Poslední zkušenost s Axou: (podotýkám, že za poslední min. 2 roky ne jediná!)
za klienta jsem odeslal výpověď PS na auto dne 4.9.2009 s výpovědí ke konci pojistného období k polovině prosince 2009, tedy s dostatečným přestihem. V lednu příšla první upomínka pro nezaplacení lhůtného pojistného na cca 800,-Kč, volali jsme, výpověď dohledána, operátorka arogantní. Přislíbeno napravení stavu, blekotání o zpracovávání na Slovensku. V únoru přišla druhá upomínka, v textu upomínky vyčísleno cca 800, ve složence cca 1800,- Opět telefonát (opět na placenou linku:) ) výpověď podaná a doručená není, klient musí zaplatit částku na složence a basta. Podána písemná reklamace, po týdnu odpověď, omlouváme se, při přijetí výpovědi byla tato špatně naskenována, okamžitě upravíme stav do výpovědi k datu, kterou klient požadoval.
Ještě se divíte mé důvěře v AXU?