Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
PatrikChrz píše:Nejkvalitnější a nejprestižnější nemusí být vždy to samé
Myslím, že nejprestižnější bude asi VŠE, ale nejkvalitnější? Ono je složité to hodnotit, taky jak, že? Málokdo jich studoval víc, aby mohl srovnávat, možná podle úspěšnosti absoloventů, ale pochybuji, že se někde dá taková statistika objevit (nechápu jakým způsobem by se sbírala data).
Vysoká škola je spíš víc "o papíru", než "o vzdělání". Získat kvaltivní vzdělání je možné např. i praxí, a lecky lepší. Bohužel (možná bohudík) na některé pozice (hlavně ve státní správě) se bez onoho "papíru" prostě není možné dostat.n/quote]
Rop píše:Já studuji Vysoké učení technické v Brně, Fakultu podnikatelskou .... jako bakalářský obor jsem měl Daňové poradenství ... a teď jako navazující magisterský mám Podnikové finance a obchod ....
Škola je to relativně malá ... jste po celou dobu studia v jedné studijní skupině ... což má nevýhodu, že rozvrh stanovuje škola (chodit s jinou skupinou je tak v 60 % predmetu povoleno) a výhoda je že ty lidi znáte a víte od koho co čekat ... to se hodí hlavně při testech bo při teamových semestrálních pracích .... jinak příprava na to že budete někde šéfem je celé magisterské studium ....
Zase na druhou stranu Masarykova univerzita je škola kde si člověk schání materiály kde se dá a více méně tam nikoho nezná ... to samé VŠE .... proto jsem tam nechtěl jít .... mě se víc líbí takové to "rodinné" prostředí r/quote]
WonDrak píše:Rop píše:Já studuji Vysoké učení technické v Brně, Fakultu podnikatelskou .... jako bakalářský obor jsem měl Daňové poradenství ... a teď jako navazující magisterský mám Podnikové finance a obchod ....