Výměna bruslí

Jak, za co, kdy, kde a kolik nejlépe utratit

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod henry_99 29. 12. 2006 09:17

K Vánocům jsem dostal lední brusle, bohužel mi nesedí velikost, šel jsem tedy reklamovat, ovšem do jiného OD, (jednalo se o tu samou prodejnu v jiném městě). Tam mi řekli, že na této prodejně tento výrobek nemají... a že mi ani peníze vrátit nemůžou... tak jsem se s nimi ještě chvíli bavil a ptal, nechal jsem si projet č.kod čtečkou, nebyl nalezen ale když jsem s těmi bruslemi prošel přes detektory, "pípal jsem" o stošest...
Skutečně mě mohli vyhodit s tím, že musím jen do původní prodejny? Tam mi předtím (při koupi) řekli, že mohu reklamovat kdekoliv...
Jsme tací, jaké nás vidí ostatní, proto je tak těžké být sám sebou...
henry_99
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dalich 29. 12. 2006 11:06

Pozor, reklamace a výměna jsou dva rozdílné úkony. Zatímco reklamovat můžete v kterékoliv prodejně obchodníka a obchodník musí reklamaci přijmout, výměna zboží z důvodu chybné koupě je dobrovolným úkonem a nelze ho vynutit. Jinými slovy, koupím-li špatně brusle a nesedí, moje chyba. Záleží na obchodníkovi, zda zboží vymění, nebo ne. Není to jeho povinnost.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod henry_99 2. 1. 2007 15:26

OK, děkuji, naštěstí mají dobrého šéfa, který ke výměně přistoupil, ale ty ženský na přepážkách u info byly s prominutím na pěst...
Jsme tací, jaké nás vidí ostatní, proto je tak těžké být sám sebou...
henry_99
Návštěvník
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků