ČEZ

Vytápění, klimatizace, obnovitelné zdroje, nové materiály

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Jirka.2 2. 2. 2022 15:49

mě gasnet taky zamítl, podle mě tam ty kreténi do těch 14 dní(u plynu) počítají datum kdy to zpracují a ne kdy jim to nahlásíš, já na to neměl sílu s nima řešit, tak jsem jim to znovu nahlásil s 2 denní rezervou a to už normálně uznali. Asi bych jim to mohl býval reklamovat a hádat se, ale tohle bylo mín bolestné řešení.
Jirka.2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vlkoslav 2. 2. 2022 19:30

Rop píše:A předmět smlouvy s ČEZem jsi četl? Je to hned první věta.

Předmět: "Předmětem Smlouvy je závazek Obchodníka poskytnout Zákazníkovi sdružené služby dodávky plynu..."
Výše Zákazník - domácnost... :-)
vlkoslav
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Rop 2. 2. 2022 20:40

Prosím najdi mi v NOZ definici domácnosti. A zda domácnost může vystupovat v právních vztazích.
To je typ zákazníka. Další jsou "Podnikatelé" a "Velké firmy a korporace"
A hned pod ní najdeš jméno a příjemní zákazníka.
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Korzaik 2. 2. 2022 21:52

andreasbaader píše:Stavy posílám distributorovi, ne dodavateli a nikdy je neodmítl.

No já tam měl napsáno ještě, že mnou nahlášený stav neodpovídá stavu, který eviduje distributor, tedy asi jejich odhadu. Co je samozřejmě klidně možný, dal jsem si něco do plusu.
Korzaik
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Alfréd z hor 2. 2. 2022 22:14

No spíše bylo moc přeoptimalizováno a nahlášený stav nekoresponduje s kontrolním distribučním odečtem, které byly v minulých týdnech a i nyní jsou aktuálně a namátkově prováděny 8-P
Alfréd z hor
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jirka.2 2. 2. 2022 22:26

Ne je to tim, že jim to hlásíš 30.1 za 31.12. Než to zpracují, tak tam maji od distributora už jakoby jinou hodnotu. Jak říkám, mě to u plynu udělali taky(gasnet), pak jsem tam dal o 2 dny novější datum a vše proběhlo v pořádku.
Jirka.2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Korzaik 3. 2. 2022 14:53

Jirka.2: A když bych tedy dnes zadal ten stejný stav třeba k 6.1, tak jak to pak bude s vyúčtováním ke 31.12?
Korzaik
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Jirka.2 3. 2. 2022 17:50

no asi to nějak zprůměrují-odhadnou. Tak zadej k 6.1 o to vyšší, nebo resp teda pokud nechtěj fotku.
Jirka.2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod bufalobil1 7. 2. 2022 09:16

7.1. jsem reklamoval vyučtování elektřiny ( nesouhlasím se stavem odečtu) dnes 7.2. nemám na reklamaci od Čezu odpověď. Krom toho že toho mají moc.Lhůta na vyřízení reklamace by měla být 15 dní a v případě, že jednají s distributorem, tak se prodlužuje na 30 dní (můj případ). V případě porušení lhůty mám nárok na 600 kč za každý den prodlení. Takže na ně nebudu spěchat ať mají klid na práci , každý den zpoždění je dobrý. Chtěl jsem se zeptat zda už někdo takové odškodnění dostal a zda není někde nějaký háček? Jako že bych je měl urgovat a tak nějak?
bufalobil1
Nadšenec

Odeslat příspěvekod retron 7. 2. 2022 11:29

Ukončoval jsem plyn u innogy 30.11., do 30ti dní nepřišlo vyúčtování, urgoval jsem dvakrát na infolince (prý se generuje) a dorazilo až 20.1. tzn. po padesáti dnech a dvacet dnů po zákonném termínu. Samozřejmě s přeplatkem, ten dorazil minulý pátek.
retron
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gman 7. 2. 2022 14:35

bufalobil1 píše:7.1. jsem reklamoval vyučtování elektřiny ( nesouhlasím se stavem odečtu) dnes 7.2. nemám na reklamaci od Čezu odpověď. Krom toho že toho mají moc.Lhůta na vyřízení reklamace by měla být 15 dní a v případě, že jednají s distributorem, tak se prodlužuje na 30 dní (můj případ). V případě porušení lhůty mám nárok na 600 kč za každý den prodlení. Takže na ně nebudu spěchat ať mají klid na práci , každý den zpoždění je dobrý. Chtěl jsem se zeptat zda už někdo takové odškodnění dostal a zda není někde nějaký háček? Jako že bych je měl urgovat a tak nějak?


Já jsem v podobném případě podával stížnost na ERU a bylo mě odepsáno že oni v tomto nejsou oprávněni rozhodovat a mám se obrátit na soud..
Nevím možná ČEZ se k tomu postaví jinak když podáš to nedodržení lhůty s tím že to kdyžtak podáš soudní cestou.
Je tam ale nějaká max. částka na kterou máš nárok myslím.
gman
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod bufalobil1 8. 2. 2022 13:14

Mělo by to být maximálně 24 litrů. A to se ti stalu u Čezu, že tě poslali k šípku, ikdyž reklamaci vyřešeli s prokazatelným zpožděním? To se mám kvůli 2 litrů soudit ? To je přece nesmysl. Potom je tedy ta sankce k ničemu.
bufalobil1
Nadšenec

Odeslat příspěvekod gman 8. 2. 2022 15:43

ČEZ ne byl to mini dodavatel. Myslel jsem to spíš tak že ČEZ by se k tomu mohl postavit lépe a ty 2000 za porušení lhůty ti přiznat.
gman
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod bufalobil1 9. 2. 2022 09:02

Aha. Tak uvidím. Stále nemám, takže třeba to bude těch 24 tis :)
bufalobil1
Nadšenec

Odeslat příspěvekod iguka 24. 2. 2022 13:53

Mám D02 elektřinu na dobu neurčitou a přemýšlím, jestli to teď nemám zafixovat na 3 roky. Protože mám smlouvu z poloviny října 2022, čez mi nabízí jen tento ceník. Co vy, co to máte na dobu neurčitou, budete ještě čekat?

https://www.cez.cz/edee/content/file/pr ... di_web.pdf
iguka
Nadšenec
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků