ALLEGRO

Jak, za co, kdy, kde a kolik nejlépe utratit

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod pepisis 13. 2. 2025 18:15

Budou mi chodit kupony na slevy i kdyz nemam predplaceny smart?
pepisis
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod technikus 13. 2. 2025 18:25

Ano
technikus
Diskutér

Odeslat příspěvekod pepisis 14. 2. 2025 08:12

Diky
pepisis
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vlazy 26. 2. 2025 02:25

Mám aktívní SMART! do 27.2.2025 a když se nyní snažím provést nákup v hodnotě 546 Kč tak mi to k této ceně připočte i cenu za doručení. Se SMART! bych přece měl mít doručení zdarma. Zkouším to jak na počítači tak i v mobilní aplikaci a v obou případech to je stejné i s cenou za doručení. Už jsem v minulosti vícekrát nakupoval na Allegro se SMART! a dopravu mi to nezapočítavalo. Nevíte někdo v čem může být problém, že to započítává i cenu za doručení.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Prcek 26. 2. 2025 03:07

Já jsem nedávno zjistil, že pokud mám SMART do nějakého data, tak ten den už SMART není platný. Ale to podle popisu není tvůj případ. Taky se mrkni, jestli ti to náhodou nepíše v košíku "nakupte za tolik a tolik a budete mít SMART dopravu zdarma". Pak by to znamenalo, že ten obchod má hranici pro doručení zdarma jinde, než na těch standardních 299 Kč (i když si nejsem jistý, jestli je to teoreticky možné, jestli ta hranice 299 není povinná).
Nachystejte uzenáče, na snídani jsem zpátky...
Prcek
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 26. 2. 2025 04:09

Doručení zdarma se SMART! by podle toho co uvádí Allegro na svých stránkách mělo být "pokud cena za jednu položku nebo celková cena všech položek od jednoho prodejce dosáhne nebo překročí minimální částku 299 CZK u doručení na výdejní místa a do výdejních boxů* a 499 CZK u kurýrní zásilky." a to jsem splnil. Nyní jsem zjistil, že obchod ve kterém jsem se snažil provést nákup není SMART! a to asi je důvod proč mi to nenabízí doručení zdarma. Nakupoval jsem už jednou u toho stejného prodejce a smart to bylo s doručením zdarma a tak jsem to nyní přehlédnul, že tento obchod už bohužel SMART! není. Bohužel má tento obchod smůlu, protože u něho nenakoupím když není SMART!.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod technikus 26. 2. 2025 07:07

Tak tak, ne všichni prodejci mají Smart!
Třeba prodejci z Číny tam mají leckdy doručení za 300 Kč apod nesmyslné částky.
Lze to však filtrovat.
technikus
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 27. 2. 2025 13:30

Prcek píše:Já jsem nedávno zjistil, že pokud mám SMART do nějakého data, tak ten den už SMART není platný.
Tak to jsi zjistil asi špatně. Já mám SMART! do dnes tj. do 27. února 2025 a před chvíli jsem provedl objednávku a SMART! (dopravu zdarma) mi to normálně nabídlo a mohl jsem ji využít.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Prcek 27. 2. 2025 14:30

Nevím no, mně tam všude v košíku svítila nula a když bylo den před koncem SMARTu, tak všude svítily poplatky za doručení. Z toho jsem usoudil, že ten SMART už mi neplatí, i když měla být platnost ještě jeden den. Možná tam maj bordel jen u někoho :-).
Nachystejte uzenáče, na snídani jsem zpátky...
Prcek
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 27. 2. 2025 15:09

Prcek:
A nemůže to být tak, že tak jako já jsi přehlédnul, že to zboží už není SMART! i když dříve bylo? Já jsem už vícekrát nakupoval poslední den se SMART! a nikdy s tím nebyl problém.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod technikus 27. 2. 2025 15:23

Hlavně se nesmí objednat věc/položky, které by se pak měly nebo mohly vracet zpět.
To by už zřejmě po ukončení Smart! bylo vrácení zpoplatněno.
technikus
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 28. 2. 2025 11:48

technikus:
A jak Allegro pozná, že někdo koupil něco co by pak měl v úmyslu nebo mohl vracet? Tím nemám na mysli, že by se mělo kupovat něco s úmyslem to pak vracet. Nevím jak ostatní, ale já bych něco takového určitě nedělal a to mj. i proto, že by byla s tím zbytečná práce. Je ale dobře, že je možnost zboží vrátit a o to víc, že doprava zpět se SMART! je zdarma, pokud kupující zjisti, že to není takové jaké si představoval, má to nespránou velikost atp., ale zneužívat by se to rozhodně nemělo.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod technikus 28. 2. 2025 11:54

Myslel jsem to takhle.
Mám pár dnů do konce služby Smart!
Koupím něco s aktivním Smart!, než zboží přijde, už Smart! nebude aktivní a kdybych chtěl něco z té objednávky následně vrátit, už by to možná mohlo být za placené vrácení - pošli objednávku zpět na své náklady.

Ale třeba se pletu a i po ukončeném Smart! lze případně objednávku vrátit za poštovné prodejce.
technikus
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 28. 2. 2025 12:34

technikus:
Ono je důležité jak je co napsané a ne až tak jak co někdo myslí.
Předpokládám, že se asi pleteš. Nepamatuji si to přesně, ale kdysi jsem už vracel zboží po asi ukončenem SMART! ve stanovené lhůtě pro vrácení a poštovné za vracecí zásilku bylo zdarma. Jinak nevím jestli to poštovné u SMART! hradí prodejce nebo Allegro.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod technikus 28. 2. 2025 12:45

Je to možné, že se pletu.
Nemám to na čem vyzkoušet, mám pořád nějakým způsobem aktivní Smart!

Tím lepší zpráva pro ostatní - i po ukončeném Smart! lze případně objednávku/zboží z ní - odstoupit do 14ti dnů za poštovné Allegra/prodejce.
technikus
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků