od vlazy 18. 7. 2024 13:22
Tak mobilní bankovnictví stále nefunkční a nejde se tam přihlásit. Stále se něco vymňoukává. Když se mi nakonec dnes jednou podařilo přihlásit a chtěl jsem zadat příkaz tak to vypsalo, že "Smart Banka se teď nemůže připojit" a tím to skončilo. Do IB se také nedostanu, protože tam je to třena potvrdit na mobilu ve smart bance, ale jak když se do ni kvůli vymňoukávání nejde přihlásit a placenými SMSkami tuto banku nehodlám sponzorovat. Na stránkách Monety ohledně toho, že mají nefunkční bankovnictví žádná zmíňka nebo omluva za to. Chápu, že problémy s bankovnictvím se občas stávají v každé bance, ale banky se to snaží co nejdříve řešit a vyřešít a také dávají o tom vědět klientům na svých stránkách nebo i e-mailem. MMB to asi vůbec nepáli, pokud vůbec ví o tom, že jim to nefunguje a tváří se tak jak by vše měli v naprostém pořádku. Možná nám takto chtějí dát najevo aby jejích klienti jejích bankovnictví nepoužívali. Bohužel na platby které jsem chtěl zadat v MMB budu muset použít jinou banku.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10