Česká spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod hopo.hopo 30. 11. 2024 14:17

Řešil jsem to přes zprávu bankéři přes George, druhý den to bylo v Georgi připraveno k podpisu.
hopo.hopo
Nadšenec

Odeslat příspěvekod minarjo 1. 12. 2024 00:04

malda píše:...Zkousel jsem pres George chat pozadat o pripravu dohody o zruseni, ale pry to muze udelat jen "osobni banker" nebo bych musel osobne na pobocku.

Odpověděl sis vlastně sám - postupoval jsi špatně v tom, že jsi v George použil v záložce Kontakty jejich Chat. Ale ten není určen pro konkrétní požadavky jako změny nastavení či rušení produktů, ale spíše pro obecné dotazy. V téže záložce Kontakty, ale o něco níže pod Chatem, máš možnost napsat "Zprávu bankéři" (to je ten osobní bankéř, jak ti sami poradili), tak to použij. Buď tam máš přiděleného konkrétního jednoho bankéře, nebo obecně konkrétní pobočku, ale to je jedno, přes Zprávu bankéři to půjde. Hlavně tam tedy zmiň, že chceš kreditku převzatou z Hello bank zrušit dohodou a ať ti připraví dohodu do George k podpisu. Odpověď pak najdeš v těch Kontaktech v Zprávy s bankéřem, tamtéž ve Smlouvy a dokumenty bude připraven dodatek k podpisu (ale o tom všem ti přijde e-mail či SMS, až to bankéř udělá).
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod malda 1. 12. 2024 01:29

minarjo: Jo, já tomu rozumím a už jsem i nějaký požadavek touto cestou řešil. Snažil jsem se teď "osobního bankéře" obejít a vyřešit požadavek hned, když jsem na to zrovna měl čas. Je škoda, že se jakékoliv online požadavky musí řešit s jedním konkrétním zaměstnancem - když by takové věci mohly jít někam do fronty a zpracoval by je kdokoliv, kdo na to zrovna bude mít čas. V systému "osobních bankéřů" nevidím jakoukoliv přidanou hodnotu kromě toho, že mě to limituje na řešení čehokoliv v pracovní době toho konkrétního zaměstnance. Vlastně je to už stejné jak v Erste Premier. Ale to už je teď stejně jedno - teď se musím dohodnout, protože jsem výpověď neposlal :-) Tak snad to půjde bez problémů.
malda
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Pravý Tomáš Marný 2. 12. 2024 17:57

malda píše:Myslim tim, ze treba byli ochotni akceptovat jen klasickou vypoved s 30denni lhutou (tu bych musel nejspis podat nejpozdeji dnes).

Já teda ve výpovědi nic o 30 dnech nemám, je tam tohle:
účinnost této výpovědi kartového účtu nastane poslední den účetního cyklu, v němž byla výpověď doručena,

Tj. dokument mně byl poslán dnes, dnes jsem ho elektronicky podepsal a odeslal, kreditka bude ukončena 31.12.2024
Pravý Tomáš Marný
Nadšenec

Odeslat příspěvekod malda 2. 12. 2024 20:17

Tak já žil v tom, že někde byla výpovědní doba 30 dní nebo měsíc, ale už jsem to nehledal. Nicméně podepsal jsem bez problémů dohodu o ukončení k dnešnímu datu.
malda
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Dr.D 2. 12. 2024 21:37

Napsal jsem zprávu bankéři, kde jsem žádal "zrušení". Tedy ani jsem nezmiňoval výpověď nebo dohodu. Bylo to kolem poledne a za 19 minut jsem měl v Georgi nachystanou dohodu o zrušení. Tu jsem podepsal a karta byla ihned zrušena. Bez ironie super jednání a za mě velká spokojenost:-)
Dr.D
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tmx643 4. 12. 2024 13:39

Ohledně Fidelity MSCI World Index přišlo vyjádření:

Vážený pane inženýre,

reaguji na Vaši reklamaci ohledně investic.

Je mi velice líto, ale zjistila jsem, že produkt už nebudeme dále nabízet. Jde o obchodní rozhodnutí, na které má Česká spořitelna právo. Pro takové rozhodnutí jsme měli dobré důvody. Nedohodli jsme se na cenových podmínkách s tvůrcem produktu Fidelity a náklady, které nám vznikají, nemůžeme dlouhodobě dotovat.

Věřím, pane inženýre, že toto vyjádření přijmete.

...


Slyšel jsem, že v Rakousku si na tituly potrpí asi ještě víc než u nás. :mrgreen:
Pravidelný pokyn zatím drží, tak uvidíme, co bude dál.
tmx643
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomm001 4. 12. 2024 14:10

Pane inženýre :-D :-D :-D
Tomm001
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jujec 4. 12. 2024 14:45

Česká spořitelna píše:Dobrý den, podle informací, které mám k dispozici, vypadá e-mail upozorňující na příchozí platbu takto:

Předmět:
Přišla platba

Tělo e-mailu:
Vážený pane Nováku,
na účet ..... právě dorazila platba ve výši .... Kč.
Na účtu je nově k dispozici .... Kč (včetně kontokorentu ... Kč)).
Vaše Česká spořitelna


Dál následují informace o transakci.

Pokud je to ve vašem případě jinak, prosím, přepošlete nám váš e-mail do schránky csas@csas.cz a doplňte prosím připomínky, které k e-mailu máte. Prověříme to.

Jiřka, ČS


Tak jsem si s ČS dopisoval pár dní - překvapilo mě, že po mě požadovali přeposlání e-mailu, který mi sami poslali - považuji to za (velmi nepodařený) vtip, že banka vůbec netuší, co posílá klientům, a vlastně si to ani není schopna sama dohledat - to myslíte v České spořitelně vážně? :grr: Když jsem se nad tím pozastavil, vysvětlení jsem nedostal.
Kažpopádně - výsledek je "....reaguji na Vaši reklamaci ze dne 27. 11. 2024.
Situaci jsem prověřila. Bohužel se jedná o technickou chybu a na její opravě pracujeme. Mrzí mě to, ale datum opravy v tuto chvíli neznáme.
Je mi líto, pokud Vám tímto vznikly nějaké nepříjemnosti. Věřím, že mé vyjádření přijmete s pochopením. V případě potřeby se na mě neváhejte obrátit.
S přáním pěkného dne
"
jujec
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vojta80 5. 12. 2024 08:36

a náklady, které nám vznikají, nemůžeme dlouhodobě dotovat.


Mě se líbí, že zatímco brokeří úspěšně fungují s nákladovostí někde kolem 0,1%, tak ČS se vstupním poplatkem 2,6%, což je 26x větší hodnota, mluví o dotování produktu.
vojta80
Návštěvník

Odeslat příspěvekod minarjo 5. 12. 2024 08:55

Ale tady jde spíše o ten každoroční správcovský poplatek, ten investiční část banky živí, a ten je u tohoto indexového Fidelity fondu mnohonásobně nižší než u akciových aktivně spravovaných fondů z nabídky ČS. Takže ano, "dotace" to je, přesněji snížení zisků proti jiným produktům. Ono tu velkou investiční mašinérii (danou i počtem zaměstnanců) musejí v rodině Erste z něčeho živit. A z malého ročního fee indexového fondu (ze kterého jim navíc Fidelity přenechá jen část, zbytek má na svůj provoz), z toho by to Erste nezaplatila, zvlášť když by se počet klientů tohoto fondu rozrostl na úkor těch dražších aktivních fondů.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod xls 5. 12. 2024 09:35

Mně se ten jejich mail líbí. Taky bych jim napsal něco ve smyslu "Jde o obchodní rozhodnutí, na které mám právo. Pro takové rozhodnutí jsem měl dobré důvody..." a udělal pá pá. City stranou, cílem investora by mělo být taky něco jiného, než si platit cizího bankovního molocha. Plně v souladu s jejich prosazovanou zásadou "finančního zdraví".
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod vojta80 5. 12. 2024 10:23

minarjo píše:Ale tady jde spíše o ten každoroční správcovský poplatek, ten investiční část banky živí


Já tomu rozumím a tady mi konkrétně přijde škoda, že ČS nešla tou cestou, že by Fidelity fond nechala a jednoduše na něj (v ceníku) naaplikovala těch svých 0,06% p.a. To by pořád bylo něco, co bych mohl v rámci rodiny a mého okruhu známých v klidu doporučit.

xls píše:Taky bych jim napsal něco ve smyslu "Jde o obchodní rozhodnutí, na které mám právo. Pro takové rozhodnutí jsem měl dobré důvody..." a udělal pá pá.


Já myslím, že pro zpopularizování tohoto jejich kroku jsem už tady na fóru udělal dost, takže se to objede bez dalšího mailování :D
vojta80
Návštěvník

Odeslat příspěvekod xls 5. 12. 2024 10:27

Tak ono to není o jednom kroku, podobných kroků dělají spoustu, např. teď od ledna zpoplatnění kreditek převedených z HB. Prostě chce to řešit a zařídit se důsledně podle vlastních zájmů.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod hyper9 5. 12. 2024 10:29

Obchodní rozhodnutí každé firmy je její věc.

Pro mě ale úplně zásadní je potenciální nestabilita DIPu. DIP tedy na 100% někde jinde.
hyper9
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků