FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Equa bank (včetně převzetí Raiffeisenbankou)

Offline - Diskutér Profil 
29. 4. 2021 15:40 Odeslat příspěvek
vlazy píše
drkarel píše
číslo bývalého účtu u Equa se změní a RB to danému klientovi pouze oznámí.
A o to tu jde, že klienti Equa bank pokud s tím nebudou souhlasit budou asi moct do určitého data podat nesouhlas s tím a tím se smlouva vypoví a končí s Equa bank a do RB převedení nebudou. Pokud nesouhlas nepodají tak se to asi bude považovat, že s tím souhlasí.
Ano, přesně takhle to historicky vždycky bylo.

Citace
Asi nemůžou jen tak klientům Equa bank sdělit, že od určitého data budou převedeni pod RB s jiným číslem účtu a jinými podmínkami a ať se jim to líbí nebo ne tak s tím nemůžou už vůbec nic dělat.
A… jaký že je v tom rozdíl proti výše uvedenému oznámení s tím, že pokud nechtějí, můžou smlouvy vypovědět? Klient přece může smlouvy vypovědět úplně kdykoli bez důvodu, takže to vyjde úplně nastejno: buď se klient přizpůsobí změnám, nebo může odejít.
Poslední příspěvek


Offline - Diskutér Profil 
29. 4. 2021 20:01 Odeslat příspěvek
fc70:
Rozdíl je v tom, že někteří se tu snaží podsouvat názor, že nás prozatím ještě klienty Equa bank převedou pod RB, změní nám číslo účtu a předloží nám hotovou věc bez jakékoliv možnosti s tím nesouhlasit a nepřijmout to. Klient samozřejmě smlouvy může vypovědět kdykoli bez udání důvodu, ale měl by také mít možnost podat nesouhlas s novými podmínkami nebo ceníkem (při převodu pod RB) což by mělo znamenat něco jako výpověď, protože banka mu v takovém případě smlouvu vypoví.


Offline - Administrátor Profil 
29. 4. 2021 21:06 Odeslat příspěvek
1. právo nelze fúzí ohnout (to bys měl vědět, když víš co fúze znamená),
2. zákon o bankách nelze překročit (čili nesouhlas s novými podmínkami lze samozřejmě vyslovit a nikdo takovou základní prkotinu nikdy nezpochybnil),
3. banka může požádat o zánik kódu banky, se kterou zfúzovala (kdo by taky živil dva kódy),
4. současně banka nemůže mít dvě stejná čísla účtu (takže u jednoho změní číslo nebo vypoví smlouvu o účtu - což může),
5. pokud se ti kroky banky nebudou líbit, tak můžeš jít jinam.

Prosím zanech svých agresivních komentářů a žij v míru. V opačném případě my budeme zde žít v míru bez tebe. Děkuji za pochopení.


Offline - Diskutér Profil 
29. 4. 2021 22:33 Odeslat příspěvek
Když jsem při fúzi přecházel ze Citi do RB, nechali mi stejné číslo účtu, jen se mi změnil kód banky. To samé předpokládám i v případě Equa. Tedy pokud už není dané číslo obsazeno.


Offline - Diskutér Profil 
29. 4. 2021 23:25 Odeslat příspěvek
Rop:
Já to co píšeš v bodech 1 - 5 nezpochybňuji a souhlasím s tím.
Nic zde agresivně nekomentují, ale vidím, že se mi snažíš agresivně vyhrožovat pouze proto, že mám trochu jiné názory na danou záležitost a nejsem tvým oblíbeným diskutujícím a o život v míru o kterém píšeš asi vůbec nemáš zájem.


Offline - Diskutér Profil 
30. 4. 2021 03:01 Odeslat příspěvek
saabik píše
Když jsem při fúzi přecházel ze Citi do RB, nechali mi stejné číslo účtu, jen se mi změnil kód banky.
To je kupodivu v dnešní době možná horší než mít úplně jiné číslo. V době papírových formulářů se mohlo hodit vědět číslo účtu zpaměti, tak mohlo být užitečné je zachovat. Dnes je to číslo vždy v šabloně nebo kopírované, a stejné číslo účtu naopak na první pohled komplikuje ověření, jestli jsem tu šablonu už aktualizoval na nový kód banky.

Samozřejmě jde o prkotinu ve srovnání s jinou prací při změně banky (rozkoukat se v novém IB, přesměrovat inkasa apod.) – jen mě baví, že v tomto konkrétním případě může kupodivu míň změn být větší problém.


Offline - Diskutér Profil 
30. 4. 2021 08:26 Odeslat příspěvek
Jsem možná konzervativní a chybí mi asi spousta IT skills, ale když mi mají známí poslat nějakou malou částku, tak jim to hned nadiktuju nebo napíšu smskou. Mně prostě vyhovuje, že si to pamatuju :).


Offline - Inventář Profil 
30. 4. 2021 11:15 Odeslat příspěvek
Mně taky. taky se mi stává, že po mně někdo chce vědět číslo účtu, tak v takových případech diktuju to jedno, co si pamatuju. Pravda, většinou jsem u PC a to můžu bez problémů nakopírovat jiné. Ale fc70 má pravdu v tom, že v rámci šablon pro různé přeposílání je to určité riziko.


Offline - Diskutér Profil 
30. 4. 2021 11:57 Odeslat příspěvek
Je dobré že RB umožňuje vybrat si číslo účtu z těch které jsou volné a nechat si třeba to z původní banky. Já když jsem nedávno zakládal účet v RB při přechodu z končící ING tak mi bankéř na pobočce nabídnul možnost vybrat si nějaké lépe zapamatovatelné číslo účtu, ale to jsem nevyužil protože mi na tom nezáleží.


Offline - VIP uživatelka Profil 
30. 4. 2021 18:39 Odeslat příspěvek
Dobrý den, všem diskutujícím,

někteří z Vás ruší účet u Equa bank, protože sloučením s RB by měli zbytečně dva účty… to určitě chápeme. Samozřejmě každý má právo, mít účet kde chce a mít účtů kolik chce a jednat podle svého. To je jasná věc. Jen bychom chtěli podotknout, abyste náhodou proaktivně nerušili produkty s tím, že si je převedete sami do RB. Jestliže máte, byť jen jeden fajn produkt u Equa bank, je lepší počkat, až banka začne sama realizovat převody klientů. A to z toho důvodu, že Raiffeisenbank slibuje klientům Equa bank zachování podmínek u jejich produktů. Když si produkt a sním spojené výhody sami zrušíte a budete o něj chtít sami zažádat u RB, může se stát, že RB nemusí mít aktuálně tak dobrou nebo stejnou možnost nabídky. Proto je lepší nic zatím nepřevádět a vyčkat. Věříme, že toto určitě víte, ale kdyby náhodou, raději jsme to chtěli zmínit.
A ještě bychom také rádi zahnali spekulace o hromadném rušení výhodných produktů klientům Equa bank. Raiffeisenbank neplánuje měnit klientům podmínky, jak už jsme uvedli výše. Tady bychom chtěli připomenout, že my klienty potřebujeme, proto nevidíme jako cestu je naštvat, aby nám pak hromadně odcházeli. Nic se pro klienty nemění, naším záměrem je zachovat podmínky služeb a produktů tak, jak jsou či je ještě vylepšit.

(Jo a jinak, v případě dotazů se neváhejte ptát, pište, posílejte otázky, ale bohužel nemám zatím vůbec žádné nové info) :-)
Přeji krásný páteční večer. Linda z Raiffeisenbank


Offline - Diskutér Profil 
30. 4. 2021 18:42 Odeslat příspěvek
Taky jste slibovali nemenit podminky pro klienty CITI Premium a vime jak to koncilo ;-)
takze k vasi proklamaci jsem apriori skepticky, eufeministicky receno :roll:


Offline - Inventář Profil 
30. 4. 2021 19:01 Odeslat příspěvek
Linda z Rb píše
... může se stát, že RB nemusí mít aktuálně tak dobrou nebo stejnou možnost nabídky ...

To není možné, že ne? Já tu nabyl dojmu, že RB je nej. :)


Offline - Diskutér Profil 
30. 4. 2021 21:43 Odeslat příspěvek
Lindo z RB: jak dlouho vydrží lepší podmínky Equa po odkoupení RB ve srovnání s podmínkami v RB? 1 rok a pak začnete podmínky z Equa sjednocovat s podmínkami v RB, tedy vylepšovat k horšímu?
Jsem oběť převodu eBanky a KK z Citi do RB. Pak se nediv, že Tvým proklamacím o ponechání stejných podmínek jaké byly v Equa zde pamětníci akvizic jiných bank RB nevěří.


Offline - Diskutér Profil 
30. 4. 2021 22:47 Odeslat příspěvek
A není náhodou fakt, že RB Chytrý účet už se přibližuje Equa účtu teď? Nedávno například zavedením bezplatných výběrů z bankomatů v zahraničí. Cílem RB tedy klidně může být Chytrý účet mít na stejné úrovni jako Equa běžný účet, pak nemají co měnit a jen to sloučí. Už teď těch rozdílů moc nebude.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
1. 5. 2021 00:28 Odeslat příspěvek
Linda z Rb píše
A to z toho důvodu, že Raiffeisenbank slibuje klientům Equa bank zachování podmínek u jejich produktů.

Takhle jsem se nenasmál od doby, co skončil Dikobraz. A hned poté jsem se rozbrečel, když jsem si vzpomněl na to, co jste provedli s kreditkami Citi. A jak jste mně napsali, že 0,01% ročně z jednoho mega je 1 000,- Kč.

Přeji krásné sobotní ráno.

Méďa Béďa z Brdských lesů.
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 490, 491, 492, 493, 494, 495, 496 ... 503  Další stránka
Stránka 493 z 503 [ Příspěvků: 7539 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies