
Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
O svíčkách asi nebudeš. Měl jsem podobnou situaci když jsem loni v únoru přecházel přes skautskou energií od 3-e k Yello. S 3-e jsem měl vypovězenou dodávku elektřiny k 31.1.2020 a Yello mi mělo podle smlouvy zahájit dodávku od 1.2.2020, ale bohužel nezahájili. Dostal jsem dopis od ČEZ Distribuce ve kterém mne informovali, že od 1.2.2020 není k mému odběrnému místu přiřazený žádný dodavatel a žádali mne k bezodkladnému učinění kroků vedoucích ke sjednání nápravy. Yello mne informovalo, že mne připojí až od 8.2.2020 což mi potvrdili i u ČEZu, že na mým odběrným místě evidují dodavatele elektřiny Yello až od 8.2.2020 a že elektřinu v době od 1.2.2020 do 7.2.2020 mi vyúčtuje ČEZ. Musel jsem si to u Yello vyhádat aby respektovali smlouvu a učinili nápravu což se stalo až někdy asi 10.2.2020 kdy zpětně zaevidovali dodávku elektřiny od 1.2.2020. Jedna se asi o šlendryjánství kdy nového zákazníka zaeviduji u distributora energie tak jak jim to vyhovuje a to, že bude několik dnů bez dodavatele jich nezajímá. Doporučil bych to řešit už nyní s novým dodavatelem elektřiny a nečekat až tě distributor bude informovat, že na tvým odběrným místě neevidují žádného dodavatele a budou tě žádat o učinění nápravy.mahdy1666 píše:co mě zarazilo je start dodávky 3.11.2021 (elektřina je od 1.11.2021). Co myslíte, jedná se o lidskou chybu přepisu textu nebo holt budeme 2-3 dny o svíčkách?
myšpulín píše:Já odstoupení udělal přes https://online.3-e.cz a potvrdili mi ho asi 3 den do mailu, to jsem vytiskl a donesl s dalšími podklady na ČEZ, kde jsem uzavřel novou smlouvu.
evelista píše:hahaha urgence, hahaha, pani ja chci urgenci, kamo spadne do uplne stejnyho urgen kose jako kazdy.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků