ALLEGRO

Jak, za co, kdy, kde a kolik nejlépe utratit

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod lukas1107 2. 9. 2024 12:00

Já jsem zase dostal 300Kč na objednávky za 999 Kč a více.
lukas1107
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod technikus 2. 9. 2024 12:11

Aha, každému jiné podmínky?
Taky dobrej guláš
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Prcek 2. 9. 2024 13:23

No ten kupon na 300 Kč bych bral spíš. Dostal jsem ten na 500 Kč a to už je celkem darda nakoupit za 2500 Kč, pokud zrovna něco nepotřebuješ. Za tu tisícovku klidně nakoupím i nějakou drogerku do zásoby, ale nemám nafukovací byt, abych to přeháněl :-).
Nachystejte uzenáče, na snídani jsem zpátky...
Prcek
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 5. 9. 2024 22:58

já dostal obojí ale asi na různé účty
retron
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod technikus 23. 9. 2024 09:51

Měníme jméno, ale metody doručení zůstávají!
I pod značkou One si tak budete moci i nadále nechat doručit své zásilky kamkoliv potřebujete a kdykoliv se Vám to hodí.

Jaký název tedy naše doručovací metody na platformě allegro.cz vlastně ponesou? Je to jednoduché, přesvědčte se sami níže:

- Doručení do boxu: WE|DO Box → One Box
- Doručení na výdejní místo: WE|DO Point → One Point
- Doručení na adresu: WE|DO Home → One Courier

Do budoucna tak budeme i nadále doručovat zásilky na vybranou adresu i do Vašich oblíbených výdejních boxů a výdejních míst (nově One Point). V případě boxů pak budeme pokračovat v doručování nejen do našich vlastních boxů One Box, ale také do oblíbených Alza Boxů, jako tomu bylo doposud.
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vlazy 23. 9. 2024 10:51

Tak i původně české WE|DO nám po CZC a MALL plně převzali Poláci a co bude následovat to asi ještě nevíme. Co za tím stojí a proč se tak děje? Možná proto aby zisky z těchto obchodů a dopravce více a lépe šly do Polska do pokladny Allegra.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod nikko 23. 9. 2024 13:20

Andrew_007 píše:... Něco pro zákazníky CZC.cz, kteří sbírali body v CZC.Klub a nějaké jim zbyly: ...
... Nech si své aktuální body převést na portál allegro.cz, ať o ně nepřijdeš. V rámci kampaně „Využij své body naplno” tvé body převedeme jednoduše. Pokud u nás budeš mít 25. 9. 2024 v 23:59 alespoň 1 bod, ale méně jak 5 000 bodů, získáš od nás a Allegro kupón v hodnotě 2x 100 Kč ...

Takto získané Allegro kupóny jsou nějak omezeny, např. minimální hodnotou nákupu?
nikko
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Milos 23. 9. 2024 15:03

Tato informace v podmínkách akce https://www.czc.cz/vyuzij-body-naplno-b2c/priloha není nikde uvedena. A nikdo ty Alegro kupóny ještě asi neobrdžel (mají je vydávat až od 26.9.), aby se podíval na podmínky jejich použití.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod nikko 23. 9. 2024 15:25

Děkuji za informaci.
nikko
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vlazy 26. 9. 2024 12:54

Jak je to s vrácením zboží zpět do Polska polskému prodejci? Máte s tím už někdo nějaké zkušenosti? Zvažují vrácení jednoho zboží které bylo zakoupené s použitím slevového kupónu. S tím kupónem to byly 2 zásilky od dvou různých prodejců tak abych splnil minimální cenu nákupu stanovenou pro použití kupónu, ale vrátit zvažují pouze zboží od jednoho prodejce. Požadují v takovém případě vrátit i hodnotu kupónu? Jak je to s dopravou a její cenou? Zaajistí Allegro nebo prodejce dopravce na jejích náklady který by si pro to přijel ke mne domů a nebo bych si to vše musel zajistit sám na vlastní náklady? Požadují nějaké zdůvodnění proč se zboží vrací a nebo je to možné vrátit i bez toho? Jaká je lhůta na vrácení zboží? Jedná zásilka byla doručená zdarma se SMART! a za druhou jsem si musel dopravu zaplatit, protože na to zboží bohužel nebylo SMART!. Mám těch otázek ohledně toho trochu více, ale budu rád když mi někdo odpovíte alespoň na některé z ních.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování


Odeslat příspěvekod technikus 26. 9. 2024 13:37

Vrácení zboží bezproblémové, Polsko i ČR.
Zkušenost u Smart!, že se vygeneruje kód pro odeslání vrácení zásilky/zboží.
Vrácení 14d, není-li uvedeno jinak.

Plno odpovědí na své otázky najdeš, když u dané objednávky klikneš na vrátit nákup. Kde se označí položky z nákupu a měly by být vidět i podklady, částky, možnosti vrácení apod.
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vlazy 26. 9. 2024 16:51

technikus:
Děkují za informace. Tak jsem se proklikal na to vrácení zboží a je tam mj. uvedené "Lhůta na odstoupení od smlouvy 14 dnů". Nevím ale zda těch 14 dnů se počítá od data objednání, data odeslání zásilky nebo až od data doručení zboži. Objednával jsem 8. září zásilka byla oderslána ale až po čtyřech dnech 12. září a doručená 17. září. Pokud by se to počítalo od provedení objednávky tak to už mám asi pozdě na vrácení. Dále je tam adresa pro vrácení zboží a také:
"Informace od prodejce
  • Osobně si vyzvedávám vrácené zboží od kupujících
  • Nepřijímám vrácení zboží od firem (nevztahuje se na OSVČ v případě uvedeném v čl. 7aa zákona o právech spotřebitelů ve spojení s čl. 385(5) občanského zákoníku – pouze pro allegro.pl)
  • Vratku nepřijmu, pokud zásilku pošlete na dobírku
  • Obdrželi jste dárek? Pokud zboží vracíte, zašlete nám zpět i tento dárek
  • Kupujete produkt v balíčku? Pokud vrátíte jen část balíčku, přijdete o slevu. Výše vracené částky bude snížena o rozdíl mezi cenou produktu v balíčku a samostatně"
Pokud si prodejce osobně vyzvedává vrácené zboží od kupujících tak to znamená, že by si pro to osobně přijel ke kupujícímu z Polska do Česka a osobně si to od něho vyzvednul? :hm A co doprava vráceného zboží, tu platí prodehce, Allegro nebo vracející, protože ohledně toho tam není nic uvedené? Předpokládám, že na to asi bude mít vliv SMART! který sice mám, ale u zboží které zvažují vrátit SMART! bohužel nebyl.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod technikus 26. 9. 2024 17:03

Doporučuji se podívat sem, kde je leccos na to výše odpověď.

Další půlku odpovědi lze najít přímo u zakoupeného zboží. Tam jsou informace ke vrácení zboží s a bez Allegro Smart!

Lze napsat dotaz na Allegro podporu, stejně tak zprávu prodejci, co a jak s vrácením.
Naposledy upravil technikus dne 26. 9. 2024 17:08, celkově upraveno 1
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Milos 26. 9. 2024 17:08

Jinak termín 14 dnů se počítá od data doručení /vyzvednutí zboží.
Milos
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků