vratka deviza-nákup. Ale když se člověk ozve, doplatí. Takže se nenechat. V nejhorším finanční arbitr.


OK, tak uvidím. Naštěstí jsem teď zjistil, že kurz při platbě vs. aktuální deviza nákup je skoro stejný, tak to nebude takový rozdíl. Nicméně, je pro tohle někde nějaká opora, že by vratky měly být zaúčtovány buď stejným kurzem, nebo stejně jako při stržení "deviza prodej"?
malda
Návštěvník

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 21. 3. 2024 10:30

Nevím, ale už jsem také reklamoval a obratem banka doplatila, jen už si nejsem jist, která banka to byla.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fc70 21. 3. 2024 10:37

Běžně je v obchodních podmínkách výslovně napsané, že vratky se účtují takto (a že kurzové rozdíly jsou riziko klienta).

Jestli myslíte, že máte nárok na vrácení přesné částky v korunách, zajímal by mě důvod.
fc70
Přeborník

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 21. 3. 2024 10:48

Já jsem to pojal jako reklamaci. Prostě zaplatil jsem X, služba/zboží nedodáno, chci zpět X. A evidentně banky ví, že nejsou silné v kramflecích a vrací.

Jiný můj případ - tam to bylo složitější o to, že banka nejdříve neuznala reklamaci vůbec
https://www.mesec.cz/clanky/nabizi-vam- ... hargeback/

tak jsem ji s pomocí finančního arbitra přesvědčil, že by se tím měla zabývat :D
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lafayette16 21. 3. 2024 11:00

Můžu potvrdit, měl jsem stejný případ. Reklamoval jsem částku v korunách = rozdíl mezi kurzem, ve kterém to odečetli a kurzem, ve kterém to vrátili. Chvilku to trvalo, ale dostal jsem rozdíl zpět.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod hopo.hopo 21. 3. 2024 11:09

Myslím, že jsem kdysi takovouto situaci taky reklamoval, jen si už taky nepamatuju detaily (jaká banka atd., ale vím, že ČS to nebyla). Možná to ani neuznali, ale i tak proklientsky dorovnali. Chci tím říct, že rozhodně bych se reklamaci nebál zkusit.
hopo.hopo
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků