od Franz Ferdinand 16. 7. 2016 14:15
Zdar, právě jsem si zaregistroval kartu v mobilní aplikaci a hned je tady problém. V aplikaci obchodníka jsem v objednávce zvolil možnost platby přes MasterPass, ta mě přesměrovala na platební bránu na webu, ta mě přesměrovala do aplikace InCard, tak jsem zadal ten šestimístnej mpin a potvrdil platbu. Platba byla v aplikaci úspěšně zvalidovaná a hned se objevila v seznamu transakcí jako SCHVÁLENÁ. Jenomže to je asi tak všechno. Od obchodníka nepřišel ani emajl ani sms ani nemám nákup zobrazenej v seznamu nákupů na ú4tu u obchodníka. Dokonce ani nemám tu platbu strženou na účtu v bance. Vypadá to jako by nákup vůbec neproběhl. Platbu vykazuje jenom ta aplikace InCard. S nějakým zpožděním mi přišla SMS od INCARD s 10místným nějakým kódem kterej vůbec nevím jak mám použít, nikde ho nevyžadují. Som z toho volaaký zmetěný, ví někdo co s tim