Stránka 1 z 1
Poškozené zboží - reklamace či vrácení do 14 dní?
Napsal:
14. 4. 2024 20:32
od mandak1
Chci se zeptat, jak můžu postupovat, aby vše bylo OK. Koupili jsme přes internet v e-shopu kočárek. Sestavil jsem ho, chtěli jsme na první jízdu, ujeli pár metrů a zjistili jsme, že kočár má prasklou zádovou desku. Je to tak již od dodání, nicméně jsem si toho všiml až později (při první jízdě hned druhý den od dodání). Jaké jsou teď vlastně mé práva a možnosti? Můžu stále kočár vrátit do 14 dní a dostanu plnou cenu? Nebude se obchod cukat? Za vadu nemohu, nepředpokládal jsem, že bude pokažený.
Nebo kočár reklamovat, s tím, že se to může táhnout a kdo ví? Kočár totiž potřebujeme co nejdřív.
Díky za rady.
Napsal:
14. 4. 2024 20:55
od 123123123
Odstoupit od smlouvy a vrátit do 14 dnů, koupit jiný klidně ve stejném eshopu, nechápu, nad čím ještě přemýšlíš.
Re: Poškozené zboží - reklamace či vrácení do 14 dní?
Napsal:
14. 4. 2024 21:23
od intfo
Odstoupit od smlouvy. Pokud by chtěli dělat problémy (například říkat, že jsi to rozbil sám), tak to mohou u odstoupení i u reklamace, ale většina obchodů to neudělá.
Pokud to máš dopravně dostupné, tak je i varianta se s obchodem domluvit, že to přivezeš a rovnou si odvezeš nový.
Re: Poškozené zboží - reklamace či vrácení do 14 dní?
Napsal:
14. 4. 2024 23:30
od lightblackfox
Potíž je ale právě v tom, že pro odstoupení od smlouvy do 14 dnů je potřeba vrátit zboží nepoškozené. Lze zkusit spoléhat na to, že si poškození obchod nevšimne a nebo to nebude řešit?
Ale vrátit to s tím, že dodali vadné zboží, ať dodají nové bezvadné, to by mělo být ok.
Napsal:
15. 4. 2024 07:30
od 123123123
Re: Poškozené zboží - reklamace či vrácení do 14 dní?
Napsal:
15. 4. 2024 10:34
od slavo963
Lze docasne existovat s prasklou deskou?(tzn neporani dite v kocarku, jinak kocarek funkcni)? Sel bych cestou nejmensi bolesti(skladani, baleni, posilani...), reklamoval bych desku, kterou ti nahradi a nejspise nebudou pozadovat vraceni poskozene casti..
Mozna napsat primo vyrobci, kdyz ma ceske zastoupeni, mnohokrat vyresi reklamaci drive, jsou proklientsti(nechteji negativni reklamu) a mozna do tretiho dne budes mit desku doma.
Re: Poškozené zboží - reklamace či vrácení do 14 dní?
Napsal:
15. 4. 2024 10:48
od mandak1
Deska vyměnit nejde, je tam natvrdo "zašitá" ze všech stran. Půjdu asi tou cestou vrácení do 14 dní, snad to klapne. Obchod o poškození ví, zjišťovali u dodavatele, zda nelze poslat jen díl, ale to právě nelze.
Re: Poškozené zboží - reklamace či vrácení do 14 dní?
Napsal:
15. 4. 2024 10:53
od slavo963
Obchod ale dnes(po novelizaci zakona) uz nejspise odecte nejakou castku za pouzivani zbozi, pri vraceni po 14 dnech, klidne to muze byt 10%...pote bych radsi sel cestou reklamace, ktera bude 100% uspesna a dostanes nove zbozi, resp. vraceni plne castky(prvnich 6 mesicu si muzes vybrat - oprava/nove zbozi/dobropis), akorat v nejhorsim pripadu budes cekat 30 dnu misto obligatnich14 dnu.
Skus se s obchodem domluvit, bud ti daji obratem novy kocarek a nebudes cekat na reklamaci az 30 dnu, nebo bych rekl, ze jinak budu pozdovat v RMA dobropis a koupil bych hned novy.