wit.cz píše:Pročetl jsem několik stran zpět a jako staronový klient mám také problém se založením účtu přes BI, tak čekám na kurýra. Kdo využil stejnou nabídku jako já (viz obrázek níže), nebyl pak problém s tou tisícovkou za převedení? Pochybuju totiž, že k tomu dojde, pokud se proces změnil na kurýra.
https://ctrlv.link/shots/2023/01/31/h5b5.png
Ještě doplním další vývoj: z infolinky RB mi volali, jestli je žádost dokončená a jestli mám nějaké otázky (žádost jsem dával dvakrát - zkoušel jsem bankovní identitu ČSOB, následně tuto žádost nedokončil a poté znovu přes ČS). Ptal jsem se na tu tisícovku a prý je to jen pro nové smlouvy stavebního spoření. V podmínkách jsem to nenašel, resp. ten e-mail, který jsem obdržel na ně ani neodkazuje. Pro jistotu jsem napsal dotaz na info@rb.cz a dostal stejnou odpověď. Tak to je už úplnej korporátní bordel.