Europe Easy Energy a.s

Vytápění, klimatizace, obnovitelné zdroje, nové materiály

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod mahdy1666 6. 1. 2022 11:36

Díky za info. Na jaký e-mail jim psát ? Web nefunguje a telefonní číslo je zrušeno
Geocaching Charita - mahdy1666 - první trackovatelný transparentní bankovní účet č. 1666016660/0100 (geocaching nick: mahdy1666)
mahdy1666
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 6. 1. 2022 11:37

yndezit
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mahdy1666 6. 1. 2022 11:49

Díky. Tak jsem jim taky napsal...zatím slušně... :-) Jsem zvjedaff :-)
Geocaching Charita - mahdy1666 - první trackovatelný transparentní bankovní účet č. 1666016660/0100 (geocaching nick: mahdy1666)
mahdy1666
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 6. 1. 2022 11:55

Díky, napsal jsem jim:
Dobrý den,

stále jsem neobdržel konečné vyúčtování za elektřinu.
V případě přeplatku prosím o zaslání na bankovní účet uvedený v https://kancelar.3-e.cz/.

a k tomu jsem zkopíroval svoje údaje o odběrném místě z https://kancelar.3-e.cz/Home/SupplyPoint

tak schválně jestli to pomůže.
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod mahdy1666 6. 1. 2022 11:57

Já jim napsal tohle:

Dobrý den,

Jsem, respektive byl jsem vaším klientem od roku 2011 až do 13.10.2021 (elektřina) a do 16.10.2021 (plyn)

Elektřina: zákaznické číslo: 7300036.... (aktuální stav zaplacených záloh činí 8 700 Kč)
Plyn: zákaznické číslo: 730003.... (aktuální stav zaplacených záloh činí 10 430 Kč)

Dotaz zní: Jak to vypadá s vyúčtováním elektřiny a plynu za období od začátku posledního řádného zúčtovacího období do doby, kdy jste to jako dcera Bohemky na trhu "zabalili" ?

Už jsem dávno u nového, standardního dodavatele obou médií a dokonce i vyúčtování od Dodavatele poslední instance (DPI) proběhlo OK.

Předem díky,

S pozdravem
Geocaching Charita - mahdy1666 - první trackovatelný transparentní bankovní účet č. 1666016660/0100 (geocaching nick: mahdy1666)
mahdy1666
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 6. 1. 2022 12:38

Rovnou reklamuj nedodání vyúčtování v zákonné lhůtě.

Zjisti si

1) od distribuce, k jakému datu předal distribuční fakturaci obchodníkovi a s jakým stavem (telefonicky na distribuci plynu a elektřiny do 2-6 minut).

2) od obchodníka, k jakému datu UKONČIL smlouvu

Nejpozději od data 1) (kdy obdržel data od distribuce) má obchodník standardně 15 kalendářních dnů * na vystavení konečného vyúčtování (dle zákona o DPH), což on dobře ví, ale když bude vědět, že i ty to víš, tak v několika případech mi 2 den vyúčtování přišlo (asi náhoda).

Možná bude i tvrdit, že díky “nějaké” chybě neukončil smlouvu 2) a zadá reklamaci se lhůtou 30 dnů ode dne, kdy tu reklamaci podáš. Dotaz není nutně reklamace.

—-
Edit:
* na webu 3E se zavazují “ Kdy obdržím konečné vyúčtování?
Konečné vyúčtování Vám naše společnost vystaví nejpozději do 4 týdnů ode dne dodání potřebných dat od příslušného provozovatele distribuční soustavy. ” - tedy lhůtu si prodloužili na 2 násobek. S tím je nutno operovat a vyzvat je k dodržení veř. příslibu se znalostí data viz 1)

-- 6. 1. 2022 11:46 --

mahdy1666 píše:Díky za info. Na jaký e-mail jim psát ? Web nefunguje a telefonní číslo je zrušeno


Pokud na mail nereagovali, pak datovou schránku za 5 Kč.

Identifikátor datové schránky:
5z6efj5
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 7. 1. 2022 09:43

Tak na včerejší email už mám odpověď.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš e-mail ze dne 06.01.2022, který jsme v pořádku přijali.
Váš požadavek byl předán k přednostnímu zpracování na fakturační oddělení. Vyúčtování tedy očekávejte v nejbližších dnech.
Děkujeme za pochopení.
....
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod mahdy1666 7. 1. 2022 12:29

Já stále vyčkávám... přišlo zatím tohle:
________________________

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš e-mail, který jsme v pořádku přijali.

Předem se omlouváme za nižší dostupnost naší zákaznické péče, která nastala s ohledem na prohlášení skupiny Bohemia Energy o ukončení podnikání.

Jste-li naším stávajícím odběratelem, o dodávky elektřiny a plynu nepřijdete.
Vaše odběrné místo bylo plynule převedeno k dodavateli poslední instance, který Vám dodávky zajistí nejpozději do 14. 4. 2022 v případě dodávky elektřiny nebo do 17. 4. 2022 v případě dodávky zemního plynu, pokud si nezvolíte jiného dodavatele.

V případě, že jste měl uzavřenou dodávkovou smlouvu s některou ze společností skupiny Bohemia Energy, ale ještě nebyly zahájeny dodávky komodit do Vašich odběrných míst, tak se na Vás režim DPI nevztahuje. V takovém případě, kontaktujte prosím Vašeho stávajícího dodavatele, za účelem potvrzení platnosti Vaší aktuální dodávkové smlouvy.

Veškeré potřebné informace naleznete na našich webových stránkách. Tyto budou průběžně aktualizované.

Toto je automaticky generovaný e-mail, neodpovídejte na něj prosím.

Děkujeme.

Váš tým Europe Easy Energy
________________________

Každopádně díky moc všem zdejším za rady... ;-)
Geocaching Charita - mahdy1666 - první trackovatelný transparentní bankovní účet č. 1666016660/0100 (geocaching nick: mahdy1666)
mahdy1666
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 8. 1. 2022 08:53

Tak mi dnes ráno dorazilo vyúčtování, přeplatek slibují zaslat do 22.1.
U mě je to jen 550 Kč.
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomas3 8. 1. 2022 21:56

Tak jsem na základě podnětu zde podal rovnou reklamaci na opožděné vyúčtování, a zároveň žádost v případě přeplatku o zaplacení penále dle OZ.
Tomas3
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod mahdy1666 10. 1. 2022 08:51

Tak překvapivě po 3 dnech taky dorazilo vyúčtování (dokonce v sobotu), takže "popichovací e-mail" zjevně zafungoval... :-)

Dotaz na bývalé "majitele" patrně nejčastějších domácích tarifů 3E

Elektřina: EL - D- Easy - All - Home Standard 24 - D02d
Plyn: PL - D - Easy - RWE Gasnet

Vychází vám taky tyto jednotkové ceny ? (komplet cena se vším všudy včetně DPH)

Elektřina: 5,548 Kč / 1 kWh
Plyn: 17,565 Kč / 1 m3
Geocaching Charita - mahdy1666 - první trackovatelný transparentní bankovní účet č. 1666016660/0100 (geocaching nick: mahdy1666)
mahdy1666
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 12. 1. 2022 02:46

Proste jsi podelil cenu faktury jednotkami faktury.

To prece nemuze nikomu druhemu vyjit stejne. Hadej proc.
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 12. 1. 2022 11:51

Přeplatek dnes přišel na účet, takže kapitola 3-E můžu uzavřít.
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod yndezit 12. 1. 2022 14:54

Stejně mi to nedá - máte taky v těch fakturách od 3E změnu ceníků (zdražení) elektřiny k 5.2.2021? To mi uniklo.
yndezit
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 15. 1. 2022 01:10

A nemel jsi ukonceni fixace ceny napriklad?
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků