FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Poštovní spořitelna

Offline - Mírně pokročilý Profil 
10. 11. 2020 20:37 Odeslat příspěvek
Bonus za založení účtu 1000 Kč pro doporučovatele a doporučeného, doporučený minimálně poslední rok nesměl být klientem.
Platí zřejmě pouze pro někoho - mě přišlo dopisem, zřejmě přes mého zaměstnavatele, má u Ery vyjadnáno něco navíc (viz podmínky akce).
Kdyby jste někdo chtěl doporučit, tak vás samozřejmě rád doporučím :-)
https://www.postovnisporitelna.cz/porta ... kolegu.pdf
Poslední příspěvek


Offline - Mírně pokročilý Profil 
10. 11. 2020 20:58 Odeslat příspěvek
Z podmínek akce:

...• nejméně ve třech po sobě jdoucích kalendářních měsících bude na Nový účet Nového klienta
připsaný příjem od zaměstnavatele zapojeného do ČSOB Motivačního programu za níže
uvedených podmínek ....

To by mohlo vadit !?


Offline - Mírně pokročilý Profil 
10. 11. 2020 21:11 Odeslat příspěvek
jo, to bude asi vadit. :-\


Offline - Diskutér Profil 
10. 11. 2020 23:07 Odeslat příspěvek
... a která je zaměstnancem stejného zaměstnavatele zapojeném v ČSOB Motivačním programu jako Stávající klient.

Tedy jen z vlastní firmy.


Offline - Nadšenec Profil 
6. 1. 2021 11:14 Odeslat příspěvek
Opět nabízí 1.000,- za založení účtu a případně další 1.000,- za penzijko.
https://www.postovnisporitelna.cz/portal/n/az-2000?bid1=dis-RET-PS-konto_ostatni-PostovniUcet2021-21w01-PostovniUcetPenzijko_CNC-pack_Branding-cnc_zpravodajsky_pack-red170016309


Offline - Diskutér Profil 
6. 1. 2021 12:01 Odeslat příspěvek
Jen tam je podmínka
Účastník Akce v posledních 12 kalendářních měsících zpětně ode dne spuštění Akce, nebo v Době trvání Akce neukončil smlouvu o vedení žádného z platebních účtů vedeného pod obchodní značkou ČSOB nebo PS.

https://www.postovnisporitelna.cz/porta ... -karty.pdf


Offline - VIP uživatel Profil 
13. 1. 2021 18:28 Odeslat příspěvek
Ted (dnes?) nefunguji okamzite platby z Postovky do FIO, zkouseno ze SmartBankingu i InternetBankingu.

Zajimave jak se to u nich projevuje, okamzita platba normalne bez chyby odesla, ale vzapeti se objevil identicky pohyb s opacnym znamenkem. To znamena, ze oni neumi pockat na vysledek te okamzite platby (desetiny sekundy) a vypsat dle toho patricne hlaseni (OK nebo chyba) a misto toho radeji v pripade chyby vygeneruji novou zpetnou platbu neboli vratku.

Tento system se mi zda DOST nestastny!

PS: Platbu jsem nakonec uspesne odeslal jako standardni (tzn. ne okamzitou).

EDIT:
Tak mi prislo do emailu i hlaseni o teto chybe:

Citace
... platební příkaz na účtu ..., ...
byl odmítnut z technických důvodů. Momentálně nelze okamžitou platbu zadat.


EDIT:
ta bonusova akce uz tu byla zminena, takze smazano ...


Offline - Inventář Profil 
13. 1. 2021 19:33 Odeslat příspěvek
Je to normální, stejně to dělá s tím vrácením odeslané OP třeba Equa, když je transakce neúspěšná. A nejde jen o výpadky, někdy neodporuje OP pro daný typ účtu cílová banka. Třeba OP do mBank nefungují na účty kreditky, vrátí se obratem (pokud odesílací banka nepodporuje automatickou změnu neúspěšné OP na platbu běžnou, což umí třeba RB či Fio). Důvod: mBank příchozí OP podporuje jen na účty mKonto, odchozí neumí ještě vůbec :(


Offline - Mírně pokročilý Profil 
14. 1. 2021 10:05 Odeslat příspěvek
V dubnu začne přechod do společného internetového bankovnictví s ČSOB. Papá, Poštovko. https://www.penize.cz/osobni-ucty/42331 ... vi-i-cenik


Offline - Diskutér Profil 
14. 1. 2021 11:57 Odeslat příspěvek
Já platil včera z csob do Fia neky po 20 hod a taky první pokus zamítnutá platba, říkám co to je? Tak jsem to zkusil znova a pak už ta okamžitá platba odešla a dorucili to.


Offline - Nadšenec Profil 
11. 2. 2021 13:45 Odeslat příspěvek
Poštovka má dnes nějaké problémy s platbou kartou na internetu. Nefunguje ověřování, které místo zaslání ověřovací SMS nutí uživatele použít ověření přes ČSOB klíč (Poštovka zatím nepoužívá aplikaci ČSOB klíč).


Offline - Mírně pokročilý Profil 
8. 3. 2021 12:25 Odeslat příspěvek
Jak dlouho bude přechod klientů Poštovní spořitelny na nové společné internetové a mobilní bankovnictví trvat? Do kdy ponecháte souběžně dosavadní verzi? "Rádi bychom všechny uživatele převedli do konce září. Nejde to udělat najednou. Když to ale nějaký klient bude chtít dříve, samozřejmě mu to umožníme. Klienti, kteří využívají ČSOB ID, si uživatelské jméno ani heslo nebudou muset měnit." https://www.penize.cz/osobni-ucty/42483 ... -internetu


Offline - Administrátor Profil 
28. 4. 2021 12:41 Odeslat příspěvek
Vypadá to, že u Poštovky se už nebude muset plnit obrat
https://www.facebook.com/271987065151/p ... ry_index=0

Přílohy

post.png
post.png
[ 405.54 | Zobrazeno 80 krát ]




Offline - Nadšenec Profil 
28. 4. 2021 13:33 Odeslat příspěvek
no jo, a ČSOB Plus Konto taktéž


Offline - Diskutér Profil 
28. 4. 2021 13:49 Odeslat příspěvek
Jo ono už je to tak od 1.4 co vyšel nový sazebník kde tato podmínka zmizela jen to nikde nebylo promováno.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 220  Další stránka
Stránka 214 z 220 [ Příspěvků: 3299 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies