od pulmann 1. 4. 2024 17:02
Jinak tu mam takovou obecnou otazku k elektrine jako takove. Co kdyz je OPM, kde jiz byla vypoved k urcitemu datu a nestihlo se uzavrit novou smlouvu minimalne 10 dnu predem, ale treba jen 4 dny predem a novy dodavatel to nestihne prehlasit. Jaky je dalsi postup?
TAk to se mě stalo před cca 8 lety.
Od jiného dodavatele jsem přecházel k ČEZu. Vše zařizoval ČEZ, výpověď původnímu podával ČEZ na základě plné moci.
ČEZ tedy podal výpověď.
ČEZ pak ztratil moji smlouvu a k termínu mě nepřihlásil.
Bylo to v Praze.
Po 10ti dnech jsem měl doporučený dopis, že mám neoprávněný odběr a že mi přijdou druhý den odmontovat elektroměr.
Hned jsem to šel řešit na ČEZ, dlouho hledali a pak řekli, že to ztratili .
Smlouvu mi ale neudělali, protože ten proces trvá několik dní.
A celou tu dobu bych měl neoprávněný odběr.
A jestli mi odeberou elektroměr, že to je můj problém.
Řekli mi, že se s nimi můžu soudit.
Musel jsem tedy na dodavatele poslední instance, což je v Praze PRE.
Ti se mnou hned uzavřeli smlouvu, což oni musí.
A měl jsem u PRE 4 měsíce drahou elektriku.
Ale řešení to má.