Další kterého doposud nenavštívila kontrola finančního úřadujaromir píše:Mimochodem tisknout faktury je škoda stromů od roku 2009 mám vše v počítači (celé účetnictví, faktury, doklady, atd.) jedině smlouvy si nechávám v tištěné podobě.
Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
Další kterého doposud nenavštívila kontrola finančního úřadujaromir píše:Mimochodem tisknout faktury je škoda stromů od roku 2009 mám vše v počítači (celé účetnictví, faktury, doklady, atd.) jedině smlouvy si nechávám v tištěné podobě.
jaromir píše:Jsem živnostník, plátce DPH a faktury vytvářím v OpenOffice, ukládám do HTML a posílám emailem.
Nemají samozřejmě žádný podpis ani razítko, ani to není třeba (fakturu uznává a podepisuje PŘÍJEMCE, nikoliv odesilatel).
Když někdo moc buzeruje, tak mu řeknu, ať si přečte v zákonu o DPH paragraf týkající se náležitosti dokladu a ukáže mi bod ve kterém musí mít faktura razítko a podpis... Samozřejmě tam nic takového není, jen se uvádí, že na faktuře musí být jméno, iča, dič atd. atd....
§26 z. 235/2004 o DPH píše:(4) Daňový doklad může být vystaven se souhlasem osoby, pro kterou se
uskutečňuje zdanitelné plnění nebo plnění osvobozené od daně s nárokem
na odpočet daně, i v elektronické podobě, pokud jej plátce nebo osoba
uvedená v odstavci 3 opatřila zaručeným elektronickým podpisem
založeným na vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb
(dále jen „uznávaný elektronický podpis“) nebo elektronickou značkou
založenou na kvalifikovaném systémovém certifikátu vydaném
akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb (dále jen „uznávaná
elektronická značka“) nebo pokud je zaručena věrohodnost původu a
neporušitelnost obsahu daňového dokladu elektronickou výměnou informací
(EDI)
vpe píše:Ono faktura se resi vetsinou az po dodani sluzby:-ú)
vpe píše:porovnej si zakon 2009 a 2010 a najdi 10 rozdilu
Rop píše:Tak mi řekni odkaz jaký paragraf se změnil ...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků