od Persbrandt 11. 2. 2024 23:53
tak mně v neděli zase neskutečně naštvali v Lidlu. Mají ty svoje nesmyslné kupóny na slevy, nabízejí to lidem. ale je k tomu potřeba internet. Tak jsem nakoupil nějaké ovoce , co bylo v akci s kupónem. Ovšem u pokladny před 22 hod (zavíračka) fronta, než jsem přišel na řadu, tak bylo po 22 hod, když jsem chtěl pípnout appku Lidl Plus, tak koukám že mne Wifina Lidlu vykopla (neměl jsem zrovna mobilní data) a když jsem se chtěl znovu přihlásit do WiFi, tak ouha, po 22 hod se už nelze přihlásit! vskutku geniální..
k tomu absurdní debata s neandrtálskou prodavačkou, která mi na můj dotaz, zda tedy pro jistotu využití kuponů musí mít člověk mobilní data, sebevědomě tvrdila, "ano samozřejmě všichni zákazníci musí mít mobilní data, aby to mohli využívat, tak to funguje všude". paní tam sice pracuje aspoň 10 let, ale evidentně nechápe rozdíl mezi mobilním daty a WiFi připojením.. což naznačila i její další replika "my tady všichni prodavači ty mobilní data samozřejmě máme".
tak mě ta neschopná, ale za to sebevědomá ženština (která má ve věci jasno, přitom nerozumí ničemu), v té situaci tak zmátla, že i když jsem si jasně vzpomínal, že jsem ty kupóny na ovoce v appce ještě má prodejně aktivoval, takže by to mělo být v pořádku, tak mne to odhlášení Lidl wifiny a její nesmyslné kecy tak zmátly, že jsem ji asi zapomněl upozornit na to, že mi má především pípnout kód z appky (k čemuž by neměl být potřeba internet, ale nějak jsem pod tíhou situace asi na chvíli podlehl klamu, že by ta data na načtení kódu možná nutná byla, zvláště když jsem si v ten okamžik nemohl tu aktivaci kupónu zkontrolovat), takže jsem jí tam nakonec to ovoce s kupónovou slevou nechal, k čemuž mě sama vydatně ponoukala, aby už měla pokoj, i když jsem ho samozřejmě chtěl, ale jen s tou slevou. protože ona mi prý "nemůže říct, jestli se ty kupóny načtou, to můžete vědět jenom vy jako zákazník"
A vrcholná ironie je, že jsme se s prodavačkou takhle handrkovali dobrých 7 minút, ona mne poučovala o svých nesmyslech a několikrát totéž opakovala, ovšem ani jednou nesplnila svůj základní ukol, totiž aby mne vyzvala k pípnutí kódu z mojí aplikace, přitom je to přece její denní chleba. Pak by se mi totiž kupóny jistě že systému načetly, já bych tam nemusel ovoce nechávat, se "zlevněným" ovocem bych spokojeně odkráčel domů a ona by ho nemusela odnášet zpátky do regálu. Ale ona se radši hádala a poučovala ...
PS teď si uvědomuju, že ona si asi pletla i přihlášení do aplikace Lidlu s přihlášením k WiFi síti Lidlu. Svědčí o tom to, že když jsem ji na mobilu ukazoval tu stránku, že k WiFi Lidlu se již nelze přihlásit a že tato WiFi je dostupná pouze v čase 7-22 hod, tak mi potom ještě při rozloučení právě s odkazem na tuto stránku říkala "no tak si doma ještě v klidu dokončíte přihlášení do té appky Lidlu". To je potom těžké. Samozřejmě že v appce Lidlu jsem nalogován neustále, doma se mi ta appka s mými daty zobrazila okamžitě...
Tyhle nesmyslné kupóny Lidlu jsou fakt neskutečný opruz, ale co má člověk dělat, když se nechce nechat kartelovými řetězci sdirat z kůže..
Pokud by se mi měla podobná situace v Lidlu někdy opakovat (mobilní data si zrovna kvůli tomuhle určitě kupovat nebudu), že bych si nebyl jist jestli se slevové kupóny načtou a budu bez dat, tak vůbec nebudu poslouchat prodavsčku, především si pípnu kód z appky, nechám si všechno hezky namarkovat, pak zkontroluju ještě před placením na displeji, jestli se kupóny načetly (to snad musím vidět), pokud ano zaplatím, pokud ne, budu trvat na částečném stornu. protože už mě to fakt nebaví..
A je mi úplně jedno, jestli budu tím stornem třeba ve 22 hod zdržovat , je to jejich problém , že si vynucují takové nesmysly a přitom mají bordel s wifinou a zároveň zaměstnanci neumí podávat informace. Prostě nemám peníze, stornujte část nákupu, je mi líto. už fakt ne.
Stejně je to nehoráznost že si ve 22hod jen tak vypnou WiFi, když je ještě před kasou řada lidí, z nichž někteří si např budou chtít aktivovat kupón, že jo...