Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
avathar píše:Co mas přesně na mysli převodem? Jestli z jejich strany, tak se ptrece dusovali, ze se nic nemění, ne? Tedy proč by měli rušit body?
avathar píše:V případě změny ze strany zákazníka, vždycky tušili všechny nevybrane prémie, i třeba záporné...
franko_cz píše:Jak to bude s nasbíranými Citi life prémiemi při přechodu na RB life? Převedou je nebo o ně člověk přijde?
slavo963 píše:alza to jiz zatrhla, ikdyz tam zadas cislo uctu, poslou to po cca 7 dnech zpet na kRtu A bonusy citi odecte
fremantle píše:Tak to lžou buďto v KFC nebo v RB... http://premiumrbclub.cz/partner/kfc
radecekh píše:Přidávám se ke Kamče26. Taky jsem žádné upozornění nedostal. Ani smskou, ani mailem. Schválně jsem prolezl i spamový koš, nikde ani zmínka. Od RB jsem zatím nedostal vůbec žádný mail, dokonce i ten výpis s logem RB mi poslala Citibank.
Vážený pane Holečku,
z důvodu zkvalitnění poskytovaných služeb dojde v termínech 20. 3. 2016 od půlnoci do 04:00 hodin a 23. 3. 2016 od půlnoci do 03:00 hodin k aktualizaci bankovního systému Raiffeisenbank. Je možné, že proto budou v této době krátkodobě omezeny služby informačních zpráv a internetového i mobilního bankovnictví.
Děkujeme Vám za pochopení.
Vaše Raiffeisenbank
radecekh píše:radecekh píše:Přidávám se ke Kamče26. Taky jsem žádné upozornění nedostal. Ani smskou, ani mailem. Schválně jsem prolezl i spamový koš, nikde ani zmínka. Od RB jsem zatím nedostal vůbec žádný mail, dokonce i ten výpis s logem RB mi poslala Citibank.
Tak poslušně hlásím, že slavná Raiffeisenbank mě o tom výpadku z 20. března informovala mailem včera večer ve 21:50, ve znění:Vážený pane Holečku,
z důvodu zkvalitnění poskytovaných služeb dojde v termínech 20. 3. 2016 od půlnoci do 04:00 hodin a 23. 3. 2016 od půlnoci do 03:00 hodin k aktualizaci bankovního systému Raiffeisenbank. Je možné, že proto budou v této době krátkodobě omezeny služby informačních zpráv a internetového i mobilního bankovnictví.
Děkujeme Vám za pochopení.
Vaše Raiffeisenbank
Docela by mě zajímalo, jestli i vy další, kdo jste se hlásili, že vám žádná informace o výpadku nepřišla, jste byli nyní dodatečně informováni jako já.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků