Pozdní dodání objednávky a odškodnění

Jak, za co, kdy, kde a kolik nejlépe utratit

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Mamlas2 22. 1. 2016 18:06

Dobrý den,
chtel bych se vás zeptat zda má nekdo podobné skušenosti s pozdním dodání objednaneho zboží? . Objednal jsem si XY a na stránkách mají napsano že

Zboží označené dostupností "skladem v eshopu" je odesláno do 24 hodin od přijetí platby prodávajicím.
Zboží označené dostupností "skladem ve velkoskladu" je expedováno do 7-14 dní od přijetí platby prodávajicím.

zboži měli skladem ale když jsem 3 dny neobdržel žadny e-mail že by byl odeslan tak jsem psal znovu. Jejich odpověd byla že zboži nemaj skaldem. Tak ok ale po tejdnu jsem zas nic neobdržel a tak jsem znova psal. Takhle se nekolikrát opakovalo a doba od objednání do doručení zboži byla 35 dnů ! A tak se vás chci zeptat zda máte zkušenosti na odškodnění za tak dlouhou dobu čekaní a v jaké finanční hodnotě jste byli odškodnění ... Předem děkuji za jakou koliv zkušenost .
Mamlas2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod osobne2 22. 1. 2016 18:09

Ne, ja vzdy odstoupil od smlouvy a vratili mi prachy.
osobne2
Přeborník

Odeslat příspěvekod vlazy 17. 2. 2016 13:03

Zkušenost s něčím takovým nemám, ale myslím, že nějaké odškodnění za delší dobu dodání objednaného zboží se asi jen tak nedá dožadovat, pokud to obchod nemá v obchodních podmínkách, že při pozdějším dodání je nárok na nějaké odškodné. Nevím jestli vůbec je něco takového řešené nějakým zákonem. Možná v případě, že by tím vznikla nějaká škoda tak by se mohlo požadovat o úhradu té vzniklé škody, ale to by se asi těžko dokazovalo a asi bez řešení soudní cestou by se to neobešlo.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků