od tulum 17. 1. 2023 09:06
Rovněž já letos budu řešit, jaké jsou současné možnosti u jednotlivých pojišťoven, jelikož moje současná pojišťovna Allianz mě slušně řečeno zklamala.
Řešil jsem u ní přes domácí asistenci protékající záchod. Když při nahlášení moje odpoveď byla taková, že jsem vypnul dočasně studenou vodu, aby nám nenabíhala spotřeba vody, tak mi pojistnou údálost neuznali s tím, že pokud není u záchodu louže vody, tak se na to asistance nevztahuje.
Úsměvné na tom bylo, že jsem následně zkusil tuto událost nahlásit na Hello asistenci, kterou jsem obdržel na tento rok zcela zdarma (ke kreditní kartě) a tam žádný problém nebyl, dokonce to bylo během víkednu a instalatér dorazil do pěti hodin od nahlášení. Problém vyřešil a výjezd v ceně 2600 Kč byl plně hrazen ze strany Hello.
Ohledně tady zmiňované pojištovny Direct. Ano, cena za pojistné je ve většině případu moc pěkná, ale pouze do doby než mají plnit.
Bohužel se mi tady stala nemilá věc, kdy osoba, která mi během jízdy autem nedala přednost a nabourala mé auto měla právě povinné u Directu. Ani si nedokážete předtavit, jakým způsobem probíhalo ze strany jejich likvidátora šetření, když měli té nebohé holčině proplatit z pojistky škodu..
Tu KB "pojištovnu" budu rovněž zkoušel poptat. Spolupracují s AXA pojišťovnou. Údajně mají oproti jiným pojišťovnám tu vyýhodu, že následné plnění je v tržních cenách, a tak prý nemůže dojit k tzv. podpojištění.
No uvidíme, jak se tato "výhoda" odrazí ve výši samotného pojistného.