Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod qwertz375 26. 8. 2021 14:59

@xls: Bug report se screenshotem chyby jste bance poslal, nebo vás jen baví prudit na fóru?
qwertz375
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 26. 8. 2021 15:10

Linda z Rb píše:
Lol Phirae píše:
xls píše:mimo pracovní dobu to neprošlo nikdy. Je jedno, jestli to byla koruna, 5, 50.000 nebo 99.000, prostě když to nefungovalo, tak ten den neprošlo nic. Pro mě výkon nedostatečný.


Já to včera zkoušel kolem 20 hod. přes QR kód v mobilní aplikaci, pár stovek Kč do Air Bank. OP se nabídla až na 4. pokus. Už jsem tady o tom nejednou psal. Lindo, nechcete s tím konečně něco dělat?



Dobrý den,
nemáme hlášeno nic o tom, že by OP nefungovaly. Limit pro OP, jak jste zde již psali, je stále 100.000,-Kč. Jestliže si myslíte, že háček by mohl být přímo ve Vašem SPB, obraťte se na info@rb.cz, kolegové to prověří.
Hezký den, Linda z Raiffeisenbank


Já nevím, co to je SPB. Prostě ta možnost tam vůbec není, jen možnost expresní platby. Několikrát ukončím aplikaci a možnost při neprovedené OP neprovádět standardní platbu tam najednou je. Projevuje se to opakovaně, na bance příjemce nezáleží (samozřejmě se jedná o banky podporující OP). Opět vyzkoušeno právě teď.

P.S. Debugujte si to sami, nemám na tohle čas.
Chcete nějaký bonus? Kódy (Twisto 150 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod hanssh007 26. 8. 2021 15:10

Já se přidávám, okamžité platby z Raiffeisenbank mi mnohokrát neprošly.
hanssh007
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Milos 26. 8. 2021 15:17

A nemohlo se jednat a nějaký problém na druhé straně? Před nějakou dobou jsem zadával OP z ČSOB, banka mi platbu normálně přijala a potvrdila a v zápětí mi přišla informace, že OP nebyla provedena a že ji zrušili. Nevím jak přesně technicky OP fungují, ale bankéř mi tvrdil, že pokud má přijímací banka nějaký problém a do určitého času OP nepřijme a nepotvrdí odesílací bance, tak ta tu platbu stornuje. Pokud by OP fungovaly naprosto spolehlivě, tak by například při zadávání platby byla zbytečná volitelná možnost, jestli provádět/neprovádět standardní platbu při neúspěšné OP.
Milos
Inventář

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 26. 8. 2021 15:36

Milos píše:Nevím jak přesně technicky OP fungují, ale bankéř mi tvrdil, že pokud má přijímací banka nějaký problém a do určitého času OP nepřijme a nepotvrdí odesílací bance, tak ta tu platbu stornuje


Jak by to mělo fungovat, popisuje velmi srozumitelně p. Fencl z ČNB zde.

Milos píše:A nemohlo se jednat a nějaký problém na druhé straně?


Samozřejmě mohlo, akorát že není, protože když tu samou platbu zkusím z jiné banky v tu samou dobu, není s ní žádný problém. Tenhle problém je evidentně specialitou RB. (Tedy katastrofální spolehlivost OP byla ještě u PS, nemůžu už otestovat, účet jsem před rokem zrušil.)
Chcete nějaký bonus? Kódy (Twisto 150 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod xls 26. 8. 2021 16:53

qwertz375 píše:@xls: Bug report se screenshotem chyby jste bance poslal, nebo vás jen baví prudit na fóru?


Proč bych bance měl posílat její screenshot její vlastní zprávy? Nehledě na to, že na to tady upozorňovali jiní dávno přede mnou a před tím, než jsem si účet otevřel, a upozorňují na to i teď, co jsem 1 zrušil a 2 na zrušení čeká. Kdyby to chtěli řešit, měli mraky možností.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod qwertz375 26. 8. 2021 17:43

@xls: Protože to je jediný efektivní způsob, jak hlásit a odstraňovat chyby v informačních systémech.
qwertz375
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 26. 8. 2021 18:08

qwertz375 píše:@xls: Protože to je jediný efektivní způsob, jak hlásit a odstraňovat chyby v informačních systémech.


Tak jasně, přece se s hlášením chyby nebude obtěžovat zaměstnanec, co je za to placenej .
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod qwertz375 26. 8. 2021 18:17

To co se objevuje ve zdejší diskuzi nevalné úrovně s prominutím není "hlášení chyby".

A u některých místních diskutujících je to už takový kolorit, takže je snad ani nelze brát vážně :lol:
qwertz375
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod audiobullys 26. 8. 2021 21:53

Mě poradne ani ta aplikace nefunguje, kliknu na příjemci platby a čau nazdar zavíráme krám, zkuste to jinak.
Mjdat dvakrát jak by řekl Miloš Knorr
Klidně vám to tam můžu poslat to video jak spadne aplikace.
Ještě pár dní v září a jdu tam na pobočku to zrušit všechno. kreditku, sporáky, úvěr doplatit a čau nazdar. hypotéku jsem tam měl neceléj rok naštěstí.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod MP007 27. 8. 2021 06:00

Možná nejsem standardním uživatelem účtu, ale OP využívám cca 5-10x měsíčně do i z banky a v posledních dvou měsících jsem neměl ani jeden případ, kdy by platba z RB neodešla nebo se z ní vrátila do původní banky jako nerealizovaná. Tím nezpochybňuji, že někdo problém s OP opakovaně neřeší, ale já se s tím v posledních měsících nesetkal ani jednou. Účet jsem dříve zrušil po zpoplatnění SMS k přihlašování do IB a letos znovu založil v rámci přechodu z ING (minimálně po dobu výhodného SU).
Od sloučení z EQ raději nic neočekávám... ale třeba RB překvapí nějakou novou inspirací. Hlavně jsem zvědav na zvládnutí převodu pravidelných plateb typu důchodů apod, protože otci tam důchod chodí. Zda to zvládne zajistit s úřadem systémově banka nebo budou všichni klienti hromadně s papírem úřady obíhat.
MP007
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod elfin 27. 8. 2021 16:01

Po včerejší aktualizaci eKonta funguje všechno normálně? Mám ji zatím bloklou, tak nevím jestli ji povolit, aby zase nebyl s něčím problém. Změnilo se něco k lepšímu?
elfin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod dropino 27. 8. 2021 16:16

Vazeny kliente, v predchozich dnech jsme Vam omylem zaslali SMS s vyzvou k vyzvednuti bonusu za prechod z ING. Velmi se Vam za tuto chybu omlouvame. Dekujeme za pochopeni, Vase Raiffeisenbank
dropino
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Linda z Rb 27. 8. 2021 17:43

Lol Phirae:

Dobrý den,
zkratka SPB je Smart Phone Banking tedy mobilní bankovnictví. Omlouvám se, že jsem to nevysvětlila rovnou. Zde v diskuzním fóru Vám to nijak neopravíme. Abychom mohli prověřit, z jakého důvodu Vám nelze platby posílat, je potřeba, abyste zaslal na info@rb.cz popis situace + info o Vás (např. číslo účtu).
Hezký den, Linda z Raiffeisenbank

-- 27. 8. 2021 18:47 --

audiobullys píše:Mě poradne ani ta aplikace nefunguje, kliknu na příjemci platby a čau nazdar zavíráme krám, zkuste to jinak.
Mjdat dvakrát jak by řekl Miloš Knorr
Klidně vám to tam můžu poslat to video jak spadne aplikace.
Ještě pár dní v září a jdu tam na pobočku to zrušit všechno. kreditku, sporáky, úvěr doplatit a čau nazdar. hypotéku jsem tam měl neceléj rok naštěstí.


Dobrý den,
je potřeba se obrátit přímo na banku na email info@rb.cz. Omlouváme se, ale zde na diskuzi nemáme možnost Vám aplikaci prověřit, případně opravit.
Hezký den, Linda z Raiffeisenbank
Linda z Rb
VIP uživatelka

Odeslat příspěvekod drkarel 27. 8. 2021 18:15

Lindo, prosím Vás, já s IB a SB řeším (tedy spíš neřeším) následující problém: Dříve měli účty v RB, k nimž jsem všem měl dispoziční právo, 3 další členové rodiny. Tyto účty jsou již déle zrušené a nikdo už v RB nemá žádný produkt. Z nějakého důvodu se mně jako výchozí v IB i v SB zobrazuje osoba manželky - tedy nic. Nikde se mi nepodařilo najít, kde by se toto dalo přenastavit.
drkarel
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků