Je podací lístek doklad o zaplacení pro daň z příjmů?

Co, kdy, proč a jak správně zdanit. Rady, tipy a návody pro všechny podnikající subjekty v ČR

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod lenča* 19. 3. 2006 11:39

podací lístek je doklad o zaplacení poštovného.
lenča*
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 19. 3. 2006 17:40

Jo, jasně, taky to tak děláme. Jen rada:
Pokud posíláš víc zásilek najednou, je výhodnější použít poštovní podací arch. Ten, co my používáme ve firmě má 15 řádek - tedy 15 položek a účtuje se jen jako jedna (platí se míň účetnímu :P ). I vypisování je jednodušší - odesílatel se píše jen jednou.
Někdy, když si ho zapomenu vytisknout, tak mi list na poště věnují, ale nevím, jak to bude, když budeš chtít celou knihu.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 21. 3. 2006 07:38

Myslím, že by to mělo být jedno. Spoustu firem má místo podnikání zapsané v obchodním rejstříku úplně jinde, než mají kancelář. Napsal bych tam tu adresu, kam chceš aby byly nedoručené balíky vraceny.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rop 21. 3. 2006 08:04

Z mého pohledu je "Podací lístek" takovej hodně no ho... prd .... třeba když to srovnáte s doklady o jinejch "poštovních" firem. :roll:
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 21. 3. 2006 14:08

Rop píše:Z mého pohledu je "Podací lístek" takovej hodně no ho... prd .... třeba když to srovnáte s doklady o jinejch "poštovních" firem. :roll:r/quote]

Fakt je, že Česká pošta má hodně nedostatků, ale co se cen týče zatím je bezkonkurenční.
Druhá výhoda jsou náhrady. Když něco ztratí PPL apod., musíte složitě dokládat, co v zásilce bylo, jaké jsou vaše náklady, ...
Česká pošta nám za mnoho let zatím 2 balíky ztratila a jeden poškodila (za měsíc obvykle překročíme 100 ks zásilek s udanou cenou 30.000 Kč a vyšší, někdy i vysoko nad 100.000 Kč) a ve všech třech případech vyplatila cenu, na kterou byly zásilky pojištěny bez nějakého složitého dokládání.
Na druhou stranu si neporadí se zásilkami nad 30 Kg (PPL umí 50 kg) a zásilkami s cenou nad 1 000 000 Kč. Rozčiluje nás taky, že zásilky od 50.000 Kč nedoručí přímo do firmy, ale uloží na poště, kam si pro ně musíme dojet.
Druhý problém je v balení zásilek. Obvykle jsou potřeba dvě až tři stížnosti než naučím pobočku jak má vypadat balík zabalený podle poštovních podmínek (často vyžadují zbytečně kvalitně zabalený balík, zvláště u zásilek do 30 000 Kč).
Obvykle se dá na Českou poštu spolehnout, cenné psaní nebo cenný balík doručí zpravidla do druhého dne. (obchodní balík se zárukou).
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků