Pozor na burany z Electro World

Jak, za co, kdy, kde a kolik nejlépe utratit

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod adamek.jan 18. 8. 2007 12:34

Jsem neuvěřitelně naštvaný a budu to řešit! Byl konec června a já byl v Brně, měl jsem půl hodiny času navíc, tak jsem se stavil do Electro World (dále jen EW) a chtěl jsem reklamovat svůj mobilní telefon Nokia E60, který jsem k tomuto měl nachystaný. Říkal jsem si že půl hodiny na předání jednoho mobilního telefonu k reklamaci mi musí stačit. Bylo mi ale vysvětleno, že v EW mají hodně zboží k výdeji a proto teď nemůžou řešit moji reklamaci a že během půl hodiny na to čas mít určitě nebudou. Byl jsem tak blbý že jsem tam i tak čekal tu půlhodinu. Paní měla pravdu, čas si neudělali, ale prodali lednici, pračku a podobně.

Pokračování článku zde na osobním blogu AdaLog Spaces:
Kód: Vybrat vše
http://adalog.spaces.live.com/Blog/cns!E4392B956B452B6A!510.entry
adamek.jan
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Rop 18. 8. 2007 15:19

Již při tom, že na vyřízení reklamace nikdo nemá čas bych okamžitě volal 545 244 463 což je příjem podnětů na České obchodní inspekci v Brně. Číslo které neustále nosím v mobilu a pokud někde řeknu že jim jdu zavolat tak si na mě udělají čas kdekoliv. :-)
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slávek 4. 11. 2007 21:24

Stačilo zajet do nokia servisu v Brně a reklamace byla už dávno vyřízená.
Slávek
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod technista 13. 11. 2007 21:44

Priste si zajed na Lesnou, jsou tam v pohode, mel jsem tam Nokii a Samsunga, vsecho probehlo uplne v klidu a navic kdyz jsem jim rekl, ze ten telefon potrebuju co nejrychleji protoze jsem elice vytizeny (samozrejme kec) tak ho meli pripravenej druhej den. Uz si ale nevzpominam co to bylo za zavadu.
technista
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod manas 13. 11. 2007 22:16

Rop: s tim cislem je to docela fajn napad, jdu hledat jake maji tu u nas :) Ja zase nosim v hlave par paragrafu a kdyz je clovek vytahne ve spravnou chvili a spravne se tvari, tak to taky skoro vzdy zafunguje...;)
Nikon D300s,
Sigma 17-70, Nikkor 50mm f/1,8, Sigma 28-70 f/2,8,Tamron 70-210 f2,8, Blesk Sigma EF DG 500 Super.....
manas
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rop 13. 11. 2007 22:20

technista: myslis Mobil Ask? To je opravdu dobrý servis ... škoda, že je tak zastrčený

manas: no nejhorsi je kdyz narazis na nekoho kdo umi tech paragrafů víc než ty :lol:
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod manas 13. 11. 2007 22:22

No to jo, ale zatim se to jeste nestalo, ne ze bych jich tolik umel, to vubec ne, ale okecam to tak ze to vypada ze je mam v malicku :))
Nikon D300s,
Sigma 17-70, Nikkor 50mm f/1,8, Sigma 28-70 f/2,8,Tamron 70-210 f2,8, Blesk Sigma EF DG 500 Super.....
manas
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 13. 11. 2007 23:17

technista: MobilASK uz davno neni na Lesne, ale v KrPoli a rozhodne bych ho za solidni servis nepovazoval.

Co se tyce COI, ta sama o sobe nevstupuje do aktualnich pripadu, takze s ni se da vystrasit leda ten obchodnik, ktery to nevi.
citát dne: "Kde jde o sekundy, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 13. 11. 2007 23:47

S474N píše:technista: MobilASK uz davno neni na Lesne, ale v KrPoli a rozhodne bych ho za solidni servis nepovazoval.

U MobilAsk jsem měl jednou v opravě telefon. Na generálce. Vyměnili mi kryty, tlačítko power a vůbec celý telefon. Po týdnu jsem byl reklamovat opravu, jelikož jsem telefon nezapl a oni místo reklamace se mi vyjádřili, že byl proveden neodborný zásah v oblasti power tlačítka, a že oprava bude stát cenu převyšující nového telefonu z důvodu výměny základní desky. Takže mi totálně zdevastovali funkční a jen poškrábaný a popraskaný telefon. Škoda 3.000,- Kč a nezmohl jsem nic. Jejich "neodborný zásah" provedli oni. Co na to ČOI? Nic. Telefon byl po záruce a na toto se jejich práce prý nevztahuje. Díky, ale k MobilAsk s telefonem už v životě nepůjdu. Zničili mi telefon.
ICT s důrazem na zabezpečení, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů. Info bezplatně podávám veřejně pouze v rámci své kapacity. Po SZ individuálně 500 Kč / 30 minut.
Raziel-CZ
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 14. 11. 2007 09:01

Raziel-CZ: jo neni nad osobni zkusenost s MobilAskem - zvlaste mnohonasobnou.
citát dne: "Kde jde o sekundy, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků