K tomu, že podnikatelské subjekty, využívají místní situaci, resp. svoje postavení. No to je přece úplně normální, takhle se chová každý racionální a zodpovědný hospodář. V souvislosti s tím se divím tzv. levným pojišťovnám, že svoje produkty prodávají za tak nízké pojistné. Ceny velkých a spolehlivých konkurentů stačilo podstřelit o tisícovku, nemusely to být hned dva více tisíc. Lidi by prostě ty vyšší ceny akceptovat museli.
Lidi zpravidla na výběr mají. Jenže platí to, co jsem uvedl výše. Navrhl jsem rodičům, ať přejdou k Amper Marketu. Udělali to? Ne, protože by to vyžadovala jejich aktivitu. Zato podepsali smlouvu se zástupcem Centropolu, který jim zazvonil u dveří. Vrcholem těchto postojů je můj známý, který se mohl rozvést se svojí zlou a škaredou ženou (ona to navrhla). Neudělal to, protože je tak lenivej, že si raději zkazí život, než aby hledal pořádný a dobrý vztah. Radši si s tou svojí ošklivkou vrznul a jsou zase spolu.