FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Unicredit Bank

Offline - Nadšenec Profil 
16. 11. 2020 11:01 Odeslat příspěvek
nejlepší jsou ty Podmínky kampaně (link míří jen na logo Nike). Neumí vytvořit ani webovou stránku s funkčními odkazy.
Poslední příspěvek


Offline - Diskutér Profil 
16. 11. 2020 13:13 Odeslat příspěvek
Otázka je, jestli to bude i pro klienty, kteří nedávno u nich měli U-konto. Taky bude zajímavé, jak rozklíčují podmínku "Na nové U konto si začněte posílat výplatu v minimální výši 30 tis Kč měsíčně."

Už jsem jim napsal na chatu a chybu evidují a opraví. Vtipné je, že na https://www.nprague.cz/ boty Nike Air Zoom Tempo Next% vůbec nemají. To je zase bordel. :roll:


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EDIT: Tak v podmínkách je:
Účastník Kampaně, Kampaňový klient – fyzická osoba starší 18 let s trvalým pobytem v České republice, která si během trvání Kampaně u Banky otevře Konto. Kampaňový klient je výhradně nový klient, který neměl v minulosti s Bankou žádný smluvní vztah, nebo bývalý klient, který v uplynulých 36 kalendářních měsících nebyl majitelem žádného účtu u UniCredit Bank.

Mzda – příchozí elektronická platba na nově založený účet Účastníka Kampaně v minimální výši 30 000 Kč přicházející jednou měsíčně z účtu právnické osoby.

Takže pro mě smůla, měl jsem u nich před rokem účet. :-( No nic, Etiopští běžci umí běhat i bos. :-)


Offline - Nadšenec Profil 
20. 11. 2020 17:14 Odeslat příspěvek
Odbornici z UCB me pri zruseni uctu mobilitou zrusili jen korunovy ucet, ale koukam nevyzadany na nej napojeny a nikdy nepouzity eurovy nezrusili. Doufam ze si za tento ucet nezacnou uctovat poplatecek, kdyz nebudu jiz logicky aktivne vyuzivat ucet???


Online - Diskutér Profil 
20. 11. 2020 17:29 Odeslat příspěvek
A proč by měli rušit eurový? Ve formuláři kodexu mobility se žádá vždy jen o zrušení jednoho konkrétního účtu a na něj navázaných služeb. Jiné účty, typicky pokud nejsou součástí balíčku toto rušeného, samosebou zůstávají. A tím že jsem Ukonto sám měl (a bez eurového účtu), tak vím že ten EUR účet byl nepovinnou součástí, na který se při sjednání Ukonta ptali zda ho chci, tedy není to pevná součást Ukonta a musíš zrušit zvlášť.
Ostatně i kdyby tomu tak nebylo, tak Kodexem mobility se přenáší vždy účet ve stejné měně jako ten ze kterého jsi přenos zadal (neboli musí platit shoda měn účtů). Tedy nelze nárokovat kodexem mobility přenos EUR účtu z UCB na CZK účet u jiné banky a jeho následné zrušení, i kdyby byl v žádosti svým číslem jasně uveden. To už zde někdo psal, že ho s takovou žádostí poslali kamsi.


Offline - Návštěvník Profil 
20. 11. 2020 17:35 Odeslat příspěvek
A zakládal jsi na pobočce? Já zakládal loni online v akci s mobilitou a na eurový účet jsem ve formuláři dotazován nebyl, prostě mi ho založili, i když jsem o něj nestál.

Po zrušení CZK účtu přes mobilitu a tím pádem zániku balíčku si následně za EUR účet účtují poplatek 50 Kč měsíčně.


Offline - Nadšenec Profil 
20. 11. 2020 17:37 Odeslat příspěvek
Budou za ten nevyuzivany euro ucet uctovat poplatecek?


Offline - Mírně pokročilý Profil 
20. 11. 2020 18:10 Odeslat příspěvek
Pokud k euro účtu byla navázaná karta a v případě že ji nezrušili, tak kromě vedení 50Kč měsíčně si pravděpodobně budou účtovat i 500Kč ročně za kartu.


Offline - Návštěvník Profil 
20. 11. 2020 18:25 Odeslat příspěvek
Za jak dlouho po založení U konta vám přišla karta? Já už mám založeno týden a stále ji nemám. A to už v úterý mi psali ať se zaregistruji do u-šetřete a to bez karty neudělám.


Online - Diskutér Profil 
20. 11. 2020 19:10 Odeslat příspěvek
Ano, já tehdy Ukonto zakládal na pobočce, online to ještě neuměli. Na euro účet jsem byl dotázán a odmítl jsem.


Offline - Inventář Profil 
20. 11. 2020 20:15 Odeslat příspěvek
redhaven ... :oboze Ty woe ty banky jsou jedna horší než druhá. Asi budeš muset dát prachy do matrace.


Offline - Nadšenec Profil 
20. 11. 2020 22:12 Odeslat příspěvek
Také jsem zakládal Ukonto osobně na pobočce a žádný € účet, ten mě zřejmě vnutili při spuštění smartbanky, už přesně nevím.
Koukal jsem do sazebníku a ti Šmejdi tam vážně mají poplatek za "službu nezapojenou do Konta".
Jak s nimi elegantně vy.ebat?
Nejrychlejší je asi osobně výpověd na pobočce, tj. měsíc od následujícího dne.
Nebo ten jejich zázračný € účet vypovědět i zprávou ve SB ?


Offline - Nadšenec Profil 
21. 11. 2020 23:00 Odeslat příspěvek
omg ja nejsem tady za zadnou banku, ale nadavat ze banka nezrusi ucet kterej jsi nikdy nezazadal zrusit a jecis, tak to je extremni zakaznicke chovani, lidi nebudte nechytří.


Offline - Nadšenec Profil 
22. 11. 2020 08:09 Odeslat příspěvek
Na obranu redhaven. Asi urcitě po UCB ten jejich zkurvenej eurovej účet založit nechtěl.


Offline - Nadšenec Profil 
22. 11. 2020 09:41 Odeslat příspěvek
Samozrejme, euro ucet byl od pocatku vnucen v SB a je od pocatku vazan na U konto, Smejdi UCB ale euro ucet nezrusili pri zruseni U konta a nejde jednoduse zrusit z jejich z. urveneho SB. Budu jim vypoved posilat doporucene, doufan ze tento Ústav toto takto prijme.


Offline - Návštěvník Profil 
22. 11. 2020 09:54 Odeslat příspěvek
Jistota je zrušení na pobočce. Každopádně ti jednou naúčtují ten poplatek 50 Kč, takže budeš na účtu kolem 2 EUR v mínusu, pokud je teď účet prázdný. Před koncem výpovědní lhůty to budeš muset dorovnat na 0, jinak by ho zrušit nemuseli.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 283, 284, 285, 286, 287, 288, 289 ... 297  Další stránka
Stránka 286 z 297 [ Příspěvků: 4443 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies