Stránka 4 z 64

Re: ALLEGRO (od r.2023; majitel MALL a CZC) - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 8. 9. 2023 20:50
od tmx643
Do mailu i v profilu je vidět. Poslal jsem ti SZ.

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 9. 2023 08:59
od yndezit
Trochu problém je, že appka je jen pro Android 8 a vyšší.

Re: ALLEGRO (od r.2023; majitel MALL a CZC) - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 9. 2023 09:40
od Leeroy Jenkins
Tak aktualizuj, i kvůli bezpečnosti. Android 7 má v ČR dle Statcounteru asi 1.79% Androidů.

Re: ALLEGRO (od r.2023; majitel MALL a CZC) - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 9. 2023 11:12
od hyper9
U někoho to znamená vyměnit celý telefon.
Ale zase je fajn, že celkem slušný Android se dneska dá pořídit už za pár korun.

Odeslat příspěvekNapsal: 9. 9. 2023 12:03
od ...
Za par tisic korun a pod 6 GB RAM bych nesel, spis minimalne 8 GB.

Re: ALLEGRO (od r.2023; majitel MALL a CZC) - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 9. 2023 16:35
od tmx643
Tak doplním zkušenosti z dalších 3 objednávek...

První po dvou dnech stornována, že došlo k chybě. Produkt nadále v nabídce. V čem měli problém proto nechápu. Kupon na 250 Kč se vrátil, ale o jednu dopravu zdarma jsem přišel.
Druhá ok, objednáno ve čtvrtek večer, přišla v pondělí. Bylo to z mallu. To byla jediná bezvadná objednávka z celkem 6.
Třetí měla dorazit včera, tak dnes došla omluva, že to nemají a storno...

Takže 1 objednávka z 6 proběhla tak, jak to funguje na běžných českých eshopech. Tomu říkám úspěšný vstup na trh. :mrgreen:
Problém je, že to nejsou nějaké problémy nového eshopu, ten produkt prostě nefunguje sám o sobě. Ať už jde o samostatné zásilky od každého prodejce se samostatným poštovným, dlouhé doby doručení, bordel ve skladových údajích, vysoké ceny, které bez těch kupónů nemají smysl...

Tímto stylem to na Black friday zkolabuje, na Vánoce už ani nebudou předstírat, že zvládají doručovat, takže po novém roce můžou zavřít krám...

Re: ALLEGRO (od r.2023; majitel MALL a CZC) - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 9. 2023 17:53
od Vasek06
Za mě cca 6 objednávek, vše ok.

Re: ALLEGRO (od r.2023; majitel MALL a CZC) - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 9. 2023 18:40
od Andrew_007
Objednával jsem zatím 5x (protože jsem měl 5x dopravu zdarma)

2x prodejce CZC, cena o něco málo nižší než přímo v e-shopu, 1x využit slevový kupón, 2x doprava zdarma (czc již účtuje poplatek i za doručení na prodejnu), doručení do Alza/WEDO boxu, bez problémů

1x prodejce MALL, cena stejná jako na e-shopu, využil jsem slevový kupón + doprava zdarma, doručení do Alza/WEDO boxu (večer objednáno, následující den dopoledne již k vyzvednutí), bez problémů

2x (různý) prodejce z PL, zboží v ČR dražší nebo nesehnatelné, 2x využit slevový kupón + doprava zdarma, 1x doručení na adresu, 1x doručení do Z-BOXu, prodejce vždy zaslal fakturu a číslo zásilky, bez problémů

Za mě spokojenost. Pravděpodobně se předplatím Allegro SMART na rok.

Re: ALLEGRO (od r.2023; majitel MALL a CZC) - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 12. 9. 2023 19:43
od Milos
Taky jsem uskutečnil 5 objednávek s využitím slevových kuponů a dopravou zdarma (2x český dodavatel, 3x polský dodavatel). Objednávky byly provedeny během posledních 14 dnů a všechny byly dodány rychle a naprosto bez problémů.

Re: ALLEGRO (od r.2023; majitel MALL a CZC) - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 9. 2023 08:08
od tmx643
To je nářez. Už to přestalo být vtipný, už to není ani směšný... Další 2 objednávky udělané a jedna z nich zase zrušená prodejcem. Zcela beztrestně. Takže z 5 doručení zdarma byly 3 a Allegro se tváří, že je neumí vrátit, přestože v těch 2 případech k žádnému doručení vůbec nedošlo.
Vrcholem toho jejich bordelu je, že v recenzi nákupu nesmíte napsat slovo kvůli, prý "nepoužívejte slovo vul"...

Fakt vám závidím, že vám ty věci posílají...

Re: ALLEGRO (od r.2023; majitel MALL a CZC) - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 9. 2023 08:25
od zivan
Podle me je spousta veci nedotazenych a to nejen u Allegra, ale i u ceskych eshopu. Kdyz se podivas na predchozi stranku, tak ja mel vadny chladic, fakturu od CZC (uplne stejnou, jako kdybych to koupil pres web CZC) a na pobocce odmitli reklamaci vubec prijmout, ze to maji u veci koupenych pres Allegro zakazane.

Zbytek mi taky dosel OK, ale je fakt, ze jsem zbytek objednaval od Mallu a snazil jsem se objednat spotrebni veci, ktere by nemuseli potrebovat reklamaci.

Re: ALLEGRO (od r.2023; majitel MALL a CZC) - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 9. 2023 08:26
od d1vine
Přes 2 účty jsem postupně udělal 10 objednávek (5x + 5x při využití akce Allegro Smart zdarma) a vše bez problémů dorazilo. Snad všechny byly od polských obchodníků. Také uvažuji o předplatném.

Re: ALLEGRO (od r.2023; majitel MALL a CZC) - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 9. 2023 08:44
od Milos
tmx643 píše:To je nářez. Už to přestalo být vtipný, už to není ani směšný... Další 2 objednávky udělané a jedna z nich zase zrušená prodejcem. Zcela beztrestně. Takže z 5 doručení zdarma byly 3 a Allegro se tváří, že je neumí vrátit, přestože v těch 2 případech k žádnému doručení vůbec nedošlo.
Vrcholem toho jejich bordelu je, že v recenzi nákupu nesmíte napsat slovo kvůli, prý "nepoužívejte slovo vul"...

Fakt vám závidím, že vám ty věci posílají...

Jaký druh zboží jsi objednával? Měl jsi ty zrušené objednávky už i zaplacené?

Re: ALLEGRO (od r.2023; majitel MALL a CZC) - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 9. 2023 10:19
od tmx643
No jasně, zaplatil jsem.
Všechny 3 zrušené byla drogerie, jedno bylo od Mallu, 2 zrušené přímo polský Unilever. Přitom ten Unilever tu nabídku stále má aktivní.
Problém je, že Allegro nezná nic jako objednávka zrušená prodejcem, to mi prozradil člověk z podpory Mallu. Prodejce objednávku nemůže zrušit, to nejde. Takže on vrátí peníze (a kupon) a objednávka v hlavním přehledu svítí jako zaplacená a zboží neodesláno. A zjevně proto se nevrací doručení zdarma, protože objednávka zrušená není, to nejde. A pak vám pipka z podpory Allegra na férovku tvrdí, že objednávka zrušená není, že prodávající prohlásil, že bude odeslaná nejpozději zítra... Že mi napsal, že jí ruší a že je tam evidované probíhající vrácení peněz, to ona nevidí nebo nechce vidět...

Re: ALLEGRO (od r.2023; majitel MALL a CZC) - zkušenosti

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 9. 2023 12:25
od zivan
Tobe ten kupon vratil Mall? A byl to kupon Allegra? Me podpora Allegra tvrdila, ze kupon dostanu zpet jen pri zruseni objednavky prodejcem.