ALLEGRO

Jak, za co, kdy, kde a kolik nejlépe utratit

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod vlazy 18. 10. 2024 16:55

slavo963 píše:Vraceni zbozi je jine do PL nez do CR?
To nevím jestli je to jiné. Já jsem nyní vracel to zboží z Allegra poprvé. Na stránkách Allegra jsem někde četl, že je třeba nejdříve o tom informovat prodejce a tak jsem ho o tom informoval a proběhlo to tak jak jsem to popsal. Jestli na Allegru jde vracet zboží i jiným způsobem bez kontaktování se ohledně toho s prodejcem to nevím.

xls píše:Na tyhle složitější věci (klima, kotel) je nejlepší sehnat místní šikovnou firmu a nechat si to dodat od nich, v případě potřeby jim i ukázat nějakou internetovou nabídku, většinou to bude cenově v pořádku. Člověk u toho třeba po pár dnech zjistí, že tam je nějaký vadný díl, a je rozdíl řešit to s místním, který se odpoledne staví a opraví, nebo se snažit to řešit s nějakým polským e-shopem, který to čistě přeprodává.
Před třemi léty jsem měnil plynoný kotel a místní topenář mi to udělal i s dodáním nového kotle za 45000 Kč + 1000 Kč revizákovi který mi to pak přišel ještě zapojit a udělat revizi. Když jsem mu ukazoval ten stejný kotel na internetu za levnější cenu než mi ho nabízel on tak to pdmítnul s tím, že to nemusí být dobrý kotel a může být např. opravený po vytopení atp. a že on bere a mobtuje kotle od dodavatele kterého má prověřeného.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod tmx643 18. 10. 2024 17:28

Vlezeš do informací o nákupu a tam dáš Vrátit nákup. Vybereš výrobky co vracíš a vygeneruje se vratka plus štítek na vrácení zdarma. Toť vše.
tmx643
Diskutér

Odeslat příspěvekod hyper9 18. 10. 2024 22:03

A platí toto i v případě, že prodejcem není přímo Allegro, ale nějaký malý prodejce?

vlazy píše "prodejce mi v diskuzi s ním sdělil, že mi může objednat kurýra pro vyzvednutí balíků s vráceným zbožím a že náklady na to 523 Kč odečte z vrácené částky za zboží." - proč tedy nevyužili možnost zdarma, pokud ji Allegro nabízí?
hyper9
Nadšenec

Odeslat příspěvekod technikus 19. 10. 2024 06:25

Zřejmě v tom hraje i toto, tedy že jeden z prodejců neměl Smart dopravu, tak ani vrácení.
vlazy píše:Jedná zásilka byla doručená zdarma se SMART! a za druhou jsem si musel dopravu zaplatit, protože na to zboží bohužel nebylo SMART!.


U některých prodejců je v informacích toto
Náklady na vrácení
Cena vrácení se odvíjí od způsobu dopravy, který vyberete během nákupu.
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vlazy 19. 10. 2024 13:01

tmx643 píše:Vlezeš do informací o nákupu a tam dáš Vrátit nákup. Vybereš výrobky co vracíš a vygeneruje se vratka plus štítek na vrácení zdarma. Toť vše.
Pokud jsem něco nepřehlednul tak nic takového jsem tam neměl. Bylo tam něco ohledně vrácení, ale to si už přesně nepamatují jak to tam bylo. Když jsem na to kliknul tak to chtělo po mne vyplnit číslo účtu na který chci vrátit peníze. To jsem ale nevyplňoval a nepokračoval dále v tom proto, že jsem nejdříve chtěl vědět cenu dopravy za vrácecí zásilku a na to jsem čekal až mi to prodejce sděli, abych se podle toho mohl rozhodnout jestli se mi to vůbec oplatí vracet.

technikus píše:Zřejmě v tom hraje i toto, tedy že jeden z prodejců neměl Smart dopravu, tak ani vrácení.
SMART! jsem sice měl k dispozici, ale nakupoval jsem současně od dvou prodejců kde u jednoho jsem SMART! využil a ten kterému jsem zboží vracel to SMART! neměl. Je tak otázkou jestli proto aby zboží mohlo být vrácené zdarma stačí aby kupujíci měl k dispozici SMART! ale zboží už SMART! být nemusí a nebo jestli obojí musí být SMART!. U mne to bylo tak, že prodejce mne informoval, že při vrácení peněz si z toho odečte cenu dopravy, ale ve skutečnosti se tak nestalo a byla mi vrácená plná cena zboží.

Mají to vrácení zboži dost zmateně dělané, tak, že by se v tom možná ani čert nevyznal.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod vlazy 21. 10. 2024 19:09

Tak prodejci kterému jsem vracel zboží a na kterého jsem dnes napsal hodnocení se to moje hodnocení nelíbí a napsal mi toto:
Dobré ráno,
Můžeme se spolehnout na změnu názoru na doporučení? Jsme nová společnost na českém trhu a učíme se zákaznický servis v úplně jiném jazyce. Jsme rodinná firma a každé hodnocení, které nedoporučuji, má velmi velký dopad na rozpočet domácnosti. Byli bychom rádi, kdybyste s naší žádostí souhlasili
Je to jeho reakce na toto moje nedoporučující hodnocení:
Prodejce zdržuje diskuzi ohledně vrácení zboží a na některé zprávy nereaguje dokud ho k tomu nevyzve přímo Allegro.
Když měl tento prodejce reagovat na to co jsem mu v diskuzi s ním psal ohledně toho vrácení zboží tak příliš rychle nereagoval a na něco zareagoval až když jsem požádal Allegro a to ho vyzvalo aby mi odepsal. Nyní na to moje hodnocení zareagoval téměř okamžitě. Měl jsem dojem, že se to snažil záměrně protahovat s tím, že se mu nakonec povede tomu vrácení zboží nějak vyhnout. Takový prodejce mi připadá, že může být problematický v případě, že je třeba s ním něco řešít ohledně u něho koupeného zboží a proto jsem ho nedoporučil a to moje hodnocení se mi už příliš nechce měnit, tak jak mne o to žádá.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod slavo963 21. 10. 2024 19:19

Osobne nepisu negativni komenty(ale ani pozitivni v takovych pripadech), kdyz se to nakonec podari vyresit v muj prospech.
Bych mu odepsal, proc predtim nereagoval a ted reaguje okmazite, jestli to poklada teda za seriozni, proste ho trochu podusit, nech si uvedomi, ze priste muze narazit na mene velkoryseho kupujiciho ;-)
slavo963
Přeborník

Odeslat příspěvekod Vasek06 21. 10. 2024 19:28

Mam stejne zkušenosti, po reklamaci chtěl napřed detailní foto problému, popis kdy a jak se to stalo, pak dlouho nic, dále poslat na nějakou divnou adresu. No nechtěl bych tam reklamovat neco drazsiho.
Vasek06
Nadšenec

Odeslat příspěvekod technikus 21. 10. 2024 19:30

Zas podělit se o zkušenost je pro eventuálně dalšího zákazníka dobrá informace.
Nelze se však vždy spolehnout, že dané recenze/ hodnocení je reálné, ale určitý obrázek to udělá. Tvrdí se, že něco je leckdy zaplacené, že jisté komentáře a hodnocení mažou apod.
A to neplatí pouze pro Allegro, ale obecně u kdejakých hodnocení, recenzí apod.
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vlazy 21. 10. 2024 19:37

Před chvíli jsem se díval na hodnocení toho prodejce a má tam 430 doporučujících a pouze 2 nedoporučující z čeho jedno je to moje. Zvažoval jsem jestli toho prodejce vůbec hodnotit, ale myslím, že pokud něco není OK tak je dobré o tom dát vědět aby ostatní věděli co je může čekat a také aby se nad tím prodejce mohl zamyslet a případně se v něčem zlepšít.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod vlazy 23. 10. 2024 13:42

Včera jsem tomu prodejci napsal zprávu, že:
po zkušenostech jaké jsem s vámi měl v diskuzi ohledně vrácení zboží, kdy jsem se musel obracet na Allegro aby mi v tom pomohli bohužel nemohu vaši žádosti vyhovět. Chápu, že se vám to nelíbí, ale moje nedoporučení nehodlám měnit.
Dnes mi na to odepsal toto:
Dobré ráno,
Je nám líto, že jsme nesplnili Vaše očekávání. Děláme však vše pro to, aby byly s nákupem spokojeny obě strany. Nevyhýbáme se odpovědnosti za své činy. Mohou být způsobené nepříjemnosti kompenzovány vrácením zbývajících finančních prostředků, které jste vynaložili na dopravu?
Nevím jak tu poslední větu mám chápat. Znamená to, že mi tento prodejce nabízí vrácení ještě nějakých prostředků které jsem vynaložil na dopravu a možná se mne takto snaží uplatit abych to moje hodnocení změnil na doporučující?
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod slavo963 23. 10. 2024 14:45

Kolik te stala doprava zpet, jsem myslel, ze nakonec to bylo zdarma.
slavo963
Přeborník

Odeslat příspěvekod technikus 23. 10. 2024 16:09

vlazy píše:... že při vrácení peněz si z toho odečte cenu dopravy, ale ve skutečnosti se tak nestalo a byla mi vrácená plná cena zboží.

Takže jak?
technikus
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vlazy 23. 10. 2024 16:13

slavo963:
Myslel jsi to zprávně. Nakonec ta doprava zpět byla zdarma. I přes to, že prodejce mne informoval, že z ceny zboží si odečte cenu dopravy 523 Kč tak nakonec mi byla vrácená celá cena zboží bez odečtení ceny za dopravu zpět. Dopravu 523 Kč jsem ale platil při objednání toho zboží, takže ten prodejce má asi to na mysli. Byly to 2 samostakné balíky (2 krabice). Mluví se, že je hloupý kdo dává a ještě hloupější kdo nebere. Já jsem ho nežádal o vrácení těch peněz za dopravu a prodejce mi to sám nabízí, pokud jsem to dobře pochopil a tak zvažuji jestli to od něho nepříjmout i když by pak asi bylo žádoucí to moje nedoporučení změnit na doporučení tak jak to prodejce asi očekává. Já jsem celou záležitost s vrácením zboží považoval za ukončenou tím, že mi nakonec byly vrácené peníze za to zboží. Prodejce po napsaní mého hodnocení které se mu nelíbí to ale chce asi ještě řešit dál.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod vlazy 24. 10. 2024 14:30

Tak zase mi cpou 400 Kč slevový kupón platný do 31.10.2024 na nákup minimálně za 4000 Kč. Už asi neví jak lidí nalákat na nákupy za čím dál větší útratu. S takovou jejích vychytralosti se možná někdy dočkáme kupónu na 1000 Kč a na nákup za minimálně 100000 Kč. Už to není to co bylo loní kdy ty kupóny byly s menší hodnotou ale na nákup za mnohem menší minimální útratu což bylo lépe využitelné.Takto je to pro mne bohužel nevyužitelné.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků