Re: Co se zásilkou z AliExpress která nedošla?
Napsal: 18. 2. 2019 13:29
2vlazy
já jí naopak píšu, že: "za mě jsi byla příliš aktivní"
Nepředpokládám, že u sporu, který je v podstatě uzavřený, lze snížit částku, kterou má prodejce vrátit - to by bylo řešení. Nechal bych proběhnout spor a pak to koupil znovu.. viz výše. Nebo bych vůbec nepřiznal doručení. Já jelikož zboží (které objednávám obvykle fakt) chci i několikrát dobu doručení sám prodlužuji. Ale pokud se prodejce zavázal (garantuje), že zboží dodá do určitého data a opakovaně to nestihl, nedodržel smlouvu.
obvykle prodejce uvádí, či pod.:
Seller Guarantees:
On-time Delivery
60 days
já jí naopak píšu, že: "za mě jsi byla příliš aktivní"
Nepředpokládám, že u sporu, který je v podstatě uzavřený, lze snížit částku, kterou má prodejce vrátit - to by bylo řešení. Nechal bych proběhnout spor a pak to koupil znovu.. viz výše. Nebo bych vůbec nepřiznal doručení. Já jelikož zboží (které objednávám obvykle fakt) chci i několikrát dobu doručení sám prodlužuji. Ale pokud se prodejce zavázal (garantuje), že zboží dodá do určitého data a opakovaně to nestihl, nedodržel smlouvu.
obvykle prodejce uvádí, či pod.:
Seller Guarantees:
On-time Delivery
60 days