Tonddy píše:No a nejvtipnější případ je, když když si ve výdejním boxu e-shopu vyzvednete balíček, a doma po rozbalení zjistíte, že je prázdný.
To je fakt husty, to abys to uz rozbaloval tam
![Shock :shock:](./images/smilies/13.gif)
Ja zase mam tu zkusenost viz popis ala kdysi v mall, kdy reklamace vetraku sla do servisu (davali to do kovosluzba.cz), tam to mall odesila napr vyrobky Eta. Vraceni vymenou za nove zbozi. Proc jsem to nerozbalil na prodejne? Protoze to byla velika krabice, nechtelo se mi tam vytahovat celej ventilator na kuri noze a prohlizet to. Navic se priznam, ze nekdy mi to je blby, koukaj ze jako kdyz jim neverim. Treba takto jsem kontroloval uctenky a vzdy do toho zacal obchodnik mlet, kecat a resit jako kdybych myslel ze me okradl. Tady se mi to vymstilo v mall, krabice dovezena domu a zbozi rozmlacene. Jako fakt hlava totalne prasknuta.
Ano je pravda ze jsem tyto veci si zpusobil sam, trochu umyslne, protoze jsem mel tuseni ze neco se pokazi uz pri nakupu zbozi (nemel jsem tak kupovat ani ventilator a ani ten prehravac). Spatne dano na intuici, ale kdyz mate nekdy tuseni, taky asi jdete do prace a nevymluvite se.
U nataceni balicku, taky jsem si uz natacel, problem je ten ze ja nemam zadnej drzak na telefon, takze se hodne blbe nataci telefonem video a zaroven druhou rukou rozbaluje zadelana krabice
![:-( :(](./images/smilies/27.gif)
To jsem jen tak odbocil pro vysvetleni
-- 31. 1. 2023 09:15 --dr._lukas píše:Dělám to naprosto stejně, kdy jsem párkrát v životě objevil na novém zařízení vadu a musel čekat na reklamaci, proč, kuwa?? Chci bezvadné zboží, pokud je vadné, tak smolík, ať si těch 30 dní vyžere už asi někdo jiný, když to neumí prodejci s výrobcem řešit jinak..
Tohle se tu a tam stavalo u HDD tedy pevnych disku, proste prinesl jsi domu a jen klapal, dostal proste nekde ranu (30dnu reklamace, uz jsi rozdelal igelit). Vim to, nevim zda to tu muzu napsat, mam to od pracovnika co pracuje v jednom z velkych IT obchodu, ktery maji tak cesi nejradsi a kupuji tam nejvic, tak rikal ze tam by si nic jako on skladnik nekoupil. Ze treba ve skladu se sermuji klavesnicema. Potom kdyz spadla paleta disku, sebrali je a rekli, vsak lidi si to vyreklamuji
![:D :D](./images/smilies/39.gif)
Je naivni si myslet ze se to vyhodi a nebo neda do prodeje.
Ja to tak nedelam, ze bych dokola vracel zasilky. Delam to jen u specifickeho zbozi napr u audia, protoze audio ma jednu spatnou vlastnost, musis ho slyset. Ani recenze a ani povidani lidi ti nikdy moc nepomuze. Typicky je to nejvic u sluchatek a pak u prehravacu ruzne tyto DAP playery. Proste kazdy ma svuj prednes nebo zvukove zabarveni. Prodavac ti neco poradi, ale tobe to pak nehraje jak ma. Problem toho je, nedostupnost. Ve specialkach se neco sezene, ale jen urcite veci, zbytek je casto ze musi se to objednat a objednani je kdyz se to koupi a zaplati s moznosti vraceni.
Jak uvest priklad pro zdejsi?Ukazu to treba na prikladu...
HiFiMAN SUSVARA
https://sluchatka.heureka.cz/hifiman-susvara/#prehled/Astell&Kern A&ultima SP3000
https://mp3-prehravace.heureka.cz/astel ... /#prehled/1.nedostupne, i kdyz to dotuspne je napr skladem HifiMan Susvara, obchod odpovi ze toto zbozi nema fyzicky. Nutne je ho objednat a potom je mozne poslechnout. Casto zaplatit i predem.
2.prehravac SP3000 musite jen objednat, casto budou chtit i zaplatit to predem
Pokud nemam takove masinky bezne nebo pristup nekde do studia, nemam sanci jako zakaznik zjistit zda to jeste poznam, uziju a nebo je pro moji potrebu nesmysl.
Casto je argument jeste tento:
zkus se prece na prodejne osobne domluvit!Zazil jsem, jako priklad pouziju Mall cz. Ten zde kazdy zna. Prisel pan na prodejnu a rika ze tam ma k vyzvednuti toner. Nechce ale delat skodu, jen v ruce, jestli mu ho muzou ukazat, pouze na pohled.
Aby vedel, ze dokaze poznat zda mu pasuje do jeho tiskarny a ze nechce zbytecne zbozi vracet.
Odpoved prodavacky: pane to nelze, zbozi musite vyzvednout a klidne ho pak muzete za 5min vratit!
Ta ho vyresila co?
![LOL :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Proste to nejde, uz to zde pochopte. Zbozi je na specialnich, centralnich skladech a vse dela robot, system automaticky paletyzer (vypracel mi to jeden clovek z Anglie ze skladu). Vy klikate, objednate, robot to posle pres system a pak jen prevezme kuryr. Nikoho nezajma zda zbozi vracite. Zajma se to jen proto, aby to zbozi bylo prodano a nevracelo se, protoze se musi vracet penize. Nikdo s tim zadnou praci nema.
Dnes se jede na kvantitu, ne kvalitu.Banka odpovedela, zatim je to ze se vyplni formular a potom se dal ceka, ma na to az 120dnu na reseni
-- 31. 1. 2023 09:35 --Dalsi priklad...
kdysi jsem takto chodil se osobne i ptat do obchodu, jednalo se o urcita tricka a i objednavku na CD.
Obchod dokonce vybral zalohu, dal jsem, protoze me jasne rikali ze to sezenou jen to nebude hned. Do obchodu, abych nezpusobil skodu, jsem chodil se radne ptat 2 - 3 mesice, vzdy prodavace jak takovej ten vocas (ten trouba co se pta, tak co uz to mas?)
Vzdy ze nic
Az me dosla za nejaky mesic trpelivost, chtel jsem vratit penize a byl to vzdy problem. Musel jsem takto nahanet i vedouci hudebnin, ktera se cukala aby pak zalohu vratila.
Casem ale sli banky dal, fungovali platebni karty, takze jsem zbozi objednal ze zahranici a obchodu popral at uz konecne zkrachuje
![:-) :)](./images/smilies/01.gif)
Pamatuji i doby, kdy se me prodavaci v krame vysmali, ze chci zbozi dodat ze zahranici album jo? Jo to by bylo za 2000kc a trvalo by to pul roku
![:D :D](./images/smilies/39.gif)
Dnes jsem rad ze ty obchody a hudebniny krachuji. V USA uplne jinej pristup. V CR nefunkcni.