Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
V. UKONČENÍ SMLOUVY
...
2) Ukončení ze strany Poskytovatele
Poskytovatel může ukončit Smlouvu písemnou výpovědí s výpovědní
lhůtou jednoho měsíce, která počíná běžet prvním dnem
nového Zúčtovacího období, bezprostředně následujícího po
Zúčtovacím období, v němž byla výpověď doručena na adresu
Zákazníka. Smlouva může být vypovězena zejména v následujících
případech:
...
c) Nevyužije-li Zákazník placenou Službu ve lhůtě po sobě jdoucích
6ti měsíců.
passydent píše:SUM1WIM: a to zrušení karty ČEZem je bez varování a bez možnosti obnovení?
* Tarify Start, Basic a ZERO již nelze aktivovat na žádost účastníka.
* Pokud bude mít účastník po dobu 12 po sobě jdoucích měsíců na SIM kartě s tarifem ZERO nulovou útratu, je společnost O2 oprávněna poskytování O2 Mobilní hlasové služby ukončit.
xtonda píše:Našel sem to ve VOP:V. UKONČENÍ SMLOUVY
...
2) Ukončení ze strany Poskytovatele
Poskytovatel může ukončit Smlouvu písemnou výpovědí s výpovědní
lhůtou jednoho měsíce, která počíná běžet prvním dnem
nového Zúčtovacího období, bezprostředně následujícího po
Zúčtovacím období, v němž byla výpověď doručena na adresu
Zákazníka. Smlouva může být vypovězena zejména v následujících
případech:
...
c) Nevyužije-li Zákazník placenou Službu ve lhůtě po sobě jdoucích
6ti měsíců.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků