tmx643 píše:Vlezeš do informací o nákupu a tam dáš Vrátit nákup. Vybereš výrobky co vracíš a vygeneruje se vratka plus štítek na vrácení zdarma. Toť vše.
Pokud jsem něco nepřehlednul tak nic takového jsem tam neměl. Bylo tam něco ohledně vrácení, ale to si už přesně nepamatují jak to tam bylo. Když jsem na to kliknul tak to chtělo po mne vyplnit číslo účtu na který chci vrátit peníze. To jsem ale nevyplňoval a nepokračoval dále v tom proto, že jsem nejdříve chtěl vědět cenu dopravy za vrácecí zásilku a na to jsem čekal až mi to prodejce sděli, abych se podle toho mohl rozhodnout jestli se mi to vůbec oplatí vracet.
technikus píše:Zřejmě v tom hraje i toto, tedy že jeden z prodejců neměl Smart dopravu, tak ani vrácení.
SMART! jsem sice měl k dispozici, ale nakupoval jsem současně od dvou prodejců kde u jednoho jsem SMART! využil a ten kterému jsem zboží vracel to SMART! neměl. Je tak otázkou jestli proto aby zboží mohlo být vrácené zdarma stačí aby kupujíci měl k dispozici SMART! ale zboží už SMART! být nemusí a nebo jestli obojí musí být SMART!. U mne to bylo tak, že prodejce mne informoval, že při vrácení peněz si z toho odečte cenu dopravy, ale ve skutečnosti se tak nestalo a byla mi vrácená plná cena zboží.
Mají to vrácení zboži dost zmateně dělané, tak, že by se v tom možná ani čert nevyznal.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10