1) když je něco v nepořádku, napiš na
info@cpost.cz Já jsem tím vyřešil naprostou většinu problémů. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí
. Prostě když si nestěžuješ, nemůžeš čekat nějakou náhradu. A stěžovat si přímo na pobočce nemá smysl, vedoucí to tam zamete pod koberec, protože by přišla o prémie.
2) když něco posílat, tak jako cenný balík pojištěný na 30 000 Kč, ta desetikoruna mi za to stojí. Pokud jsem měl možnost ověřit, kdy skutečně dorazil, tak to vždy bylo druhý den.
Jo a není to ani rozdíl té desetikoruny, ale pouhých 7 Kč:
Udaná cena
do 500 Kč Udané ceny zdarma (je to v ceně příplatku za "doporučený" balík)
do 5.000 Kč Udané ceny 5
do 30.000 Kč Udané ceny 12
za každých započatých 10.000 Kč nad 30.000 Kč Udané ceny 12Když holt někdo škudlí 7 Kč, tak se nemůže divit. Navíc na rozdíl od PPL, DPD, FedExu a podobných vyplácí Česká pošta náhradu naprosto bez keců a bez nutnosti složitě dokazovat co v zásilce bylo (mám osobní zkušenost)
3) já mám zase špatnou zkušenost s PPL. V "mé" minulé firmě nám ztratili celou jednu vánoční zásilku (mnoho balíků do různých firem - zboží pro vánoční trh), našla se po novém roce (kdy nám byla k ...
). Náhrada samozřejmě žádná.
Na eBay jsem koupil od německé firmy vysavač - zasílaný z Dánska. Když dlouho nešel, kontaktoval jsem firmu, přes ně jsem se dostal na PPL, kde jsem se dozvěděl, že byl údajně 2 x uskutečněn pokus o dodání a to neúspěšně (oznámení samozřejmě nikde) a zásilka by byla za několik dní odeslána zpět do Dánska jako nevyzvednutá. Tak jsem si pro to jel osobně až do Uhříněvsi.
Taky je otázka jestli to vůbec poslal
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.