Dobrý den,
u jaké pojišťovny by asi bylo nejvýhodnější uzavřít úrazové pojištění? Myslím bez návaznosti na životní pojištění.
Děkuji.
Pavel
Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
happy-guy píše:V pojistných podmínkách je jasně stanoveno jaké procento se vyplácí při jednotlivých úrazech. Nevím kde pan Chrz chodí na ty své bludy, ale nehorázně tady zavádí. Pro kvalitní informace si napište na t.misina@seznam.cz nebo volejte 604531473o/quote]
PatrikChrz píše:happy-guy píše:V pojistných podmínkách je jasně stanoveno jaké procento se vyplácí při jednotlivých úrazech. Nevím kde pan Chrz chodí na ty své bludy, ale nehorázně tady zavádí. Pro kvalitní informace si napište na t.misina@seznam.cz nebo volejte 604531473o/quote]
Můžete napsat, která pojišťovna to běžně zveřejňuje?
Eventuelně uvést příklady. Zatím jsem se setkal pouze s vágními formulacemi typu: "pojišťovna vyplácí příslušné procento z částky, ..." eventuelně u doby nezbytného léčení, částku xy za den (tady je ale třeba upozornit, že doba nezbytného léčení nemá téměř nic společného s dobou, jakou bude konkrétně trvat daný úraz vyléčit. Je to čistě tabulková (průměrná) hodnota přiřazená každému úrazu - a opět tabulky nejsou běžně přístupné; navíc se často plní až od určité doby (2, 4, 6, 8 týdnů, takže nejčastější úrazy tam nespadnou).
- happy-guy
- Kolemjdoucí
PatrikChrz píše:A ještě jedna věc. Ty "stoprocentní" úrazy jsou velmi, velmi vyjímečné. Mnohem pravděpodobnější je třeba 80 % ztráta zraku, což sice znamená faktickou slepotu, ale z hlediska pojišťovny je plnění úplně jiné. Ono stačí i jen několik procent, aby to člověka mohlo vyřadit ze zaměstnání (např. řídit auto) a přitom plnění v tomto případě může být i nulové.
Prohlásit, že většina pojistného trhu u nás je póvl a že jen několik pojišťovnen "stojí za to", je docela síla, to svědčí spíš o nedostatku argumentů.
Spíš bych řekl, že pojišťovny jsou na tom zhruba stejně s tím, že tu a tam se najde nějaký zajímavý produkt, který mírně "vyčuhuje". Buď proto, že pojišťovna našla nějaký výklenek na trhu (a ostatní jí budou záhy následovat), nebo prostě provedla špatnou kalkulaci (a v budoucnu ho zdraží nebo zruší - ale těm, kteří si ho stačí sjednat už zústane - alespoň do první pojistné události), nebo se ho jednoduše rozhodla "dotovat" z ostatních výnosů s nadějí, že klienti si u ní sjednaní i ostatní produkty, takže na tom vlastně vydělá (stejná strategie, jako když supermarkety prodávají zboží v akci pod vlastními náklady a očekávají, že zákazník stejně odejde s plným košíkem). U nás je totiž zatím velmi běžné, že klient si u jedné pojišťovny sjedná všechna pojištění. Proto se tak braly o povinné ručení. Ne proto, že by na něm vydělávaly (to předvedla ČPP, která se agresivními sazbami dostala až pod nucenou správu), ale proto, že je to taková "noha do dveří" ke klientům. /quote]
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků