ALLEGRO

Jak, za co, kdy, kde a kolik nejlépe utratit

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod slavo963 7. 10. 2024 16:46

stejne nad 3500...si muzou :mrgreen:
slavo963
Přeborník

Odeslat příspěvekod Džanovak 10. 10. 2024 19:54

slavo963 píše:stejne nad 3500...si muzou :mrgreen:

:pozor Už se nevejde, už tam maj ...., ...., ...., ...., ...., .... a .....
Džanovak
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vlazy 18. 10. 2024 10:38

technikus píše:Zbývá ještě několik posledních dnů prodejce informovat o odstoupení. Držím palce, snad se to stihne.
Tak se to nakonec stíhlo a zboží je vrácené a včera mi na bankovní účet dorazily i peníze za to vrácené zboží. Byla to ale trochu fuška než se to všechno vyřídilo a dotáhlo až do konce.
14 denní lhůta pro možnost vrátit zboží byla do 2. října a proto 28. září jsem zprávou na Allegro.cz informoval prodejce o tom, že zvažují zboží vrátit a požádal ho o informace ohledně toho a doufal jsem, že to ještě snad stíhnu vrátit v této lhůtě. Prodejce reagoval na to vrácení zboží trochu pomalu a měl jsem dojem, že komunikaci se mnou ohledně toho se asi záměrně snažil zdržovat s nadějí, že se mu nakonec nějak povede tomu vrácení zboží a následně peněz nějak vyhnout. Musel jsem i kontaktovat Allegro a požádat o pomoc v jednání s prodejcem. Prodejce mi v diskuzi s ním sdělil, že mi může objednat kurýra pro vyzvednutí balíků s vráceným zbožím a že náklady na to 523 Kč odečte z vrácené částky za zboží. Nabídnul mi take vrácení 10% z hodnoty objednávky pokud bych si zboží nechal což by bylo asi necelých 200 Kč a to pro mne nebylo až tolik zajímavé a proto jsem chtěl raději zboží vrátit. Prodejce mi nakonec toho kurýra (GLS) objednal na jeho náklady a zboží jsem mu odeslal zpět do Polska a pak mi byly peníze včera 17. října vrácené na účet prostřednictvím karty kterou jsem platil. Byl jsem ale překvapený, že mi byla vrácená celá plná cena zboží bez odečtení nákladů na vyzvednutí balíků, tak jak mne o tom informoval prodejce. Z mého pohledu to celé dopadlo nakonec dobře když mi byla vrácená cela cena zboží 1976 Kč bez odečtení nákladů na vrácení toho zboží. Při objednavce jsem využil kupón v hodnotě 500 Kč což mi pokrylo máklady na zaslání toho objednaného zboží a tak jsem tím vrácením nakonec nebyl nijak finančně ztratný. Celá tato záležitost se protáhla bohužel na více jak 14 dnů než se to cele dohodlo a vyřešilo až do konce.
Zboží jsem vracel proto, že mi příliš nevyhovovalo a bylo trochu jiné než jak jsem si to představoval podle obrázků a popisu na stránkách allegro.cz. Byly na tom i některé drobné vady, ale reklamovat jsem to nechtěl, protože by s tím mohly být problémy a prodejce by reklamaci nemusel uznat. Vyhodnotil jsem to, že jedbodušši asi bude to vrátit ve 14 denní lhůtě od doručení.
To je tak ve zkratce popsaný můj příběh s vrácením zboží do Polska.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod xls 18. 10. 2024 11:25

Asi lepší se kvůli pár ušetřeným desetikorunám s Polskem neobtěžovat a objednat to v českém obchodě.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod vlazy 18. 10. 2024 12:04

xls:
Ne vždy jde pouze o pár ušetřených desetikorun. Často jde i o stokoruny nebo i tisíce a když někdo dostane od Allegra nějaký slevový kupón nebo má i dopravu zdarma (SMART!) tak to může být i trochu větší ušetření. Chápu ale takové co mají přebytek peněz a tak se řídí heslem, že proč kupovat něco levněji když to jde i dráž. Ono i z českého obchodu se dá objednat něco co člověk pak zjistí, že mu to až tolik nevyhovuje a pak se obtěžovat s vrácením českému obchodu.
Naposledy upravil vlazy dne 18. 10. 2024 12:18, celkově upraveno 1
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod hyper9 18. 10. 2024 12:09

Je to tržiště. Sortiment, který bych byl ochotný tam objednat, je hodně omezený.

Co mě ale hodně překvapilo: obr jako Allegro nemá vůbec dořešené bezproblémové vrácení? Ono je potřeba dohadovat se s prodejcem, urgovat samotné Allegro?
hyper9
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 18. 10. 2024 12:49

hyper9:
Allegro, jsem urgoval proto, že prodejce přestal reagovat na to co jsem nu psat a požádal jsem Allegro o pomoc v jednání s tím prodejcem. Mne pak ohledně toho vrácení zboží kontaktovala i telefonem paní z Allegra a řekla mi, že budou kontaktovat toho prodejce který přestal reagovat na to co jsem mu psal aby mi odepsal. Pokud by prodejce dále nereagoval nebo bych se s ním na tom vrácení zboží nedohodnul tak Allegro může toho prodejce nějak penalizovat a sankcionovat a nakonec by mi peníze mohlo vrátit přímo Allegro. Ono je to na jakého prodejce se natrefí, protože ne každý je asi dostatečně solídní. Chápu, že prodejci ne příliš rádi řeši vrácení nebo reklamace zboží a někteří se snaží tomu vyhnout. Je proto dobré, že je tu Allegro které v případě problémů s tím se do toho může vložít a pomoct to řešít.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod slavo963 18. 10. 2024 13:33

Vraceni zbozi je jine do PL nez do CR? Ja jsem chtel vratit neco do mall a vypadalo to docela easy, intuitivni a vse allegro zaridilo(nadepsanou vratku s kodem ted si nespomenu pres ktereho dopravce) a zdarma(Smart ucet).
slavo963
Přeborník

Odeslat příspěvekod Jirka.2 18. 10. 2024 13:49

Já bych byl k těm ušetřeným desetikorunám dost skeptický. Ted chci objednávat klimatizaci, na allegru 14299Kč mínus 500 kupon včetně montážní sady. V CZ ta samá nabídla 25000Kč s montáží. Pravda nedá se to úplně porovnávat kvůli té montáži, ale i tak 10k rozdíl je celkem mazec. Pravda mám trochu strach kvůli případné záruce no...
Jirka.2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod xls 18. 10. 2024 14:06

Na tyhle složitější věci (klima, kotel) je nejlepší sehnat místní šikovnou firmu a nechat si to dodat od nich, v případě potřeby jim i ukázat nějakou internetovou nabídku, většinou to bude cenově v pořádku. Člověk u toho třeba po pár dnech zjistí, že tam je nějaký vadný díl, a je rozdíl řešit to s místním, který se odpoledne staví a opraví, nebo se snažit to řešit s nějakým polským e-shopem, který to čistě přeprodává.

Něco jiného je, když je to "krabicové" zboží, tak jsem třeba bral notebook nebo televizi z Německa, ale ty ne tak kvůli ceně, jako že se u nás tyhle typy neprodávaly.

Dost toho beru i z Číny, ale to jen drobnosti do pár stovek, většinou je kvalita naprosto v pořádku, občas něco putuje do koše. Pokud je to podvodný šmejd nebo to nedošlo, tak jsem i reklamoval, a v 90 % bez problémů vrátili peníze (bez vracení zboží).
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod Jirka.2 18. 10. 2024 14:19

Souhlasím, máš určitě pravdu, právě ta záruka je to co mě od toho trochu odrazuje, nicméně dát někomu 11k za 2h montáž se mi úplně nechce, za to bych měl na tom allegru pomalu další :-D A v CZ není k sehnání nic v podobné ceně. A když si už nakousl ten kotel, tam si za vyčištění každý účtuje 2000, tak holt tomu jednou ročně těch půl hodiny věnuju a udělám si to sám...Samozřejmě kdo vydělává podobný nebo vyšší částky tak nemusí tohle řešit...
Jirka.2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod xls 18. 10. 2024 14:51

Však to říkám - sehnat šikovnou firmu. Mně odešel ze dne na den kotel, nabídka od místního topenáře byla včetně montáže byla 98, nejlevnější nabídka kotle na internetu 96, namontováno do 3 dnů, nebylo co řešit. V cenách krabic s podobným zbožím obvykle velký rozdíl nebývá, pokud je, tak tam může být nějaký rozdíl v technice.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod tmx643 18. 10. 2024 15:26

Teď jsem vracel do Polska a normálně se mi vygenerovala zpětná zásilka přes PPL (DHL). Což teda nic nemění na tom, že polák mi suverénně jako originální díl Hansgrohe poslal 10-15x levnější noname díl...
tmx643
Diskutér

Odeslat příspěvekod zivan 18. 10. 2024 15:31

Asi ma zkusenost, ze to vetsina nakupujicich neresi a obcas nekomu vrati penize. A vyplati se mu to.
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod hyper9 18. 10. 2024 15:57

Solidní firma by tohle netolerovala. Je zdokumentovaný prodej padělků. Ale prostě tržiště potřebuje co nejvíc prodejců, bez ohledu na kvalitu.
hyper9
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků