FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
Poštovní spořitelna |
---|
evelista - Nadšenec |
19. 7. 2021 22:25 |
Muj atm limit je 1000, kolega co ma aktivaci u cs ve strjny den hen 200
|
Poslední příspěvek |
A1rh- - Diskutér |
19. 7. 2021 22:54 |
těch 200 GBP jsem myslel Fair Use Policy limit pro výběr z ATM
navázanou kreditkou |
Zedna1 - VIP uživatel |
6. 9. 2021 11:46 |
Postovka ma ted v zari zase bonusovou akci (700+300+1000), obdobnou jako loni
https://www.postovnisporitelna.cz/porta ... na-az-2000 https://www.postovnisporitelna.cz/porta ... rt-700.pdf |
losalamos - Nadšenec |
6. 9. 2021 15:28 |
Tady jsem měl nějaké potíže s propojením Poštovní spořitelny při založení ČSOB identity :
viewtopic.php?p=12978281#p12978281 Pozor na každý krok. |
LaNov - Nadšenec |
16. 9. 2021 22:04 |
Kam přejít z Poštovní spořitelny?
Řeším problém: teta má Poštovní účet, "protože pošta" (je na vesnici a občasné hotovostní transakce). Teď povinná bankovní identita, která je problém (teta nemá vlastní email, tak jsme tam kdysi na začátku dali můj, což je problém - "tento email už existuje", smlouva je jen k podepsání, měna není možná). Teta je hotová, že se nemůže dostat do IB ("on mě to někdo keknul") a chce z PS pryč (to nemluvím o kolapsu infolinek atd.). Máte nějaký tip? BTW proč teď 16.9.2021 23:00 místo IB svítí "Právě pracujeme na úpravách internetového bankovnictví, smartbankingu a telefonního bankovnictví. Stránky proto budou k dispozici nejpozději 3. 9. 2021 ve 22:20, 4. 9. 2021 ve 23:20 a 5. 9. 2021 ve 4:20. |
vlazy - Poslední varování |
16. 9. 2021 22:40 |
Je to tak jak tam mají napsané "Plánovaná odstávka". To se v bankách občas stává, že když něco aktualizuji, mění, opravuji atp. tak mají ty stránky dočasně vypnuté. Ty datumy které už dávno byly kdy budou stránky k dispozici se jim ale příliš nepovedly.
|
Milos - Inventář |
17. 9. 2021 08:19 |
LaNov píše Kam přejít z Poštovní spořitelny? Řeším problém: teta má Poštovní účet, "protože pošta" (je na vesnici a občasné hotovostní transakce). Teď povinná bankovní identita, která je problém (teta nemá vlastní email, tak jsme tam kdysi na začátku dali můj, což je problém - "tento email už existuje", smlouva je jen k podepsání, měna není možná). Teta je hotová, že se nemůže dostat do IB ("on mě to někdo keknul") a chce z PS pryč (to nemluvím o kolapsu infolinek atd.). Máte nějaký tip? Ten e-mail nejde změnit telefonicky ani třeba na pobočce či na poště? Nebo zkusit změnit dočasně e-mail ve svém bankovnictví, aby v jejich systému existoval ten e-mail jen jednou? Přijde mi to jednodušší, než měnit banku. Tipů na účet v jiné bance je spousta, jaké hotovostní transakce je teta zvyklá na poště provádět? Používala bankomaty ČSOB pro výběry či vklady? Používá hloupý nebo chytrý telefon? Některé banky totiž ustupují od ověřování přístupu do internetového bankovnictví pomocí SMS (případně to zpoplatňují) a nahrazují to aplikací v mobilu. |
minarjo - Inventář |
17. 9. 2021 08:47 |
Proboha vždyť založení nového emailu kdekoliv (Seznam, Centrum) je otázkou ani ne 5 minut! Také jsem mamce (v důchodovém věku) do účtu nahlásil druhý svůj email, který používám právě pro její záležitostí, a to nejen u banky, ale i jiných institucí jako VZP, pojišťovna, předplatné časopisu atd. Takže na email se vymlouvat mi přijde ubohé, i bez starých rodičů má dnes většina lidí e-mailů více (pracovní, soukromý...) a není to žádný problém ani jiné zdržování (vždyť i poštovní klient v mobilu či PC stáhne emaily všechny bez ohledu na to, kolik email účtů dotyčný má).
|
LaNov - Nadšenec |
17. 9. 2021 20:47 |
Problém samozřejmě není v založení emailu, ale v tom, že email nešel změnil a teď už se nejde přihlásit. Na dotaz na emailovém formuláři došlo jen "zavolejte na linku". A hlavní problém je v trápení starých tetiček nějakou identitou, kterou na 100% nebudou potřebovat. Postžiro si asi nechá (starý člověk se bojí změny), akorát teď chce, abych jí to pomohl vyřešit, což jde dost blbě (jejím jménem nemůžu nikam volat), když s ním půjdu na tu jejich vesnickou poštu, tak tam se obávám, že nic nevyřešíme.
|
Milos - Inventář |
17. 9. 2021 21:24 |
Když budeš vědět ověřující údaje o účtu a její rodné číslo, tak jejím jménem na jejich telefonní linku můžeš klidně zavolat a budou se s tebou normálně bavit. Takto jsem řešil za tchýni taky určité věci kolem jejího účtu u Poštovní spořitelny.
|
losalamos - Nadšenec |
21. 9. 2021 13:07 |
Provázanost na různá neplánovaná zákoutí v rámci ČSOB/Poštovní je život komplikující, viz moje zkušenosti.
Možná by šlo využít situace, kdy dotyčný majitel účtu zavolá, identifikuje se a potom předá telefon k řešení další přítomné osobě. |
Vasek06 - Nadšenec |
4. 10. 2021 21:16 |
Přišla někomu nabídka od Ery - PRAVIDLA MARKETINGOVÉ AKCE Odměna za zasílání pravidelného příjmu na účet ... ?
Oslovený klient se považuje za Účastníka Akce, pokud je v Akčním období, nejméně ve třech po sobě jdoucích kalendářních měsících na jeho Účet připsaný příjem. Příjmem se pro účely této Akce rozumí součet všech příchozích transakcí na Účet .... Do Příjmu se nezapočítávají převody mezi účty Osloveného klienta, které má Oslovený klient vedeny pod obchodní značkou ČSOB nebo Poštovní spořitelna. Chápu to správně, že splněním je i "převod z jiného účtu" ? |
qxdxqxdx - Trvalý BAN |
5. 10. 2021 04:09 |
Ano. A výše odměny?
|
Vasek06 - Nadšenec |
5. 10. 2021 07:24 |
1000,-
|
culti - Nadšenec |
6. 12. 2021 09:46 |
Prosím o radu:
Před cca 14 dny jsem zakládal na poště běžný účet u PS a paní mi tvrdila, že pokud chci využívat i aplikaci ČSOB Smart, tak musí aktivovat i Identitu. Že prý jinak se do aplikace bez toho nepřihlásím. Moc se mi to nezdálo, ale spěchal jsem, tak jsem na to kývnul a říkal si, že to kdyžtak deaktivuji. Je to opravdu tak, že aplikace ČSOB Smart je podmíněna tou Identitou? Děkuji |
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 Další stránka Stránka 216 z 220 [ Příspěvků: 3299 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |