Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Lenka_2 27. 3. 2024 14:23

Česká spořitelna píše:Dobrý den, na pobočku se lze objednat ve čtvrthodinových intervalech, přesný čas si volí klient. Můžete se o tom přesvědčit na našem webu v detailu konkrétní pobočky.
V čase, který si klient zvolí, je na pobočce také očekáván.
Ochotně prověříme, zda se v případě Lenka_2 stala chyba.

Jiřka, ČS


Jak se lze snadno přesvědčit v aplikaci George, všechny nabízené intervaly jsou 60-minutové. Nabízeno mi bylo 10:00-11:00 a potom 13:00-14:00 a 14:00-15:00. Na 10:45-11:00 se objednat nelze. I když vím, že mám agendu na 5 minut, nesmím se objednat na 15-minutovou schůzku. Schůzka může být pouze 60-minutová.
Promokódy v profilu.
Lenka_2
Nadšenec

Odeslat příspěvekod 123123123 27. 3. 2024 14:34

Také mi appka nabízí pouze hodinové termíny.
123123123
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Lenka_2 27. 3. 2024 14:47

Jo, pozor, ono to jde! Akorát člověk musí ignorovat ty spodní tři čtvrtiny displeje nadepsané "Dostupní bankéři a nejbližší volný termín" a místo toho tapnout do toho horního políčka "Jakýkoliv bankéř". Pak může natvrdo zadat čas 10:45 a ono ho to objedná na 10:45-11:45. Velmi intuitivní. Ale určitě to dostalo nějakou cenu za design.
Lenka_2
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Česká spořitelna 27. 3. 2024 14:59

@jujec
Dobrý den, vaše negativní zkušenost mě upřímně mrzí, takhle to vypadat nemá.
Ráda váš případ nechám prověřit, pokud mi do soukromé zprávy napíšete vaše osobní údaje.
Samozřejmě můžete také využít některý z kontaktů pro řešení stížností, které uvádíme na našem webu: https://www.csas.cz/cs/reklamace-stiznosti

Díky moc,
J.
Oficiální profil České spořitelny.
Česká spořitelna
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 123123123 27. 3. 2024 16:08

To by si člověk musel stěžovat pomalu na všechno. Pŕitom ti zaměstnanci banky za to nemůžou, oni jsou placeni a odměňováni především za vnucování pro banku výhodmých a pro klienta nevýhodných produktů, to ostatní dělají navíc.
123123123
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod olousek 27. 3. 2024 20:20

Tak nevím jestli si to pamatuju správně, ale nezakládal se George přes bankovní identitu? Takže ověření jsou všichni, kdo přecházeli z HB? Ale chápu, že každý klient a okolností jsou jedinečný... Zvlášť když z tebe můžou na pobočce vytáhnou nějaký prachy. Přece se starají o naše finanční zdraví :)
olousek
Návštěvník

Odeslat příspěvekod 123123123 27. 3. 2024 20:52

Je to prostě směšné. Jaké je bezpečnostní riziko toho úkonu změna tarifu? Žádné prostě nevidím.
123123123
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod MirekM. 27. 3. 2024 20:58

Převedli jsem BÚ Plus na Standard přes zprávu bankéři s podepsáním v Georgovi.

Nejsme ale jen klasičtí exHB klienti, zakládali jsem před nějakým rokem na pobočce s OP Majetkové účty, jak jsem nedávno zde uváděl.

George jsme zakládali až během migrace z HB, ale typ ověření pro založení si již nevybavuji, snad jak píše olousek přes bankovní identitu.
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod drkarel 28. 3. 2024 04:53

Někteří exHB měli v ČS alespoň kreditku a s ní i George, takže OP nejspíš předkládali v minulosti při žádosti o kreditku na pobočce (asi pak šlo požádat i telefonicky a tam nevím). Nemyslím, že bych se pak při zakládání účtu nějak identifikoval. A použití bankovní identity bych nepovažoval za předložení OP. Dovedu si představit, že mohou existovat nějaká pravidla v tom směru, že v určité periodě je třeba vidět OP či dokonce živého klienta. Takže si dovedu představit, že někdo může být považován za nedostatečně identifikovaného.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod jujec 28. 3. 2024 09:53

Jde Vám george? Na počítači zadám údaje, v mobilu potvrdím, mobil píše "Přihlášení potvrrzeno - úspěšně jste potvrdili přihlášení" a na počítači nápis "Chyba přihlášení - Váš požadavek se nepodařilo dokončit. Prosím opakujte akci později."
jujec
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod filas81 28. 3. 2024 09:55

Ráno mi to také udělalo, ale pak se to rozjelo...
filas81
Nadšenec

Odeslat příspěvekod MirekM. 28. 3. 2024 12:11

Zeptám se pro sichr. V posledních Produktových podmínkách k exHB KK z 22. 2. 2024 na stránkách ČS je napsáno:
2.16.5. Jsme oprávněni určit, že náklady nebudou po námi stanovenou dobu požadovány. Nejsouli takto účtovány úroky, jedná se o tzv. bezúročné období. Bezúročné období se vztahuje na platby u obchodníků, na internetu i na výběry hotovosti a ostatní platby (spadají sem i zvláštní typy transakcí, tj. cash back, cash advance, quasi cash nebo jednorázové či trvalé příkazy k převodu, případně souhlasy s inkasem, zadané na pobočce či prostřednictvím prostředku komunikace
na dálku).
Převod peněz z exHB KK pomocí IB nedo SB na účet do jiné banky spadá skutečně do bezúročného období?
Máte to někdo prakticky ověřené?
Pokud je můj text bez diakritiky, je nadatlený na mobilu ...
MirekM.
Přeborník

Odeslat příspěvekod wit.cz 28. 3. 2024 12:32

ad moneyback: nákup v albertovi obsahující také dárkovou kartu se vůbec nepočítá? nákup 20.3., zaúčtováno 22.3., ale v MB 0,-
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cz01 28. 3. 2024 14:25

Praktická zkušenost, že mě to dárkovou kartu počítá do MB, kupuji ji vždy zvlášť na informacích a neměl jsem zatím problém. Ještě si typicky při nákupu počkám, až mi Albert v jejich appce nabídne odměnu při nákupu nad xyz Kč.
cz01
Nadšenec

Odeslat příspěvekod filas81 28. 3. 2024 14:45

Mně to dárkovou kartou vždy započítá až po pěti až sedmi dnech...
filas81
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků