Přepravní služby

Jak, za co, kdy, kde a kolik nejlépe utratit

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Ruprecht001 27. 11. 2009 23:00

Czulibrk: Je to o tom, že člověk má nějak nastavený režim a procesy. Tě mi neustálými posuny musím vše také posouvat a tedy přesunout jinou práci, která není na infu o platbách závislá na dřív apod. Jistě, nic fatálního, ale je to nepříjemné, protože většina zákazníků na svoji objednávku spěchá a pokud je expedice zásilky vázána na platbu, může dojít k denímu posunu, protože Česká pošta nemá otevřeno nonstop, ale obvykle jen do 18 nebo 19 hodin.
Ruprecht001
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod voshi 28. 11. 2009 12:57

V menších městech a částech do pěti :)
PPL už je celkem slušnou konkurencí.
voshi
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod mikicz 28. 11. 2009 17:45

není, pokud posíláš koncovým zákazníkům... málokdo totiž chce při nezastižení jet 30 i více km na nejbližší depo vyzvednout si zásilku, zatímco pošta je zatím v každé dědině. A PPL odváží často mnohem dříve, než v 18.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 28. 11. 2009 18:05

V "mé" minulé firmě jsme měli s PPL poměrně negativní zkušenost. Před Vánocemi nám ztratila celý objem zásilek (rozesílalo se zboží do obchodů) a našlo se až po Novém roce. Náhrada veškerá žádná. Vůbec s náhradami je u PPL problém (snaží se to maximálně zkrouhnout, dokazovací břímě je na tvé straně). V tomhle na Českou poštu nic nemá - na kolik je zboží pojištěno, tolik dostaneš.
Sám mám s PPL také jednu nepříjemnou zkušenost - kupoval jsem si na eBay vysavač (německá firma, posílali z Dánska). Když nic dlouho nešlo, začal jsem se po něm pídit - a ještě štěstí že to. Zásilka už byla připravená na vrácení odesilateli. Prý dvakrát nezastižen, upozornění samozřejmě veškeré žádné.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod voshi 28. 11. 2009 21:38

Platím si za dodání peníze a pro 90% zásilek si musím stejně dojít na poštu i přes to, že k zastižení někdo doma je, nehledně na rychlost dodání ale dobře je to velký subjekt.

V PPL nedávno zavedli odvoz odkudkoli, takže cesta do depa odpadá, což je supr hlavně s objemnějšími zásilkami, kor pro někoho kdo nemá auto, což se ale asi u podnikatele nestane. Příjemnější než lézt na poštu, do front apod. s tím souvisí i hodiny.
Z PPL mě vždycky před dodáním kotaktují ne? Tak není problém se domluvit na den a přesný čas.

S dodáním vždycky spokojenost, lepší přístup než u ČP ale je fakt, že nemám tak časté zkušenost na úrovni podnikatele. Velmi zřídka posílám, občas přijímám.
voshi
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Czulibrk 28. 11. 2009 21:59

Ohledně těch 90%...

Buď jste to schválně hodně přestřelil, aby jste dokázal svoji pointu (to nejspíš).

Nebo je skutečně něco špatně na poště u vás ve městě... v takovém případě to ale chce přestat brečet po fórech, vydat se tam a promluvit si o tom s některým z pohlavárů tváří v tvář.

Ano, Česká pošta je sice stará zkostnatělá připomínka doby minulé - na tom se shodneme všichni. Podle mé zkušenosti tam ale pracuje i mnoho poctivých lidí, kteří pošťácké řemeslo berou skutečně vážně (na rozdíl od po-profitu-lačnících kapitalistů v PPL - a teď zase vědomě přeháním já :D)...
Olé!
Czulibrk
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod libol 28. 11. 2009 22:33

Ohledně těch 90% - mi pošta nedonesla domů nic už ani nepamatuji. Tak nějak předpokládájí, že dopoledne doma nikdo nebude a hážou rovnou lístečky.
A, že ten "předpoklad" platí jsem si ověřil loni před vánoci. To nam zas hodili lísteček ve firmě, asi nepředpokládali, že tam někdo bude.
S PPL jsem měl problém pouze jednou.
Takže bych řekl, že spíše podstřelil, než přestřelil.
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod srato 28. 11. 2009 23:54

take souhlasim s "podstrelenim". Manzelka je neustale doma na materske a ani nepamatuju jestli jsem nekdy pro balik nemusel jit az na postu
srato
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 29. 11. 2009 00:02

u České pošty obvykle velmi pomůže napsat stížnost na info@cpost.cz
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Havers 29. 11. 2009 00:08

Záleží asi jak kde. Já mám s Českou poštou zkušenosti veskrze kladné a to i včetně dopravy balíků. U nás automaticky lístek do schránky určitě nehází. Kdyžtak lze zavolat a dovezou to druhý den při standardní rozvážce zdarma.
Havers
Diskutér

Odeslat příspěvekod Jack111 29. 11. 2009 00:25

Czulibrk píše:Ohledně těch 90%...

Buď jste to schválně hodně přestřelil, aby jste dokázal svoji pointu (to nejspíš).

Nebo je skutečně něco špatně na poště u vás ve městě... v takovém případě to ale chce přestat brečet po fórech, vydat se tam a promluvit si o tom s některým z pohlavárů tváří v tvář.


Hehe pošta se zrovna řešila i na fóru vedle. Tak svojí zkušenost napíši i sem. Nám balíky nevozí vůbec. Člověk je celý den doma a pak se na internetu dočte, že byl doma nezastižen (to donese až listonoška jako opakovanou výzvu). Nestalo se to jednou, ale pokaždé. Prostě ještě nikdy nikdo nepřijel. Pošťačka nám občas hodí do schránky poštu cizích lidí (ne že by to bylo denně, je to spíše nárazově). Většinou jednoho. Jeho příjmení je s hodně velkou fantazií zaměnitelné (asi jako Novák a Novotný), ale adresa je úplně mimo.
Táta si platí P.O.Box a snad každý týden problém. Tím se dostávám k druhé části vašeho příspěvku. Promluvit si slušně nebo seřvat vedoucí pošty, je ztráta času. Omluva, výmluva, sliby o napravení, případně vyplnění jakéhosi papíru pro náhradního doručovatele, či co to občas chtějí. Výsledek? Druhý den cizí pošta ve schránce. Vlastní dojde k cizímu.
Jako bonus mi jednou poslali opakovanou výzvu o zásilce "do vlastních rukou." První výzva nepřišla. Dojdu na poštu a tam mi viditelně otrávená (posléze překvapená a seřvaná) ženská oznámila, že už to tam není, že ji vydali někomu cizímu! Úplně jiný jméno, příjmení adresa, snad jen pohlaví měl stejné!
Banda analfabetů a flinků. Všichni. Bez výjimky.
Jack111
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod voshi 29. 11. 2009 00:39

Tak to by se tu pak nemělo řešit nic. Těch 90% je reálných a moc mě to nebaví. Nechtěl jsem dokazovat pointu. Osobní stížností se nic nevyřeší, je to tvrzení proti tvrzení, jeslti jsme byl nebo nebyl doma a rozvozová služa se jen blbě tlemí. Nejlepší je asi fakt stížnost někam nahoru, ostatně pomůže to? Kolega v práci dělal na ČP a občas se pobavím historkama, čeho byl svědkem.

Přiznávám, že s PPL nejsem tak v kontaktu jako by byl podnikatel posílající takřka denně, ale z mého pohledu vyjdou v ledasčem lépe. Co se týče posílání, ČP až na věčné fronty OK - na druhé straně se zas dost možná bude vzrušovat příjemce. Pokud by se mi něco s PPL ztratilo, pak bych měnil názor.
voshi
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 29. 11. 2009 00:52

Stížnost na konkrétní pobočce fakt většinou nikam nevede, ale z centrály jsou po..... . Právě přes info@cpost.cz jsem vyřešil snad všechny problémy, které jsem s ČP měl, pravda, někdy to bylo až napodruhé :).
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod papshop 29. 11. 2009 01:05

Tak mám asi štěstí. Nemůžu si stěžovat ani na poštu ani na PPL. Obojí mi vozí zásilky bez problémů, dokonce bez potíží když mě nezastihnou na adrese bydliště, tak zajedou ke kanceláři a balík mi vydají. Na poště pro zásilku jsem naposledy byl tak před 2-3 lety, když nebyl ani doma, ani v kanclu nikdo.
Co se týká PPL, cca 10 let mi zaváželi téměř denně zboží, pokud jsem potřeboval něco odeslat, naložili bez objednání při vydání dovezené zásilky. Dnes kdy mi něco vezou (obchod již neprovozuji) tak mi vždy dopředu zavolají a zeptají se zda mi vyhovuje doba dodání, kdy k nám přijedou - pokud ne, dohodne se bez potíží jiný termín, i místo, kde si to od nich můžu převzít. Takže naprostá spokojenost. - Asi mám mimořádnou kliku.
Vy mě neznáte, když se nase.u, ale až mě poznáte, to se teda budete divit.
papshop
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod voshi 29. 11. 2009 02:01

Štěstí na lidi ale cca před 1/2 měsíci jsem potřeboval něco polsat přes PPL, ale z centraly mi přišel mail, že jediná možnost jak poslat balík je právě osobně z centrály. Pro mě totální sci-fi. Bez auta a i kdyby, tak 70km :D
Cca před měsícem jsem se dověděl a to docela náhodou, když se mi to znova hodilo, že už to jde, odeslat balík z předem dohodnutého (objednaného) místa.
ČP zavedla něco obdobného, zavolát na bezplatnou linku a dohodnout si termín předání balíku. Ale mám za to, že to funguje zaztím jen někde.
voshi
Mírně pokročilý

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků