FinExpert.cz |
Přihlásit se |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Předchozí stránka | Další stránka |
Unicredit Bank |
---|
radoch1 - Návštěvník |
16. 1. 2022 19:32 |
Já čekám na připsání 1. bonusu taky, pořád nic, tak jsem podal předevčírem už tlf reklamaci. Při té příležitosti jsem se dozvěděl, že mám u nich účty dokonce 2 včetně karty, aniž bych měl o tom nějaký doklad......neuvěřitelný bordel. A to si hraji se zaměřením na TOP klientelu.....
|
Poslední příspěvek |
jjrr - Trvalý BAN |
16. 1. 2022 19:41 |
A bance, která v dnešní době nepodporuje okamžité platby zdarma, bych se vůbec vyhnul obloukem. Já tam pouze čerpám bonusy, na používání to vhodné není.
|
ladik1983 - Mírně pokročilý |
16. 1. 2022 20:22 |
radoch1 píše Já čekám na připsání 1. bonusu taky, pořád nic, tak jsem podal předevčírem už tlf reklamaci. Při té příležitosti jsem se dozvěděl, že mám u nich účty dokonce 2 včetně karty, aniž bych měl o tom nějaký doklad......neuvěřitelný bordel. A to si hraji se zaměřením na TOP klientelu..... Jestli spíš ten bordel nemáš u sebe, když ani nevíš, že tam máš dva účty |
radoch1 - Návštěvník |
16. 1. 2022 21:30 |
To vážně ne, smlouvu mám jen na 1 účet. Spíš byl problém asi v tom, že se online založení nezdařilo a musel jsem s tím na pobočku. A tam jsem se mimochodem dozvěděl, že to není neočekávaná závada, ale vlastnost
|
Navstevnik123 - Nadšenec |
4. 2. 2022 12:54 |
Unicredit nezklamala - výpověď účtu k datu x a i po tomto datu účet dál funguje. Tak asi podám další výpověď nebo nevím
|
minarjo - Inventář |
4. 2. 2022 17:19 |
Také jsem musel na pobočce vypovídat Ukonto dvakrát (rok a kus zpět), nic si z toho nedělej. Mají složité systémy, každý typ účtu se vypovídá jinak a nad mým "případem" se na pobočce shromáždili všichni 3 bankéři, aby dospěli ke konsenzu, ať tedy výpověď je zadána ještě tím druhým způsobem (to naštěstí zabralo, pak už do 10 dní účet opravdu zrušen). Prostě takový bordel jsem jinde neviděl
|
PatrikChrz - Administrátor |
5. 2. 2022 11:01 |
Mně po výhře u Arbitra zablokovala Unicredit účet, tak jsem z nich alespoň vylomil úrok z prodlení. Jako šlo o pár stovek (měl jsem tam asi 90 tisíc nějaké 3 týdny), ale na rozloučenou dobré
|
jjrr - Trvalý BAN |
5. 2. 2022 11:51 |
Kde všude už jsi na blacklistu?
|
xls - Inventář |
5. 2. 2022 14:00 |
Tak tenhle ústav je čím dál tím větší odpad. Jsem zvědavej, kam to budou směrovat dál.
|
jjrr - Trvalý BAN |
10. 2. 2022 12:23 |
Už snad půl roku po mě chtějí, abych jim zavolal. Každý měsíc pošlou 1 až 2 SMS. Proč nezavolají sami?
Vazeny kliente, na zaklade narizeni zak. c. 253/2008 Sb. je kazda banka povinna pravidelne aktualizovat udaje svych klientu, aby mohla spravovat jejich ucty. Z toho duvodu prosime o telefonicke kontaktovani jakekoliv pobocky UniCredit Bank. Aktualizace udaju je nutna do 24.03.2022. Dekujeme Vam za spolupraci. Vase UniCredit |
Rop - Administrátor |
10. 2. 2022 17:04 |
Schválně počkej co se po tom 24. 3. 2022 stane.
|
jjrr - Trvalý BAN |
10. 2. 2022 17:10 |
Asi nic, protože při předchozích SMS dávali jiné datumy, některé už proběhly.
|
beardie - Kolemjdoucí |
12. 2. 2022 21:14 |
nevite nekdo proc uz UNI nenabizi M&M kreditky?
|
retron - Diskutér |
13. 2. 2022 00:46 |
asi protože přešli komplet na VISU
|
VVNP - Mírně pokročilý |
13. 2. 2022 09:43 |
Zajímavá informace. Tedy po skončení platnosti mi už novou M&M nevydají? Ten účet už držím jenom kvůli ní.
|
Nahoru |
Odeslat nové téma | Odeslat odpověď |
Přejít na stránku Předchozí stránka 1 ... 315, 316, 317, 318, 319, 320, 321 ... 549 Další stránka Stránka 318 z 549 [ Příspěvků: 8230 ] Předchozí téma | Následující téma |
Verze pro tisk |
Superfórum » Obsah fóra » Peníze » Platební styk |
Hledat |
Zobrazit v normálním vzhledu |
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies |