FinExpert.cz

Přihlásit se


Předchozí stránka  |  Další stránka

Equa bank (od 14. 11. 2022 sloučeno s Raiffeisenbankou)

Offline - Poslední varování Profil 
29. 5. 2021 19:43 Odeslat příspěvek
y2key píše
Equa se asi nikdy nenaučí platby v rámci banky v řádu sekund jako to je běžné u všech ostatních.
Nyní už to ani nemá význam aby se něco takového tato banka učila když do konce už to asi mají spočítané kdy skončí a vše přejde pod RB.
Poslední příspěvek


Offline - Mírně pokročilý Profil 
29. 5. 2021 22:01 Odeslat příspěvek
Aby jsi nečekal několik hodin na převod mezi vlastními účty v EB bude lepší když pošleš OP do jiné banky a pak zpět OP na druhý účet. Je to sice prasárna, ale funguje to. Protože tento problém řeší jejich technici co já pamatuju cca 8 let tak nevěřím, že na poslední chvilku to dokáží odstranit.


Offline - Inventář Profil 
30. 5. 2021 08:13 Odeslat příspěvek
Tebou navržený postup ale nebude zdarma, pokud půjde o převod ze spořícího účtu: tam je to zdarma jen na jiný vlastní Equa účet, jinak je poplatek za domácí platbu z SÚ 9 Kč.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
30. 5. 2021 22:32 Odeslat příspěvek
OK, s tím souhlasím - závisí na prioritě. Pokud stojíš ve frontě na platbu něčeho s čím jsi navíc finančně nepočítal, tak 9 Kč oželíš. Možná je i toto jedna ze strategií finančního zisku EB :-D


Offline - Mírně pokročilý Profil 
31. 5. 2021 18:23 Odeslat příspěvek
y2key píše
Co vím, tak víkendové výpadky v řádu několika hodin jsou poměrně časté. Equa se asi nikdy nenaučí platby v rámci banky v řádu sekund jako to je běžné u všech ostatních.

Což o to, občas se to stane. Ale že se stane prasárna ta, že jsem zadal během té soboty dva převody peněz ze spořáku na běžný a nakonec přijde jen jeden zadaný převod a druhý na běžný účet vůbec nedorazí a ještě ho pro jistotu i tak odepíšou dvakrát, tak to je fakt na houbeles. >:-( >:-( >:-(


Offline - Návštěvník Profil 
31. 5. 2021 21:12 Odeslat příspěvek
Jo, to je bída... hrabou se v tom už dva dny a nic... jen kecy, jak na tom usilovně pracují a omlouvají se. Jsem zvědav, jak to hodlají kompenzovat. Je to v zásadě krádež.


Offline - Mírně pokročilý Profil 
1. 6. 2021 07:11 Odeslat příspěvek
Přitom kdyby dávali na běžném účtu úrok taky, tak by bylo vymalováno. Při současném stavu výše úroků samozřejmě není k naštvání to, že ty peníze nejsou a neúročí se, ale hlavně to, že prostě nejsou! :grr: >:-( Teda já si už nevybavuji, kolik jsem měl peněz na začátku než jsem provedl dva převody a jak to pak dopadlo, takže úplně nevím tu ztrátu jistě, ale podle reakcí na FB má někdo ztrátu ve výši i 10 tisíc.


Offline - Návštěvník Profil 
1. 6. 2021 08:25 Odeslat příspěvek
Já naštěstí jen drobné, ale jde mi o princip - jak si banka může dovolit strhávat peníze bez autorizace jen tak. Chápu, že chyba se stane, ale řešit ji tři dny a stále nevyřešeno, to už je moc...


Offline - Mírně pokročilý Profil 
1. 6. 2021 09:22 Odeslat příspěvek
Nakonec bez jakéhokoliv upozornění se mi ty peníze vrátily včera během dne. Dopoledne, kdy jsem sepisoval reklamaci na pobočce, však ještě chyba byla, tak jsem zvědav, s jakou omluvou přijdou.



Naposledy upravil Rop dne 1. 6. 2021 11:29, celkově upraveno 1

Pokud odpovídáš na poslední příspěvek, tak klikni na "odpovědět" namísto "citovat". Dík.



Offline - Mírně pokročilý Profil 
1. 6. 2021 09:26 Odeslat příspěvek
Rozhodně nesouhlasím s tím, že bank to má už tzv. za pár, a tak jí budeme tyto chyby a problémy tolerovat. Banka tady může s námi být klidně rok, možná více. A to je ještě dlouhá doba na to ji naučit, aby služby poskytovala ve standardní kvalitě. Takže, reklamace, stížnost ČNB, FA atd. - možnosti jsou. Jedině tak je donutíme si dát systémy do pořádku.


Offline - Nadšenec Profil 
2. 6. 2021 07:02 Odeslat příspěvek
@miropiro - s žádnou omluvou. Dvakrát jsem řešil reklamaci. Jednou mi neodeslali platbu, visela po autorizaci v čekárně s dostatkem peněz na účtu a nedalo se toho zbavit. Ani mi nebyli schopni říct, zda platba proběhne dodatečně, nebo zda ji mám uhradit novým příkazem. Podruhé mi nezapočetli příchozí platbu do disponibilního zůstatku na účtu. Pokaždé trvala reklamace několik dnů, nikdy mi nedali na vědomí, že už je situace vyřešena, nikdy nevysvětlili problém, nikdy se neomluvili. O info k ukončení reklamace jsem vždy žádal.
Z mého pohledu - komunikace tragedie. Služby si člověk musí hlídat.


Offline - Diskutér Profil 
4. 6. 2021 12:00 Odeslat příspěvek
Mám dotaz, Equa je španělská banka? Podle zdejších příspěvků a podle mé krátké zkušenosti s ní mi přijde, že její hlavní heslo je mañana.


Offline - Inventář Profil 
4. 6. 2021 12:07 Odeslat příspěvek
Původně asi italská, takž podobně. :)


Offline - Návštěvník Profil 
4. 6. 2021 23:38 Odeslat příspěvek
regin píše
Mám dotaz, Equa je španělská banka? Podle zdejších příspěvků a podle mé krátké zkušenosti s ní mi přijde, že její hlavní heslo je mañana.


britská


Offline - Diskutér Profil 
6. 6. 2021 07:43 Odeslat příspěvek
dnes britská https://cs.wikipedia.org/wiki/Equa_bank
Nahoru

Odeslat nové téma  Odeslat odpověď
Přejít na stránku Předchozí stránka  1 ... 496, 497, 498, 499, 500, 501, 502 ... 552  Další stránka
Stránka 499 z 552 [ Příspěvků: 8267 ]
Předchozí téma | Následující téma
Verze pro tisk


Hledat
Přeskočit na
 

Hledat

Zobrazit v normálním vzhledu
Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Cookies