od astrapa 22. 9. 2014 12:49
Nechci tady uvádět konkrétní informace, protože tuto diskusi čtou. Komunikace s nimi ještě probíhá, je tam víc momentů.
-- 22. 9. 2014 13:00 --
Oni ty obstrukce dělají velmi chytře - že nedostali dopis sdělili telefonicky a operátorka zakázala nahrávání hovoru (sami ale mají na začátku hlášku, že hovor monitorují - slovo "monitorovat" může znamenat cokoli - že u telefon sedí supervizor nebo že se hovor nahrává...).
Musel jsem poslat znovu, ale to už právě skončila lhůta 3 měsíce před výročím smlouvy, čili podle Centropolu se smlouva prodloužila o další 3 roky.
Víc konkrétních údajů tady nechci uvádět, dokud to s nima nedořeším.
I na základě osobních zkušeností - jak byly operátorky arogantní k mé 90leté babičce (pochechtávali se jí, když nemohla najít číslo občanky - seděl jsem vedle bábi a slyšel jsem to), než jsem komunikaci převzal já, CENTROPOL NEDOPORUČUJI. Zaměstnávají tam mladé holky, nemají žádnou úctu ke starým lidem, nechápou, že člověk v tomto věku už těmto věcem nerozumí a bohužel takto slabých lidí cíleně a vědomě zneužívají. Babička bydlí v důchoďáku a tady dealer přepsal skoro celý barák, městu, kterému dům patří, je to fuk, nic s tím nedělají. Od takových firem ruce pryč už jenom z principu, aby člověk nepodporoval neetické podnikání. Samozřejmě, že běžný člověk tyto fígle zná, nebo si najde vzory na internetu, obrátí se na poradnu, ale zneužívat staré lidi, kterým to už nemyslí je s odpuštěním sviňárna.